به گزارش پارس نیوز، بیانسه و همسرش یک موزیک ویدئو جدید را منتشر کرده اند که در موزه لوور پاریس فیلمبرداری شده و به خاطر این دو خواننده مشهور موزه لوور رکورد بازید کننده های خود را شکسته است. به خاطر حوادث فرانسه تعداد توریست های این کشور کم شده و حالا به خاطر بیانسه و جی زی می توان به آینده این موزه امیدورار بود. در ادامه تصاویری از این دو زوج مشهور را مشاهده کنید

بیانسه و همسرش در موزه لوور

موزه لوور پاریس که بیشترین تعداد بازدیدکننده‌ها در جهان را دارد امسال رکورد خود را شکست؛ امری که به نظر می‌آید باید مدیون بیانسه و جی زی زوج خواننده سرشناس آمریکایی باشد.

بیانسه و جی زی یکی از موزیک ویدئوهای خود را در موزه لوور فیلمبرداری کردند. در همین حال موزه لوور امسال ۱۰ میلیون و دویست هزار بازدیدکننده داشت که از همه سالهای پیش در تاریخ این موزه بیشتر بوده است.

بیانسه و همسرش

موزیک ویدئو بیانسه و همسرش

​در حالی که طی چند سال اخیر به دلیل حملات تروریستی در فرانسه تعداد توریستهای این کشور، خصوصا در پاریس کم شده بود، امسال این شهر شاهد رشد صنعت توریسم خود بود و موزه لوور نیز افزایش ۲۵ درصدی در میزان بازدیدکنندگانش نسبت به سال پیش داشت.

بیانسه و همسرش

بیانسه خواننده آمریکایی

موزیک ویدئو جدید بیانسه و همسرش

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، موزه لوور اعلام کرد که از واکنشی که مردم نسبت به موزیک ویدئوی بیانسه و جی زی داشته‌اند خوشحال است. در این موزیک ویدئو دو خواننده روبروی آثار معروف این موزه مانند تابلوی مونالیزا و یا مجسمه ونوس میلو فیلم گرفته‌اند. این موزیک ویدئو تنها در یوتیوب ۱۵۰ میلیون بار تماشا شده است.

بیانسه و همسرش

بیانسه و جی زی

بیانسه و همسرش

بیانسه

پیش از این بیشترین بازدید از موزه لوور در سال ۲۰۱۲ بود. ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برای دیدن بخش هنرهای اسلامی که تازه افتتاح شده بود و همچنین نمایش آثار لئوناردو داوینچی و رافائل به لوور رفتند که ۷۵ درصد آنها توریست بودند.

شاید در سال ۲۰۱۹ ایتالیا هم شاهد رشد توریسم باشد چرا که بیانسه و جی زی قصد دارند موزیک ویدئوی بعدی خود را در “کلوسیم” بنای روم باستان فیلمبرداری کنند.

بیانسه و همسرش

بیانسه و همسرش با دخترشان