به گزارش پارس نیوز، ستاره معروف هالیوود، «جنیفر لوپز» در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره رابطه خود با «الکس رودریگز» صحبت به میان آورد و پس از مورد تمجید قرار دادنش، اذعان داشت که آنها مدتی است به ازدواج فکر می‌کنند ولی فعلا عجله ای برای این کار ندارند.

وی افزود: این کار به وقتش انجام خواهد شد.

از آن طرف ستاره شاخص بیسبال «الکس رودریگز» هم در مورد «جنیفر لوپز» چنین اظهاراتی داشته و با یک شور و حرارت خاصی از این سوپر استار هالیوود تعریف کرده و او را علاوه بر اینکه یک مادر فوق العاده دانسته، یکی از باهوش و زیرک‌ترین افرادی نام برده که تاکنون در طول زندگی اش دیده است.

لوپز گفته است دو فرزند او و دو فرزند رودریگز خیلی خوب باهم کنار می‌آیند و او خوشحال است که فرزندانش یک خواهر و برادر خوب پیدا کرده اند.

الکس رودریگز با نام کامل الکساندر امانوئل رودریگز در 27 ژوئیه 1975 در نیویورک متولد شد. پدرش و مادرش هر دو اهل جمهوری دومینیکن بودند.

او یکی از بزرگترین بازیکنان بیس‌بال اهل ایالات متحده آمریکا است که 22 فصل در لیگ برتر بیسبال آمریکا و در تیم های سیاتل ماینرز، تگزاس رنجرز و نیویورک یانکیز بازی کرده است. قد او 187 سانتیمتر و وزنش حدود 104 کیلوگرم می باشد.

لوپز تا امروز 3 بار ازدواج کرده است. اوجانی نوآ (ازدواج ۱۹۹۷–۱۹۹۸) کریس جاد (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۰۳) و مارک آنتونی (خواننده)(ازدواج ۲۰۰۴–۲۰۱۴) همسران پیشین لوپز هستند.