رنگ مو پاییزی که برای این فصل زیبا ترند شده چند توناژ مختلف دارد که میتواند استایل پاییزی شما را شیک تر کند.در این مطلب از پارس نیوز با تعدادی رنگ مو پاییزی آشنا میشوید.

رنگ مو پاییزی - زن با موهای قرمز

تقریبا هر سال کمی مانده به پاییز لیست لوازم آرایشی و رنگ مو پاییزی منتشر می‌شود و می‌بینیم که رنگ مو پاییزی ترند و پرطرفدار در پالت رنگ‌های گرم مثل کاراملی، مسی، ماهگونی یا شرابی قرار دارد اما امسال گویا قرار است چارچوب‌ها شکسته شود و پاییز را هم با بلوند بگذرانیم. امسال بلوند روشن و کرم روشن همان رنگ‌هایی هستند که قرار است روی موهای خیلی از خانم‌ها ببینیم.این تغییر سلیقه را مدیون فیلم باربی هستیم.

با انتخاب رنگ موی پاییزی  مناسب جذاب تر شوید

اگر اهل مد و بروز بودن هستید بهتر است پاییز امسال رابا رنگ مویی متفاوت تجربه کنید.جالب است بدانیدرنگ موی مد پاییز امسال با پایه ی  بنفش است شما با استفاده از رنگ موی مناسب پاییز میتوانید با طبیعت  همگام شوید. اما این مسئله را از نظر دور نکنید که باید برای انتخاب رنگ موی مناسب دقت زیادی به کار ببرید.

 رنگ موهای خود با الهام از طبیعت انتخاب کنید و از رنگ هایی مثل قهوای روشن با هایلایت کاراملی یا ماهاگونی روشن که با همه رنگ پوست مطابقت دارد استفاده کنید.اگر دارای پوستی سبزه هستید از رنگهایی با پایه قهوه ای همراه با هایلایت دارچینی یا مسی را  امتحا ن کنید.

ولی اگر رنگ پوست شما روشن است میتوانید از رنگهایی با پایه بلوند استفاده کرده وپیشنها د ما به شما برای رنگ موی پاییزی امسال استفاده ازرنگ بلوند ماسه ای است که خوشبختانه هنوز از رنگ هایی است که ترند محسوب میشود.

اگر موهای شما  در فصل تابستان به رنگ قرمزاتشین یا قهوه ای بوده است نگران نباشید شما هم میتوانید از رنگهای پاییزی برای رنگ مو استفاده کنیدبهتر است برای تغییر در رنگ موی خود از رنگهای قهوه ای بلوطی – قهوه ای گرم با هایلایت نسکافه ای-ویا هایلایت طلایی تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید رنگ تیره را در پاییز امتحان کنید رنگ پیشنهادی ما رنگ فندوقی با تن قرمز است که زیبایی پاییزی خاصی به شما هدیه خواهد داد مخصوصا اگر رنگ پوستی روشن داشته باشید .خانم هایی که طرفدار سادگی همراه با جذابیت هستند رنگ مناسب و همیشه مد وزیبای مشکی پر کلاغی را امتحان کنند.روی سخن  اخربا ان دسته خانم هایی  است که علاقه ای به رنگ کردن موی خود ندارند ولی همواره به دنبال تغییر هستند شما میتوانید از رنگ موهایی باتن قرمز وعسلی ومسی به صورت هایلایت استفاده کنید.

در ادامه به معرفی چند رنگ موی پاییزی دیگر خواهیم پراخت:رنگهای دیگری که جا دارد از آنها نام بردکه با گرمی خود بسیار مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان می باشند رنگ قرمز با هایلایت بلوند برای افراد با پوست سفید میباشد.رنگ مسی و رنگ دارچینی  هم رنگ هایی بسیار زیبا برای همه افراد بدون در نظر گرفتنن رنگ پوست مناسب میباشد.رنگ موی خاص دیگری که جا دارد در مورد ان صحبت شود ودر پاییز سلبریتی ها یی چون جنیفر لارنس وریس ویترسپون به عنوان رنگ مو از ان استفاده کرده اند رنگ بلوند کره ای میباشد که خیلی طرفدار پیدا کرده است.

رنگ مو پاییزی - موهای رنگی

در پارس نیوز بخوانید : یه ماسک موی خوب، غذای مورد علاقه موهات!

لیستی از بهترین رنگ مو پاییزی

بلوند باربی بهترین رنگ مو پاییزی

بلوندی که در رنگ مو پاییزی هر سال ترند شده می‌شود میل به تیره شدن دارد، اما امسال قرار نیست مثل سال‌های قبل باشد. به دلیل استقبال از فیلم باربی افراد تمایل دارند که موهای خود را به رنگ بلوند روشن، دقیقا مثل موهای باربی، تغییر دهند.

بسیاری از آرایشگران در سراسر دنیا می‌گویند مشتری‌ها با انتخاب رنگ بلوند روشن و تلاش برای صاف کردن موهایشان سعی دارند ظاهری شبیه به مارگو رابی در خود ایجاد کنند. اگر شما هم به دنبال استفاده از رنگ بلوند باربی هستید حتما از آرایشگر خود بخواهید تا بر اساس رنگ پایه‌ی موهایتان ترکیب رنگ مناسب را استفاده کند تا موهای بلوند روشن و یکدست داشته باشید.

هایلایت بلوند زیباترین رنگ مو پاییزی

هایلایت بلوند از ترندهای پرطرفدار رنگ مو پاییزی امسال است. اگر موهای اطراف شقیقه یا جلوی سر شما سفید شده است مطمئنا از این ترند استقبال می‌کنید چون تمام موهای سفید تبدیل به فرصتی برای به روز بودن در سبک موی شما می‌شود. اگر می‌خواهید هایلایت موهایتان طبیعی به نظر برسد بهتر است بیشتر در اطراف خط مو این کار را انجام دهید.

بروند کَره‌ای یک رنگ مو پاییزی شیک

بروند (بلوند کمی تیره) از دسته رنگ موهای پاییزی است که خیلی روشن نیست اما درخشش بلوند را با خود به همراه دارد. بروند کَره‌ای پایه‌ی قهوه‌ای دارد که هایلایت گرمی به رنگ کره روی آن انجام می‌شود. این ترکیب بسیار لوکس و پر از آرامش است و به شکل باورنکردنی طبیعی به نظر می‌رسد. این سبک با هر رنگ پوستی هماهنگ است و ظاهر شما را گرم‌تر نشان می‌دهد.

رنگ مو پاییزی - موهای بلند

 

بروند زنجبیلی

این رنگ مو پاییزه، کمی ته مایه‌ی مسی با خود به همراه دارد و رنگ مورد علاقه‌ی سلبریتی‌هایی مثل هایلی بیبر و کریسی تیگن است. بروند زنجبیلی در خود رنگ‌های خنثی دارد و تقریبا برای هر کسی مناسب است. اگر چشم‌های شما آبی یا سبز است بهتر است انتهای مو را روشن‌تر و مایل به قرمز کنید اما اگر چشم‌های تیره دارید باید انتهای مو را تیره نگه دارید.

این ترکیب که بر پایه‌ی رنگ قهوه‌ای خنثی و هایلایت‌های مسی ایجاد می‌شود بسیار گرم و دوست‌داشتنی است و می‌تواند چهره‌ی شما را در پاییز حسابی دگرگون کند.

بلوند ساده‌ی کِرِم

این رنگ مو پاییزی از نظر رنگ شناسان یک نسخه‌ی پاییزی کمرنگ‌تر از بلوند باربی است. این بلوند گرم‌تر و عمیق‌تر از بلوند باربی است و شما می‌توانید آن را روی موهای بیانسه ببینید. اگر می‌خواهید بلوند کرمی شما درخشندگی بیشتری روی صورت‌تان ایجاد کند بهتر است هایلایت‌های زیاید متمرکز بر خطر مو و تاج مو به آن اضافه کنید.

بلوند و تکه‌های رنگی

بهترین کار برای جذاب‌تر و زنده‌تر کردن رنگ مو برای پاییز، اضافه کردن تکه‌های رنگی در قسمت پایین ساقه‌ی مو است. رنگ‌های پاستلی در کنار بلوند ظاهر شما را جذاب‌تر و پرانرژی‌تر نشان می‌دهد. متخصصین رنگ مو ترکیب‌هایی مثل صورتی گچی و بلوند یا سبز زمردی همراه با سایه‌های آبی روی بلوندهای تیره‌تر را بسیار توصیه می‌کنند.

رنگ نارنجی و مرجانی برای بلوندهایی با پایه‌ی قرمز، بنفش و گیلاسی برای موهای بور و صورتی برای بلوند باربی هم از ترکیب رنگ‌های عالی و پرطرفدار هستند.

مسی جواهری

این رنگ مو گرم پاییزی قرمز، گرم و شاداب یکی از بهترین رنگ‌ها برای پاییز ۱۴۰۲ شناخته شده است. مسی جواهری به جای اینکه یک رنگ مسی روشن یا قرمز به شما تحویل دهد، موهایی با پایه‌ی قهوه‌ای و سایه‌ای کم‌رنگ و ظریف از مسی مایل به قرمز برای شما می‌سازد. برای حفظ این رنگ مو برای مدت طولانی بهتر است از شامپو رنگ مناسب برای شست‌وشوی موها استفاده کنید.

رنگ مو پاییزی -

رنگ موی دارچینی پرطرفدارترین رنگ مو پاییزی

این موهای بلند و خوش‌رنگ زرق‌وبرق دار مخصوص موهای مهر و آبان ماه است. زیبا، شیک و مناسب برای هر مکانی که بخواهید در آن بدرخشید! این رنگ می‌تواند چیزی باشد که اکثر خانم‌ها به آن علاقه دارند. استفاده از روش کرلی کردن موها برای موهای بلند همیشه ایده خوبی است که باعث می‌شود رنگ موهای پاییزی شما بیشتر به چشم بیاید.

موی سیب دارچینی برای آن ماه هایی که نسیم شروع به وزیدن کرده و برگ ها شروع به ریزش کرده اند بسیار مناسب است. موهای قرمز خود را با افزودن رنگ های مسی و بنفش به آن، با اضافه کردن سایه های بنفش تیره به ریشه مو و مسی به سمت انتهای مو کامل کنید. این کار باعث ایجاد ابعاد بسیار زیادی برای رنگ موهای شما و تغییر سایه می شود، درست مانند برگ های روی زمین. از آرایشگر خود در مورد شامپوی بدون سولفات و ایمن برای رنگ مو بپرسید تا ماندگاری رنگ موی دارچینی شما را حفظ کند.

رنگ برگ افرای روشن

رنگ‌های برگ افرای روشن همراه با تکه‌های آبی، دو رنگ مکمل پررنگ و زنده هستند. افزودن یک بخش کوچک رنگ سیاه بین این رنگ‌های مکمل نه تنها به رنگ موهای شما جذابیت می‌بخشد. بلکه باعث می‌شود رنگ‌های برگ افرا رنگ آبی را از بین نبرند.

مسی با آمبره نارنجی

رنگ مسی ذوب می شود و به رنگ کدو تنبل مسی روشن تر و روشن تر تبدیل می شود. در صورتیکه موهایتان بطور طبیعی تیره است و میخواهید رنگ مویی داشته باشید که با رشد طبیعی موهایتان هنوز هم خوب به نظر برسد، این گزینه مناسبی در بین رنگ موهای پاییزی است. برای این کار، ریشه موهایتان را تیره تر کنید.

رنگ مو پاییزی -

رنگ های مسی یاقوتی

رنگ های مسی یاقوتی روی هر نوع پوستی زیبا به نظر می رسند. من شخصاً عاشق حفظ روشنایی با پیشنهاد شامپو و نرم کننده رنگ عالی در خانه هستم. از آرایشگر خود بپرسید که چه رنگ مسی برای شما بهتر به نظر می رسد و آیا نگهداری آن با سبک زندگی شما مطابقت دارد یا خیر.

بالیاژ زنجبیلی

این بالیاژ ترکیبی عالی از رنگ‌های مسی روشن و تیره است که پر از ابعاد هستند. بالیاژ به شما سرزندگی و ماندگاری بیشتر و نگهداری کمتر را هدیه می‌دهد. هنگام رنگ کردن مو با استفاده از تکنیک بالیاژ، من دوست دارم سایه‌های روشن‌تری با همان رنگ در اطراف صورت و ناحیه فرق سر اضافه کنم. گذاشتن سایه‌های مسی تیره‌تر در زیر آن عمق و ابعاد مورد نظرتان را در بالیاژ ایجاد می‌کند، در حالی که سایه‌های مسی روشن‌تر به شما آن رنگ و درخشندگی را در اطراف صورتتان می‌بخشد.

ترکیب رنگ مو قرمز مسی با قهوه ای تیره مناسب پوست سبزه

به سراغ رنگ موی قرمز مسی با سایه‌هایی از قهوه‌ای تیره بروید و از آن رنگ موی پاییزی فوق‌العاده شیک لذت ببرید! این‌یک از رنگ موهای پاییزی ایده آل است اگر شما فردی با پوست سبزه طبیعی هستید که به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای براق کردن موهای خود هستید. رنگ‌های مسی دارای رگه‌هایی پاییزی هستند که برای مطابقت با استایل های پاییزی مناسب است.

رنگ مو پاییزی -

قهوه ای تیره رنگ موی گرم پاییزی

اگر به دنبال چاشنی بخشیدن به زندگی خود و افزودن غنا و عمق به مدل موی پاییزی خود هستید، رنگ موی قهوه ای تیره را در نظر بگیرید. این رنگ موی قهوه ای تیره عمدتاً از رنگ های قرمز و مسی تشکیل شده است.

هنگامی که نور به موهای شما برخورد می کند، ابعاد زیادی به آن می بخشد. بخش کوچکی از یک سایه مسی روشن یا بلوند را در جلو نگه دارید. و اطراف صورت خود را با آن قاب کنید تا درخشندگی کمی اضافه شود. موهای خود را با اتوی فر حالت دهید. به محض سرد شدن فرهایتان، به آرامی با یک شانه دندانه پهن آنها را صاف کنید. با این کار موجی زیبا به موهایتان می‌بخشید تا موهای قهوه ای جدیدتان را تحسین کنند.

رنگ مو کره ای قهوه ای

موی کره‌ ای قهوه ‌ای وقتی با ۲ تا ۳ سایه مختلف از همان رنگ جفت ‌شود، بهترین حالت را پیدا می‌کند. که به موهای شما عمق و بعد با پایه تیره‌تر و انتهای روشن‌تر می‌دهد. این رنگ موی پاییزی برای خانم‌هایی مناسب است که موهایی به طور طبیعی تیره دارند و به رنگ موی زنده که نیاز به نگهداری کمتر دارد نیاز دارند. شما می توانید ۸ تا ۱۰ ماه با این رنگ ادامه دهید. موهای خود را با استفاده از اتو فر حالت دهید. فر کردن آنها را از صورتتان به صورت موج‌های پرپشت حالت دهید، صبر کنید تا فرهایتان خنک شوند. سپس قبل از اینکه آنها را با یک شانه دندانه پهن شانه کنید، با اسپری مو حالت دهید.

رنگ مو پاییزی -

رنگ موی قهوه ای شکلاتی با هایلایت قاب صورت، رنگ مو گرم پاییزی

اگر به رنگ موی دو رنگی که جسور و پر از غنا و عمق است، علاقمنداید. به سراغ رنگ موی قهوه ای شکلاتی با هایلایت های قاب چهره بروید. هایلایت های قاب چهره، از رنگ های گرم غنی تشکیل شده اند. بنابراین از رنگ های خاکستری برای این رنگ دوری کنید. اگر می خواهید عمق و بافت رنگ موهای خود را به رخ بکشید، حالت دادن با موج های شل بهترین است.

رنگ موی اسطوخودوس گرد و خاکی

رنگ موی اسطوخودوس گرد و خاکی برای خانم هایی که به دنبال رنگ موی کم نگهداری هستند مناسب نیست. این رنگ موی پاییزی منحصر بفرد است. و برای خانم هایی است که زمان و بودجه لازم برای نگهداری از این اسطوخودوس غبارآلود را هر چند هفته یکبار دارند.

اسطوخودوس غبارآلود عمدتاً سایه های بنفش است که با خاکستری یا نقره ای مخلوط شده است. رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای معمولاً بیشتر از چند هفته دوام نمی‌آورند، بنابراین بهتر است موهای خود را فقط یک بار در هفته شامپو بزنید و هنگام آبکشی از آب سرد استفاده کنید. می‌توانید از آرایشگرتان یک نرم‌کننده رنگ سفارشی بخواهید که بین دفعات مراجعه به آرایشگاه، رنگ را به موهایتان منتقل کند.

رنگ مو پاییزی -

بالیاژ برگ های افتاده پاییزی

به سراغ بالیاژ الهام گرفته از برگ های پاییزی بروید. برای داشتن رنگ قرمز زنجبیلی ملایم با کمی موهای روشن‌تر که در قسمت میانی و انتهایی آن منعکس می‌شود، از آرایشگرتان بخواهید یک بالیاژ کامل با رنگی از رنگ‌های پاییزی که با رنگ پوست شما منطبق است، ارائه دهد.

در مراجعه اول نیاز به صرف زمان طولانی‌تری در آرایشگاه دارید.  برای بار اول سر و کار شما با تمام روشن‌کننده‌ها است. اما بعد از آن و برای نگهداری و ترمیم، شما می‌تواند به آسانی و با یک قرار ملاقات کوتاه تر رنگ های جدید تری اضافه کنید. بنابراین هر بار یا فقط یک براق کننده اضافه خواهد شد یا یک روشن کننده و براق کننده را انجام خواهید داد.

موهای قرمز کرنبری انتخاب مناسب رنگ پوست گرم از بین رنگ موهای پاییزی

اگر رنگ پوست گرمی دارید، باید رنگ قرمز بنفش کرنبری عمیق را امتحان کنید. هنگام انتخاب یک سایه قرمز برای موهای خود، باید با آرایشگر خود در مورد رنگ پوستتان مشورت کنید. و ببینید چه چیزی به بهترین و زیباترین وجه آن را تحسین می کند.

همچنین، رعایت یک روتین مناسب برای مراقبت های بعد از رنگ آمیزی با رنگ موهای قرمز و برای حفظ رنگ موی شما بسیار مهم است. قرمزها رنگ خود را سریعتر از رنگهای دیگر از دست می‌دهند. یک پاک کننده خوب بدون سولفات می تواند به دوام و ماندگاری آنها کمک کند. شما به دنبال تنظیم قرارهای ملاقات با آرایشگر خود برای ترمیم آن طی دوره های ۶-۸ هفته ای باشید.

رنگ مو پاییزی -

رنگ مو کاکائویی رنگ موی گرم پاییزی

رنگ موی کاکائویی برای خانم هایی که به دنبال گرمی و لطافت به موهایشان هستند عالی است. این رنگ برای رنگ پوست های گرم تا خنثی عالی است.  برای افراد سبزه ای که خواهان روشنی یا بلوند هستند این رنگ عالی است. و باعث افزایش شادابی به موها می‌گردد.

رنگ موی هلویی زنجبیلی با نورهای ملایم

در فصل پاییز، بلوند هلویی زنجبیلی روشن با سایه ریشه را امتحان کنید. استفاده از رنگ‌های بلوند روشن‌تر با بازتاب‌های قرمز و طلایی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای پاییز باشد. اگر تمام تابستان بلوند بوده‌اید و می‌خواهید رنگ جدیدی را امتحان کنید، رنگ موی هلویی گزینه‌ای عالی است. مزیت این رنگ این است که، اگر از ظاهر آن خوشتان نیاید، تغییر آن آسان خواهد بود.

رنگ موی شرابی و بادمجانی

این رنگ مو، همان چیزی است که می‌تواند شمارا تبدیل به یک زن جذاب و دلربا کند. رنگ موی شرابی یکی از رنگ موهای پاییزی سال 2021 است که می‌تواند ظاهر شمارا زمین تا آسمان تغییر دهد و خستگی سال گذشته را از صورتتان ببرد. اگر پوست روشن یا گندمی دارید، این رنگ مو برای شماست!

بالیاژ شکلاتی و شاه‌بلوطی

رنگ مو شکلاتی و شاه‌بلوطی یک گزینه عالی برای افزودن درخشندگی به موهای تیره است. با این رنگ موی پاییزی موهایتان طبیعی و نرم به نظر می‌رسد. علاوه بر برجسته شدن رگه‌های رنگ‌های گرم، فرهای مو همچنین حجم بیشتری به موهایتان می‌دهند. نتیجه ترکیب این رنگ مو با موهای فر بدون شک یک بمب است!

رنگ مو پاییزی -

رنگ موی کاپوچینویی بلوند گرم

یک سایه کاپوچینویی بلوند و موهای موج‌دار باعث ایجاد یک مدل موی زیبا برای فصل پاییز می‌شود. ریشه‌های تیره در رنگ موهای پاییزی بلوند باعث می‌شود که تضاد و سپس زیبایی ایجاد کنند. این رنگ مو با رنگ طلایی مناسب زنانی است که می‌خواهند همه توجه‌ها را به خودشان جلب کنند.

رنگ موی کاراملی و موکا

ترکیبی از های لایت های کارامل و موکا روی موهای بلند و موج‌دار حال و هوای یک سوپر مدل را می‌دهد! این رنگ موها یک توهم ابعادی ایجاد می‌کند که بافت طبیعی مو را تقویت می‌کند. نکته جالب در مورد این رنگ موهای پاییزی نگهداری کم آن است. زیرا ریشه‌های تیره دارد و لازم نیست مدام قلم رنگ به دست بگیرید و ریشه‌هایتان را رنگ کنید.

رنگ مو پاییزی -

موهایی به رنگ کدوتنبل

پاییز فصل کدوتنبل‌های نارنجی است! ترکیب رنگ نارنجی در رنگ موهای پاییزی باعث ایجاد موهایی براق می‌شود که در سرما و خشکی هوای پاییز، حسابی می‌درخشد. این رنگ موی گرم روی موهای ضخیم و صاف معجزه می‌کند. حتی می‌توانید موهایتان را حالت دهید تا حجم بیشتری داشته باشند. برای اینکه موهایتان در تمام طول روز بدرخشد هم کافی است از اسپری براق‌کننده مو در روتین مراقبت از موی خود استفاده کنید.

 ترکیب قرمز و کهربایی برای رنگ موهای پاییزی

ظاهر ترکیبی قرمز و کهربایی منعکس‌کننده برگ‌های پاییزی روی موهای موج‌دار است! هم سایه و هم چتری مو که در فصل پاییزی روی بورس است یک سبک مدرن برای موهایتان ایجاد می‌کند!

 رنگ نارنجی سوخته و زرد یک جفت عالی در رنگ موهای پاییزی

رنگ نارنجی سوخته و زردرنگ یک جفت عالی برای رنگ موهای پاییزی است. آن‌ها به‌طور طبیعی ترکیب می‌شوند و نتیجه بیشتر از همه روی پوست روشن‌تر یا خنک‌تر فوق‌العاده است. سایه این رنگ موهای پاییزی حتی در مدل موهای کوتاه و فر و حالت دار جسورانه‌تر به نظر می‌رسد.

رنگ مو پاییزی -

آمبره زیتونی تیره تا بلوطی در بین رنگ موهای پاییزی برای برقراری اعتدال

این آمبره عمیق سبز تا قهوه‌ای بلوطی با موهای فر و موجدار بهتر است. تن‌ها به‌خوبی باهم ترکیب می‌شوند و موهایتان بدون زحمت، زرق‌وبرق دار به نظر می‌رسند. اگر رنگ پوست زیتونی دارید این رنگ را در طول اعتدال پاییزی انتخاب کنید زیرا این رنگ مو مکمل چنین رنگ گرمی است و واقعاً بی‌نظیر است. این رنگ موهای پاییزی هرسال مورد انتخاب بسیاری از مدل‌های معروف و سلبریتی ها هستند که با ترکیب آرایش پاییزی و رنگ‌های پاییزی، حال و هوای آن فوق‌العاده می‌شوند.