با فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار و تغییر آب و هوا نحوه لباس پوسیدن به خصوص برای خانم ها بسیار با اهمیت می شود. در ادامه قصد صحبت درباره بهترین استایل بهاری دخترانه را خواهیم داشت.

بهترین استایل بهاری دخترانه

بهترین استایل بهاری دخترانه سال 1402

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بهترین استایل بهاری دخترانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این استایل از چه لباس‌ها، اکسسوری‌ها و رنگ‌هایی باید استفاده کنید؟ در ادامه جواب این سوال‌‌ها را به شما می‌دهیم. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله با این اکسسوری‌ها جذاب‌تر شوید را مشاهده نمایید.

رنگ های روشن و گرم

دلیل استفاده از رنگ‌های تیره در زمستان این است که نور خورشید را بیش‌تر جذب می‌کنند و بدن را گرم نگه می‌دارند. با بیش‌تر شدن نور خوشید و رسیدن فصل بهار، زمان استفاده از رنگ‌های شاد و روشن فرا می‌رسد. در این فصل از رنگ‌های روشن و گرم مانند قرمز، زرد،نارنجی و سبز استفاده کنید.

نکته: در استفاده از رنگ‌ها زیاده‌روی نکنید و رنگ‌ها را با اصول باهم ست کنید. برای این کار هم می‌توانید از مقاله اصول ست کردن لباس استفاده کنید.

بهترین استایل بهاری دخترانه

رعایت تعادل دمایی برای بهترین استایل بهاری دخترانه

فصل بهار نه همیشه مثل زمستان سرد و نه همیشه مثل تابستان گرم است. در این فصل باید مراقب گرم و سرد شدن هوا باشید. به همین دلیل هم لباسی که می‌‎پوشید مانند مانتوهای کبرینی، باید برای هر دو آب و هوا مناسب باشد. علاوه بر این می‌توانید یک کت سبک هم همراهتان داشته باشید تا در صورت سرد شدن هوا از آن استفاده کنید.

در فصل بهار از لباس هایی با رنگ روشن استفاده کنید

اگر دقت کرده باشید تمام لباس های زمستانی به رنگ های تیره هستند و این به دلیل آن است که نور خورشید کم است، اما در فصل بهار و با آغاز سال جدید به دلیل آنکه نور خورشید بیشتر می شود لباس هایی با رنگ های روشن و گرم مناسب هستند.

لباس های خنک بپوشید

با شروع فصل بهار هوا گرم می شود و برای انتخاب لباس هایتان دقت کنید تا آن ها از پارچه های خنک و ابریشمی تهیه شده باشند.

بهترین استایل بهاری دخترانه

لباس سفید بپوشید

سفید، یکی از رنگ هایی است که در فصل بهار مشتریان بسیاری دارد و به دلیل آغاز فصل جدید و همچنین خنک بودن این رنگ در فصل بهار از لباس هایی با رنگ سفید استفاده کنید. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله گام های طلایی برای سلامت بدن در فصل بهار را مشاهده نمایید.

استفاده از رنگ سال برای بهترین استایل بهاری دخترانه

ترکیب رنگ سال با رنگ های دیگر میتواند ایده بسیار جذابی برای بهترین استایل بهاری دخترانه باشد. 

پارچه های طرح دار برای بهترین استایل بهاری دخترانه

لباس‌هایی با پارچه‌‍‌های طرح دار انتخاب مناسبی برای فصل بهار هستند. تنها دقت کنید که وقتی یکی از آیتم‌ها را طرح دار انتخاب می‌کنید، سایر آیتم‌هایی که با آن استفاده می‌کنید تا جای ممکن ساده و بدون طرح باشند.

زرد و قرمز رنگ بهار

رنگ های گرم و روشن مانند زرد، قرمز، نارنجی و سبز از جمله رنگ هایی هستند که می توانند تیپ مناسب شما در عید نوروز را بسازند. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله استایل های مخصوص عید نوروز را چطور انتخاب نماییم ؟ را مشاهده نمایید.

بهترین استایل بهاری دخترانه

لباسای طرح دار بپوشید

انتخاب شلوار، مانتو، شال و کفش رنگی و طرح دار برای فصل بهار بسیار مناسب است. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله ترفند های خلاقانه و شیک برای ست کردن کیف و کفش برای خانوم های با کلاس را مشاهده نمایید.

ترکیب رنگ های جذاب برای بهترین استایل بهاری دخترانه

آبی و طوسی

مطمئنا ترکیب آبی و طوسی شما را یاد فصل تابستان می اندازد اما این رنگ ها مختص تابستان نیست و می توانید با پوشیدن یک مانتو به رنگ آبی روشن و ست کردن آن با یک شلوار و شال طوسی یک استایل بهاری شیک و باکلاس داشته باشید.

رنگ های نود

استفاده از رنگ های نود در کنار یک گزینه عالی برای همیشه است. این رنگ ها هیچ گاه از مد نمیفتند و همیشه می توانند بهترین انتخاب باشند مخصوصا اگر از طرفداران استایل مینیمال هستید.

ترکیب رنگ های نارنجی و سفید برای بهترین استایل بهاری دخترانه

برای داشتن جلوه ای متفاوت در فصل بهار می توانید از رنگ نارنجی در استایل خود استفاده کنید. ترکیب نارنجی و سفید، ترکیبی شیک و منحصر به فرد برای افرادی است که علاقه به پوشیدن رنگ های شاد دارند و زیبایی و خاص بودن را در کنار هم می خواهند.

سبز و مشکی

رنگ سبز یکی احتمالا یکی از بهترین رنگ ها برای فصل بهار است. ترکیب رنگ سبز با مشکی یا سبز با کرم می تواند انتخاب خوبی برای این فصل پر از نشاط و زندگی باشد. 

بهترین استایل بهاری دخترانه

ترکیب رنگ های قرمز و مشکی برای بهترین استایل بهاری دخترانه

قرمز یکی از رنگ های چشمگیر و جذاب است که پوشیدن این رنگ می تواند نشان دهنده اعتماد به نفس و جسارت شما باشد. برای مهمانی های بهاری می توانید رنگ قرمز را با رنگ های خنثی مانند مشکی، طوسی و سفید ست کنید اما پیشنهاد مجله شبره همان ترکیب چشم نواز قرمز و مشکی است.

کرم و آبی

رنگ کرم از آن دسته رنگ هایی است که می توانید به راحتی با بقیه لباس هایتان ست کنید. اگر یک کت کرم رنگ داخل کمدتان داشته باشید در ست کردن دست تان باز است و محدودیتی ندارید اما برای فصل بهار پیشنهاد می کنیم ترکیب دوست داشتنی کرم و آبی را امتحان کنید حتما عاشقش می شوید.

ترکیب رنگ های صورتی و طوسی برای بهترین استایل بهاری دخترانه

رنگ صورتی یکی از رنگ هایی است که نشان دهنده لطافت و مهربانی است و در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد. از ترکیب صورتی با طوسی غافل نشوید که یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ هاست. گزینه های دیگر برای ست کردن با این رنگ شاد و بهاری، آبی پاستلی و سفید هستند.

استایل بهاری زنانه

فصل بهار، به زیبایی و شروعی مجدد شناخته می‌شود. به همین دلیل انتخاب استایلی مناسب در شروع این فصل اهمیت بسیاری دارد. برای انتخاب بهترین استایل بهاری دخترانه باید به نکاتی توجه کنید. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوانید در این فصل استایلی منحصر‌به‌فرد نسبت به سایر افراد داشته باشید.

توجه به انتخاب رنگ

برخی رنگ‌ها بیان‌کننده فصل پرطراوت بهار هستند. به همین دلیل استفاده از این رنگ‌ها در بهار بیش‌تر از بقیه فصول سال به چشم می‌خورد. به عنوان مثال رنگ سفید طی چند سال اخیر عضو ثابت استایل‌ بهاری زنانه و دخترانه بوده است. برای جلوگیری از یکنواختی رنگ سفید در استایل خود می‌توانید آن را با بسیاری از رنگ‌ها با توجه به سلیقه شخصی خود هماهنگ کنید. علاوه‌بر این رنگ، رنگ‌های نود مثل کرمی، بژ و ... نیز گزینه‌ای مناسب برای این فصل هستند.

بهترین استایل بهاری دخترانه

لباس های خرج کار

طرح‌های ظریف و جزئی که به خرج‌کاری معروف هستند، جایگاه خاصی در صنعت مد پیدا کرده‌اند. این موضوع امکان طراحی مدل‌هایی زیبا را برای استایل بهاری زنانه و دخترانه فراهم کرده است. در واقع اضافه کردن چند خرج‌کار روی لباس نه تنها آن را به طرحی به‌روز و جذاب تبدیل می‌کند، بلکه می‌تواند برای استایل زنانه بهاری گزینه‌ای بسیار مناسب و شیک باشد.

لباس و مانتو های برش دار

مدل‌های برش‌دار نیز یکی از طرح‌های پرطرفدار امروزی بوده که برای همه بانوان با هر پوششی قابل استفاده است. ایجاد برش در طرح دوخت و استفاده ترکیبی از دو یا چند مدل پارچه نه تنها برای لباس‌های مهمانی مناسب است بلکه برای روسری نیز کاربرد بسیاری دارد.

مانتو های دامنی

مانتو دامنی یکی از بهترین گزینه‌های فصل بهار برای بانوان شیک‎‌پوش است. این مدل مانتو در دو طرح سرهمی و دوتکه جداگانه وجود دارد. در طراحی مانتو دامنی می‌توان تکنیک‌های خرج‌کاری و ایجاد برش‌های متفاوت به کار برده و طراحی بی‌نظیری را برای مانتو ایجاد کرد.

کت و شلوار اورسایز با رنگ های خنثی و نود

رنگ‌های نود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار هستند. استفاده از این رنگ‌ها در لباس‌هایی مانند کت‌وشلوار اورسایز، جلوه بی‌نظیری در استایل شما ایجاد خواهد کرد. این استایل برای هر سنی مناسب بوده و از جمله شیک‌ترین استایل بهاری زنانه و دخترانه محسوب می‌شود.

پیشنهادهایی برای استایل بهاری

در ادامه چندین آیتم را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌تواند بهترین استایل بهاری دخترانه را داشته باشید.

کت جین

بهترین انتخاب برای یک تیپ بهاری دخترانه اسپرت و کژوال، استفاده از یک کت جین است. این کت‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و ظاهری جذاب دارند. کت‌های جین را می‌توان با شلوارهای جین یا کتان و انواع کتانی ست کرد و یک استایل بهاری جذاب داشت.

مانتوهای آزاد برای بهترین استایل بهاری دخترانه

مانتوهای آزاد در انواع کوتاه و بلند تولید و عرضه می‌شوند و از المان‌های اصلی استایل‌های بهار و تابستان هستند. در فصل بهار اغلب مدل‌های مجلسی‌تر و کارشده‌ این سبک مانتوها استفاده می‌شود. مانتوهای آزاد را می‌توان با انواع جین‌های جذب، مام‌استایل و دمپا، کتانی‌ها و کفش‌های مختلف ست کرد. به همین دلیل آزادی در انتخاب هم طرفداران زیادی دارند. استفاده از تیشرت‌های ساده سیاه یا سفید هم در زیر این مانتوها هم ظاهری ساده و شیک ایجاد می‌کند.

بهترین استایل بهاری دخترانه

پیراهن بلند

برای داشتن بهترین استایل بهاری باید خلاقیت به خرج دهید و از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید. پیراهن‌های بلند جنس‌های مختلفی مانند نخی، مخمل و … دارند و ترکیب آن‌ها با یک جوراب شلواری بسیار چشم‌نواز و مناسب فصل بهار است.

کتانی سفید برای بهترین استایل بهاری دخترانه

استفاده از کتانی‌های سفید را در فصل بهار فراموش نکنید. این کتانی‌ها چه تخت باشند چه لژدار، با انواع استایل‌های مختلف بهاری ست می‌شوند و کاربردهای فراوانی دارند.

کت شلوار

کت شلوارهای زنانه با کت‌های بلند جایگزین خوبی برای مانتوها هستند. این کت شلوارها استایلی رسمی، شیک و جذاب می‌سازند و هم با کفش‌های پاشنه بلند و هم با کتانی‌ ست می‌شوند. در بهار از کت شلوارهای زنانه و دخترانه بیش‌تر استفاده کنید و جزو شیک‌ترین‌ها باشید.