به گزارش پارس نیوز، هجدهمین اپیزود از فصل دوم مجموعه «محکومین» با حضور بازیگرانی چون بهاره رهنما و مینا جعفرزاده در حال تصویربرداری در منطقه شهرک چشمه تهران است. در اپیزود «آوای مادر» که عنوان هجدهمین قسمت از این مجموعه است مجید واشقانی(آرمان)، بهاره رهنما (آذر)، مینا جعفر زاده (مینا)، کیمیا حسینی (آوا)، رها عربگری (آیسان) و نازنین فراهانی نیز به عنوان بازیگر ثابت این مجموعه حضور دارند.


تصویربرداری ۲ اپیزود دیگر از این مجموعه ۴۰ اپیزودی باقی مانده که پیش بینی می‌شود در بهار ۹۸ به پایان برسد. در هر اپیزود از فصل دوم محکومین داستانی مستقل روایت می‌شود اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است. مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند. گفته می‌شود مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است و تا کنون حدود ۳۵ درصد از آن انجام شده است. «محکومین ۲» مرداد ماه امسال در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد و با حضور نزدیک به ۵۰۰ بازیگر در بیش از دویست لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری می‌شود. افزون بر این هر قسمت از «محکومین ۲» موسیقی جداگانه ای دارد که همزمان با فیلمبرداری و تدوین در حال ساخته شدن است. تهیه کننده فصل دوم محکومین پیش بینی می‌کند در صورت پیش رفتن بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه پاییز ۹۸ در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گیرد.


نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید، مزدک رستمی، حشمت آرمیده، سامان ارسطو، مهران رجبی، سینا رازانی، لاله صبوری، مهسا هاشمی، بهاره رهنما، مینا جعفرزاده، کیمیا حسینی، رها عربگری و … از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سید جمال حاتمی قرار گرفته اند.​