به گزارش پارس نیوز، بازیگر سریال پدر سالار گفت: در خانواده ما همواره نوعی سختگیری وجود دارد و ما همواره از خودمان نقد را آغاز می کنیم. همین امر باعث شده تا در انتخاب آثار وسواس بیشتری به خرج دهیم. یک بازیگر برخی نقش ها را دوست دارد و برخی را نه، طی این سالها احساس کردم با بازی در بعضی پیشنهادات خودم را خراب می کنم.

ناصر هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در مورد چگونگی انتخاب آثار در این رویداد سینمایی گفت: از نظر من انتخاب نهایی آثار سینمای ایران از سوی مردم اتفاق افتاده و آنچه در هر جشنواره ای همچون فجر رخ می دهد انتخاب آخر نیست. انتخاب از سوی داوران و منتقدین محترم است اما مردم می توانند سرنوشت یک اثر را مشخص کنند.

وی درباره دلیل گزیده کاری خود برای بازی در آثار سینمایی افزود: در خانواده ما همواره نوعی سختگیری وجود دارد و ما همواره از خودمان نقد را آغاز می کنیم. همین امر باعث شده تا در انتخاب آثار وسواس بیشتری به خرج دهیم. یک بازیگر برخی نقش ها را دوست دارد و برخی را نه، طی این سالها احساس کردم با بازی در بعضی پیشنهادات خودم را خراب می کنم. 

بازیگر فیلم "برادرم خسرو" در همین راستا ادامه داد: نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود معمولاً نقش‌های کم رقمی هستند و من نمی‌توانم آن طور که باید توانایی‌های خود را در ایفای آنها به کار برم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: نقش باید برای من بازیگر ایجاد چالش کند، باید گره‌ای سخت در کارنامه‌ام باشد تا بتوانم آن را با تلاش زیاد باز کنم. نقش باید آن قدر عمیق باشد که بازیگر برای رسیدن به آن از تمام امکانات خود استفاده کند.

هاشمی با ابراز امیدواری نسبت به وضع کنونی سینمای ایران خاطرنشان کرد:از نگاه کلی باید به سینمای ایران امیدوار بود و دلیل اصلی من ظهور و بروز کارگردانان جوانی است که بدون شک در این سالها توانسته اند خودشان را به خوبی در سینما ثابت کنند.