به گزارش پارس نیوز، پنه‌لوپه کروز مدل و بازیگر اسپانیایی هالیوود تا کنون با برندهای مشهوری در دنیا فعالیت داشته است او به تازگی مدل برند مشهور شنل شده و کلکسیون کروز ۲۰۱۸ این برند را معرفی کرده است. او یکی از زنان زیبای هالیوود می باشد که موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شده است او در فیلم سینمایی همه می دانند اصغر فرهادی کارگردان ایرانی بازی کرده است. در ادامه عکس های پنه‌ لوپه کروز بازیگر و مدل هالیوودی را در حال معرفی برند شنل را می بینید

عکس های پنه‌ لوپه کروز به عنوان مدل شنل

پنه‌لوپه کروز، ستاره ۴۴ ساله سینمای اسپانیا و هالیوود که چندی پیش به‌ عنوان سفیر برند شنل معرفی شد، در تازه‌ ترین همکاری‌ اش با این برند کلکسیون کروز ۲۰۱۸ را تبلیغ کرد.

عکس‌ های کلکسیون کروز شنل را کارل لاگرفلد، طراح لباس و عکاس مشهور برند شنل گرفته است. این طراح لباس ارتباط خوبی با سلبریتی‌ ها دارد و تا کنون چند چهره جوان را هم به دنیای مد و سینما معرفی کرده است.

عکس های پنه‌ لوپه کروز

مدلینگ پنه‌ لوپه کروز برای برند شنل

عکس های پنه‌ لوپه کروز بازیگر و مدل اسپانیایی

پنه‌ لوپه‌ کروز همکاری خود با برند فرانسوی شنل را از هفته مد لباس‌ های بالاتنه پاریس آغاز کرد و همانجا اعلام شد که او یکی از چهره‌ های اصلی کمپین کالکشن کروز ۲۰۱۸ شنل خواهد بود. او اکنون لباس‌ های میان فصل این برند را تبلیغ کرده است.

مارگو رابی، کریستین استوارت، لیلی رز دپ و کیرا نایتلی دیگر بازیگرانی هستند که با برند شنل همکاری می‌ کنند.

عکس های پنه‌ لوپه کروز

پنه‌ لوپه کروز بازیگر و مدل زیبای هالیوودی

عکس های پنه‌ لوپه کروز

پنه‌ لوپه کروز بازیگر اسپانیایی

عکس های پنه‌ لوپه کروز

پنه‌ لوپه کروز در حال تبلیغ کلکسیون کروز ۲۰۱۸

عکس های پنه‌ لوپه کروز

عکس های پنه‌ لوپه کروز مدل برند شنل

گفتنی است کروز مدل برند های منگو، لورئال و رالف لورن می باشد. وی ستاره‌ ای در پیاده‌ روی شهرت هالیوود را بدست آورده‌ است