به گزارش پارس نیوز، هواداران لیدی گاگا خواننده مشهور آمریکایی واکنش های تندی به مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ داشتند زیرا فیلمی که این خواننده سرشناس در کنار بردلی کوپر بازی کرده است را شایسته جوایز بیشتری می دانند. این فیلم تندیس بهترین ترانه را دریافت کرده بود و جایزه ای به لیدی گاگا برای این فیلم پر فروش تعلق نگرفته است. در ادامه بیشتر با فیلم ستاره ای متولد شده است ساخته بردلی کوپر نامزد ایرینا شایک آشنا شوید.

فیلم ستاره ای متولد شده است

پس از آنکه در مراسم گلدن گلوب «ستاره ای متولد شده است» ساخته بردلی کوپر و با بازی لیدی گاگا تنها تندیس بهترین ترانه را گرفت و در رشته‌های دیگر ناموفق بود، به سرعت طرفداران لیدی گاگا در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

طرفداران لیدی گاگا به خصوص توئیتر گلدن گلوب را یک شوخی دانستند. آنها که به «لیتل مانستر» شهرت دارند حتی تهدید به شورش کردند!

ستاره ای متولد شده است فروش جهانی بیش از ۳۵۰ میلیون دلار داشته است. لیدی گاگا در شب مراسم گلدن گلوب توانست برای ترانه کم عمق جایزه رشته بهترین ترانه را بگیرد

فیلم ستاره ای متولد شده است

فیلم سینمایی ستاره ای متولد شده است

فیلم ستاره ای متولد شده است

 

فیلم ستاره ای متولد شده است

نمایی از فیلم ستاره ای متولد شده

داستان فیلم ستاره ای متولد شده است

جکسون مین (بردلی کوپر) خواننده و موزیسین معروف در سبک کانتری – راک است که به مواد مخدر و الکل اعتیاد شدید دارد. یک روز جکسون در مسیر بازگشت به خانه، تصمیم می‌گیرد به یکی از بارها سر بزند که ناگهان با استعداد کشف‌نشده‌ای روبرو می‌شود و در یک نگاه نیز عاشق وی می‌شود.

الی مین (لیدی گاگا) همان دختری بااستعدادی است که جکسون دوست دارد وی را به کنسرت بعدی‌اش دعوت کند تا با هم اجرایی داشته باشند. الی زود در دل مخاطبان جا می‌گیرد و با رز گارون، تهیه‌کننده معروف موسیقی قرارداد می‌بندد و برای ضبط آهنگ‌هایش به استودیو می‌رود.

معروف شدن الی، ضربه محکمی به زندگی جکسون می‌زند که در نتیجه جکسون نه‌ تنها کنترل زندگی را از دست می‌ دهد، بلکه حسادت او نسبت به پیشرفت‌ های الی، رابطه‌ی میان آن‌ ها را شکراب می‌ کند.

فیلم ستاره ای متولد شده است

بردلی کوپر و لیدی گاگا

فیلم ستاره ای متولد شده است

فیلم لیدی گاگا