به گزارش پارس نیوز، 

راز طول عمر چینی ها که نمی دانستید!

در اخبار و گزارشات دیده اید که مردم چین عمر طولانی می کنند. اینکه آن ها اینقدر عمر می کنند آیا رازی در دل این مساله نهفته است؟ آیا شما هم دوست دارید بدانید راز طول عمر چینی ها چیست؟ اگر شماهم دوست دارید عمر طولانی داشته باشید بهتر است از تجربیات آن ها استفاده کنید و در اینجا با طول عمر چینی ها که نمی دانستید آشنا شوید.

راز طول عمر چینی ها که نمی دانستید!

طول عمر چینی ها 2 دلیل اساسی و بزرگ دارد که یکی از آنها دریافت ماساژ روزانه توسط مردان و زنان چینی است و دیگری مصرف گیاه جنسینگ که از آن با عنوان اکسیرجوانی یاد می‌کنند.

مردم چینی توجه زیادی به تکنیک‌های ماساژ دارند و از خدمات متخصصان ماساژ در این زمینه بسیار بهره می‌برند. بسیاری از مردم این کشور با یادگیری انواع ماساژها آن‌ها را در منزل روی خود و اعضای خانواده‌شان اجرا می‌کنند و به این ترتیب با تخلیه تنش‌ها، استرس‌ها و اسپاسم‌های عضلانی از بدن، اجازه ماندگاری و مزمن شدن آنها را در بدن نمی‌دهند.

مصرف گیاه جنسینگ که یک گیاه موروثی در میان چینی‌هاست بسیار در افزایش طول عمر این گروه از مردم موثر است. گیاه جنسینگ که رشد آن 50 سال طول می‌کشد به‌صورت نسل به نسل از خانواده‌ای به خانواده دیگر تعلق می‌گیرد. امروزه در جهان داروهای زیادی با عصاره و اسانس این دارو تهیه و در اختیار مردم در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

یکی از کاربردی‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر و تقویت بنیه و قوای جسمانی به‌ویژه در زنان استفاده از فشار درمانی در نقاط خاصی از بدن مانند کف دست‌ها و کف پاهاست.

درمانگران این شیوه درمانی ارائه ماساژ و فشاردرمانی در تمامی نقاط دست و پا را در بهبود عملکرد و تقویت اندام‌ها موثر می‌دانند. تنها باید به خاطر داشته باشید این ماساژها به‌صورت یکسان و مساوی برای هر 2 کف دست یا هر 2 کف پا به بیمار ارائه شود.

در هندوستان نیز، درمانگران طب آیورودا متعادل‌سازی‌ دوشاها یا اخلاط بدن را یکی از عوامل موثر در افزایش طول عمر بدن می‌دانند. به اعتقاد این گروه از درمانگران حفظ تعادل و نظم درونی در جسم و روح کمک زیادی به بهبود عملکرد ارگان‌ها و اندام‌های درونی بدن داشته و به افزایش طول عمر منتهی می‌شود.

این درمانگران استفاده از تکنیک‌ها و تمرین‌های تنفسی و آرام بخش و حرکات کششی ذهن و جسم را برای بهبود عملکرد دستگاه‌های بدن و آرامش ذهن و روح بسیار موثر می‌دانند.