به گزارش پارس نیوز، روز شکرگزاری را به عنوان یکی از سنت‌ های مذهبی که مورد توجه مردم آمریکا و ستاره های هالیوود می باشد می شناسیم. در این روز به فقرا نیز کمک می شود اگر دوست دارید بدانید که سلبریتی ها در این روز چه تصویری را منتشر کرده اند با ما همراه شوید. در این جشن مردم شکرانه خدای خود را به جای می آورند. در ادمه تصاویر چهره های مطرح هالیوود را در جشن شکرگزاری ببینید

سلبریتی ها در روز شکرگزاری

روز شکرگزاری یک تعطیلی ملی در آمریکا و کانادا است که در این روز مردم به شکرانه برداشت محصولات جشن برگزار می‌کنند. این جشن که ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم دارد، در آمریکا در چهارمین پنج‌ شنبه ماه نوامبر برگزار می‌ شود.

از این رو به روز شکرگزاری حتی «روز بوقلمون» نیز گویند. ریشه استفاده از بوقلمون به سال‌ های بسیار قبل و به زمانی که اولین بار جشن شکرگزاری برگزار می‌ شد بر می‌ گردد. طبق اسناد به دست آمده، در حدود سال ۱۶۲۱ مردم مهاجری که به آمریکا آمده بودند بوقلمون‌ های وحشی را برای این روز شکار می‌ کردند.

در جشن شکرگزاری به افراد فقیر نیز کمک می‌ شود. این کمک می‌تواند به شکل فردی یا عمدتاً توسط نهادهای کوچک خیریه‌ ای در غالب غذا یا بسته‌ های کمکی باشد.

چهره‌های مشهور دنیای موسیقی، سینما و مد، روز شکرگزاری را در کنار خانواده و دوستان خود گذراندند. در ادامه تصاویری که آنها از خود در جشن شکرگزاری منتشر کرده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر ستاره های هالیوود در روز شکرگزاری

روز شکرگزاری

تیلور هیل مدل مشهور آمریکایی در کنار خواهرانش

روز شکرگزاری

جسیکا آلبا به همراه همسر و فرزندانش

روز شکرگزاری

کنسرت خیابانی کلی کلارکسون در جشن شکرگزاری

روز شکرگزاری

کیم کارداشیان در کنار آلیس جانسون

روز شکرگزاری

ریس وترسپون

روز شکرگزاری

کورتنی کارداشیان به همراه خانواده‌ اش

روز شکرگزاری

هیلاری داف در کنار پسرش

روز شکرگزاری

لی‌لی کالینز

روز شکرگزاری

کایلی جنر در کنار همسر و پسرش

روز شکرگزاری

کلویی کارداشیان و فرزندش