به گزارش پارس نیوز، بلقیس فتحی خواننده معروف یمنی در مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا به اجرای مراسم پرداخت او به همراه دو خاوننده مرد در این مراسم اجرای ویژه داشتند. این خواننده سرشناس با یک مرد عربستانی ازدواج کرده است. لازم به ذکر است تیم ملی کشورمان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا به شما می رود. ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی تصاویری از این خواننده سرشناس را مشاهده می کنید با ما همراه شوید

بلقیس فتحی خواننده مراسم جام ملت ها

مراسم افتتاحیه جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی امارات برگزار شد. بلقیس فتحی، عیضه المنهالی و حسین الجسمی سه خواننده‌ ای بودند که در مراسم افتتاحیه جام ملت‌ های آسیا اجرا کردند. گفتنی است این خواننده محبوب اماراتی برای اولین بار نیز در عربستان کنسرت نیز اجرا کرده است.

بلقیس احمد فتحی متولد اکتبر ۱۹۸۸ یک موسیقی‌ دان یمنی اماراتی است. وی از یک هنرمند یمنی به نام احمد فتحی و مادری اماراتی متولد شد. وی بیشتر عمرش را در امارات و ابوظبی گذراند و شناسنامه اماراتی در سال ۲۰۱۲ به وسیله خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات دریافت کرده است.

بلقیس فتحی

سه خواننده مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا

بلقیس فتحی

بلقیس احمد فتحی خواننده عرب

بلقیس فتحی

خواننده مراسم افتتاحیه جام ملت ها

بلقیس فتحی

اجرای خواننده های عرب در افتتاحیه جام ملت ها

ازدواج بلقیس فتحی خواننده مشهور یمنی

بلقیس احمد فتحی در اکتبر ۲۰۱۲ با بازیکن فوتبال عربستانی نایف هزازی نامزد کرد و در فوریه ۲۰۱۳ نامزدیشان را فسخ کردند. او در سال ۲۰۱۶  با سلطان بن عبد اللطیف عربستانی ازدواج کرد.

گفتنی است تلویزیون لحظه خواندن بلقیس احمد فتحی، خواننده معروف و موسیقی‌ دان یمنی را سانسور کرد.

 

بلقیس فتحی

بلقیس احمد فتحی در کنار همسرش