به گزارش پارس نیوز، سالها بعد در روزنامه "اعتماد ملی" سابق مصاحبه هایی داشتم با عنوان "فیلم دیدن با..." که با فیلم سازان شاخص فیلم های مورد علاقه شان را به تماشا می نشستم و از خاطره انگیزترین های آن مصاحبه ها می توانم به مصاحبه سه ساعته ام با مرحوم عباس کیارستمی اشاره کنم...

درهمان سالها در روزنامه اعتماد مجموعه مصاحبه های ادبی را نیز انجام دادم در باب موضوع عشق و مرگ با بزرگان ادبیات مثل مرحوم سپانلو،استاد احمد محمود،آقای شمس لنگرودی و ... که برایم تجربه ی بسیار گرانبهایی بود.

ادامه ی این مسیر اما به حضور ثابت من در صفحه ی آخر روزنامه شرق منجر شد در ستونی که نام و حال و هوایش با سن من تغییر می کرد اما خانه ش شرق بود و شرق و شرق ....

حالا بازگشته م،با مصاحبه ای در مورد زنان موفق با خانم فائزه (فائضه/فایضه)هاشمی که جدا از مواضع و خانواده ی سیاسی اش به عنوان زنی پر مشغله و بسیار کوشا برای من همیشه مطرح بوده است و جدا از این به گواه بسیاری از روزنامه نگاران معتبر جهانی جز ده زن تاثیرگذار ایران در عرصه سیاست طی چند سال گذشته نیز بوده است.طبیعی ست مصاحبه کردن با او برای زنی از جنس من بسیار جذاب و پر کشش است.

ممنونم از خانم هاشمی که برای مصاحبه قبول زحمت کردند و اعتماد هم چنان روزنامه شرق و میلاد بهار برای این پیشنهاد جذاب و حمایت و همدلی همکار حرفه ای و خوبم خانم فرانک آرتا”

پی نوشت: این مصاحبه بعد از فیلم مستندی که خانم ایلانلو از خانم هاشمی ساخته شده است به ذهن “میلاد بهار “رسید.

فیلم اما در مرحله ی توقیف قرار داد و خبری از حال فیلم نیست.اما طرح سوال ها از جانب من بیشتر به موضوع حضور اجتماعی زن در جامعه ایران اشاره دارد ،و این دغدغه ی همیشگی من نه به عنوان زنی از جنس سینما بلکه به عنوان یک فعالحقوق زنان است.