به گزارش پارس نیوز، امروز 4 بهمن ماه همزمان با سالروز تولد و درگذشت بسیاری از چهره های مشهور ایرانی است که ما در این مطلب شما را با آنها آشنا میکنیم.چهره های مشهور ایرانی

علیرضا عصار خواننده کشورمان و بهنام تشکر بازیگر تلویزیون و استاد محمود فرشچیان امروز 4 بهمن متولد شده اند . همچنین امروز سالروز درگذشت عباس نیک ناظری بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

این چهره های مشهور در 4 بهمن متولد شده اند

علیرضا عصار

علیرضا عصار نوازنده و خواننده پاپ متولد 4 بهمن 1348 در خیابان ری، کوچه آبشار تهران است.وی نواختن پیانو را در 5 سالگی آغاز کرد و نخستین استاد وی کاووس سمندر بوده است اولین تجربه خوانندگی وی به طور رسمی، با اجرای قطعهٔ “عیدانه” به سفارش مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما در سال 1377 شکل گرفت، پس از آن در فیلم سینمایی مرد عوضی به اجرای قطعه ای پرداخت و سپس به همراه محمد اصفهانی، “قدسیان آسمان” را اجرا کرد. مؤثرترین شخصیت در زندگی وی “امیرالمؤمنین علی (ع)” است.

علیرضا عصار

علیرضا عصار خواننده کشورمان در 4 بهمن متولد شد

اولین کنسرت او در مقام نوازنده پیانو در 16 سالگی بود و آخرین آلبوم او امسال منتشر شد.


بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد 4 بهمن سال 1355در بندر انزلی است و لیسانس اقتصاد بازرگانی دارد. متاهل است و یک پسر دارد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر کشورمان در 4 بهمن متولد شد

بهنام تشکر در سال 1375 همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. بهنام تشکر در سریال دودکش ، ساختمان پزشکان و لیسانسه ها ایفای نقش کرده است.


عباس ناظری نیک

عباس ناظری نیک در آبان ماه سال 1295 در تهران متولد شد و از نوجوانی به کارهای هنری و فنی علاقمند بود و تحصیلات خود را تا سطح متوسطه ادامه داد. پس از پایان خدمت سربازی، به عنوان کارشناس فنی در اداره راه آهن استخدام شد و با واگن های سینما سیار و کتابخانه به نمایش فیلم های مستند آموزشی و بهداشتی پرداخت. در تبریز زندگی می کرد و فعالیت هنری خود را از تئاتر خورشید در آنجا آغاز نمود و پس از بازگشت به تهران در یک دوره کلاس های سمعی بصری در سازمان هنرهای زیبای کشور شرکت کرد و مدتی به عنوان بازیگر وارد عرصه سینما شد.

عباس ناظری نیک

عباس ناظری نیک بازیگر کشورمان در 4 بهمن درگذشت

عباس ناظری نیک در 4 بهمن 1381 در سن 86 سالگی درگذشت.


محمود فرشچیان

محمود فرشچیان نقاش سرشناس کشورمان 4 بهمن 1308 در اصفهان متولد شد.

تولد محمود فرشچیان

4 بهمن سالروز تولد محمود فرشچیان

محمود فرشچیان نقاش معاصر ایرانی است که آثارش در تمام دنیا شناخته شده است و تابلوهای نقاشی او و کتاب هایش هموارد مورد توجه هنر دوستان واقع شده است و موزه استاد فرشچیان در کاخ سعدآباد مکانی امن برای حفظ آثار ارزشمند او است.