به گزارش پارس نیوز، کسی که به عنوان مدل در روسیه به شهرت زیادی رسیده است حقایقی جالب درباره خود فاش کرده است او استانیسلاس فدیانیان یک پسر ۱۶ ساله است که در حوزه مدلینگ لباس های زنان فعالیت دارد. او عنوان کرده است که از کودکی به لباس های مادرش علاقه داشته و اکنون در نمایش مد و فشن در آلمان موفق شده است خود را به شهرت برساند. این مدل یکی از موفق ترین مدل های این روزها به شما می رود. در ادامه تصاویری از معروف‌ ترین مانکن روسی را مشاهده کنید

حقایقی جالب درباره معروف‌ ترین مانکن

پسر جوان زیبای ۱۶ ساله‌ ای است از مسکو که در حرفه اش به عنوان یک مدل زن، بسیار موفق و مشهور شده است. استاس یکی از موفق‌ ترین مدلینگ‌ های زن امروزی شهرت دارد، اما در واقع باید بگویم که او یک مرد است.

از نظر بسیاری از مردم مردی با قد ۱ ٫ ۸۰ و وزن ۴۵ کیلوگرم نمی‌تواند یک مرد ایده آل باشد، اما کسانی که در صنعت مد فعالیت می‌ کنند نظری کاملا متفاوت دارند، زیرا چنین فردی با این ویژگی‌ ها می‌ تواند یک مدل بسیار موفق و معروف باشد. او علاوه بر ظاهر زنانه مهارت بسیار بالایی در رفتار‌های زنانه نیز دارد.

معروف‌ ترین مانکن

استاس مانکن مشهور

معروف‌ ترین مانکن

عکس های استانیسلاس فدیانیان

صحبت های معروف‌ ترین مانکن روسی

همانطور که استاس در یکی از مصاحبه‌ های تلویزیونی گفته است: علاقه اش به لباس‌ های زنانه از کودکی شروع شده است. او در ۸ سالگی علاقه زیادی به لباس‌ های مادرش نشان می‌ داد و دائم از خودش می‌ پرسید که چرا مجبور است همیشه لباس‌ های مردانه بپوشد.

شروع کار استاس به عنوان مدل در روسیه چندان موفق نبود، اما توانست در آلمان با موفقیت در نمایش هفته مد برلین شرکت کند و اکنون چهره این مدل موفق را در مصاحبه‌ های تلویزیونی و روی جلد مجلات زیادی می‌ بینیم.

معروف‌ ترین مانکن

مانکن ۱۶ ساله روسی

معروف‌ ترین مانکن

مشهورترین مانکن روسی

معروف‌ ترین مانکن

استانیسلاس فدیانیان معروف‌ ترین مانکن روسی