عید نوروز یکی از اعیاد مهم ما ایرانی ها می باشد که با فرا رسیدن آن سال جدید شمسی می آید. در ادامه قصد صحبت درباره استایل های مخصوص عید نوروز را به شما خواهیم داشت.

استایل های مخصوص عید نوروز

شیک ترین مدل لباس خانگی برای عید ۱۴۰۲

لباس های خانگی نیز مانند لباس های مجلسی از پوشش های ضروری برای خانم ها محسوب می شوند که با نزدیک شدن به عید نوروز خانم ها به دنبال لباس های خانگی زیبا هستند تا در منزل زیبا و جذاب تر به نظر آیید به همین خاطر، در ادامه مطلب تصاویری از زیباترین مدل لباس خانگی برای عید نوروز را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا بتوانید با ایده گرفتن از آن ها در عید نوروز زیبا و جذاب تر به نظر آیید. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله روش های موثر کاهش وزن و لاغری سریع تا عید نوروز را مشاهده نمایید.

برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟

برای لباس عید خود چه تصمیمی دارید؟ با نووتازه شدن طبیعت درفصل بهار انسان باالطبع تمایل به نو شدن وتغییر دارد . ما ایرانیان طبق رسومات گذشتگان خود مانند طبیعت بهاری لباس نو به تن می کنیم این روزها دغدغه خیلی از افراد بخصوص خانم ها خرید لباس نوبرای عید نوروز است .

همه دوست دارند تا بهترین لباس ها را خریده و استایل شیک وجذاب داشته باشند سعی کنید پوشش انتخابی شما به روز باشد ، انتخاب کفش و کیف ، مانتو و... مناسب برای عید باید از اصول تیپ زدن درعید نوروز پیروی کند مثلا بهترین گزینه برای شیک پوشی مدنظر داشتن سادگی لباس عید است به خاطر داشته باشید. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله ترفند های خلاقانه و شیک برای ست کردن کیف و کفش برای خانوم های با کلاس را مشاهده نمایید.

هرچیزی که به عنوان مد سال معرفی می شود ممکن است مناسب استایل شما نباشد پس پیرو این شعار باشید مد آن چیزی است که به شما بیاید.

استایل های مخصوص عید نوروز

تیپ سال نو

اگر به مزون ها یا مراکز طراحی لباس این روزها سر بزنید متوجه می شوید تیپ سال نو برای خانم ها، مانتوهایی با پارچه شبیه به تور که به نام یاخما مشهور است ودارای طرح هایی زیبا ومتنوع می باشد که یکی از مدلهای مانتو برای لباس عید امسال در نظر گرفته شده است

این مدل مانتو بیشتر جلو بازمی باشد که ظاهرساده آن با طرح های شیکی که در پارچه آن است وآستین مدل دار جلوه ی بسیار خوبی پیدا کرده وبانوان ایرانی در هر سنی می توانند این مدل مانتو را تهیه کرده واستایل عید نوروز را متفاوت با هرسال تجربه کنند .لازم به یادآوری است که همراه با این مدل مانتو تاپ هایی ساده که با شلوارتان هم رنگ است استایلی شیک وجذاب به شما می بخشد واستفاده از این استایل بیشتر جنبه مجلسی دارد . همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله مزایای خرید مانتو اداری را مشاهده نمایید.

اکسسوری های شیک عید نوروز

اگر علاقه ای به لباس های پرزرق برق مد امسال ندارید به فکر خرید مانتویی با پارچه مات هستید بهتر است از اکسسوری های شیک مناسب برای لباس عید نوروز استفاده کنید واز سادگی لباس خود بکاهید .

برای ایجاد یک استایل شیک عید نوروزی رنگ لباسهایتان را با روسری مناسب عید وشلوار وکفش خود هماهنگ کرده وبا توجه به مراسم هایی که قرار است در عید شرکت کنید در خرید کنید.

مانتو مناسب استایل های مخصوص عید نوروز

اگر متوجه شده باشید چند سالی است که تولید کنندگان ومزون های معتبربیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی ودوخت مانتوهای جلوباز که اصلا جذب نیستند وبا تزییناتی خاص روی آستین ویقه به زیبایی آنها افزوده شده می پردازند.

استایل های مخصوص عید نوروز

استایل های مخصوص عید نوروز

در ادامه قصد معرفی استایل های مناسب عید نوروز را به شما خواهیم داشت:

بلوز و دامن کوتاه زنانه

یکی از لباس‌های پرطرفدار در میان اکثر خانم‌ها بلوز و دامن کوتاه است. استفاده از بلوز با طرح زیبا با دامن مشکی ظرافت و زنانگی شما را به تصویر می‌کشد.

بلوز قرمز و دامن برای استایل های مخصوص عید نوروز

ترکیب قرمز و مشکی یکی از بی‌نظیرترین استایل‌ها را به وجود می‌آورد. این مدل لباس زنانه ایرانی، طرحی زیبا در آستین دارد که بسیار پرطرفدار است.

پیراهن با طرح سیاه و سفید

این پیراهن مدل لباس بلند است که در کمر آن شاهد کش خواهید بود. این امر در نمایان کردن انحنای کمر و زیبایی استایل شما کمک فراوانی می‌کند.

بلوز و شلوار زنانه

این مدل لباس زنانه خانگی بهترین گزینه برای استفاده در استایل روزانه شما در فصل بهار خواهد بود.

بلوز و دامن سیاه و سفید

بلوز و دامن با ترکیب رنگ سیاه و سفید، لباس زنانه پرطرفداری است که در مجالس مهمانی عید بسیار کاربرد دارد.

استایل های مخصوص عید نوروز

پیراهن زنانه با طرح گل برای استایل های مخصوص عید نوروز

استفاده از پیراهن زنانه برای اکثر خانم‌ها بسیار جذاب است، چرا که استفاده از آن‌ها بسیار راحت است.

بلوز و شلوار خانگی زنانه

این لباس زنانه انتخابی شیک برای استفاده در خانه است. این لباس علاوه بر راحتی، ظاهری جذاب به شما می‌بخشد.

پیراهن مجلسی زنانه

این پیراهن زیبا انتخاب مناسبی برای شرکت در مجالس صمیمی و دورهمی‌ها است.

پیراهن قرمز بلند زنانه

پیراهن قرمز جزو لباس‌های کلاسیک است که از گذشته تاکنون طرفداران خاص خود را دارد.

مانتو مجلسی زنانه برای استایل های مخصوص عید نوروز

این لباس زنانه دارای طرح تور در سرآستین بوده که خانم‌های زیادی را به خود جذب کرده است.

مدل لباس زنانه رنگ روشن

این مانتو به دلیل جنس لطیف و رنگ روشنی که دارد، بهترین انتخاب برای استفاده در فصل بهار است.

مانتو مشکی با طرح گل سفید

این مانتو دارای طرح برجسته است که در این میان برخی از طرح‌ها به رنگ گل سفید هستند و جذابیت خاصی به استایل شما خواهد داد.

استایل های مخصوص عید نوروز

مانتو مجلسی با طرحی جذاب برای استایل های مخصوص عید نوروز

انواع متنوعی از مدل لباس مجلسی زنانه در بازار وجود دارد که این مانتو یکی از جذاب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. این مانتو با تور مشکی و طرح طلایی دوخته شده که جذابیت زیادی دارد.

استفاده از کاپشن زنانه با شلوار جین

در برخی از روزهای بهار شاهد سرما خواهیم بود. استفاده از کاپشنی سبک با رنگ صورتی پاستیلی به همراه شلوار جین می‌تواند جذابیت استایل شما را تضمین کند. همچنین اگر علاقه دارید میتوانید مقاله مناسب‌ترین شلوار جین برای تیپ‎های متفاوت+عکس را مشاهده نمایید.

بلوز سفید با جلیقه چهارخانه زنانه

این بلوز سفید رنگ، جلیقه‌ای با طرح چهارخانه دارد که به همراه شلوار جین دودی، مدل لباس زنانه جذابی را به وجود آورده است.

پیراهن کوتاه مشکی با طرحی خاص

این بلوز مشکی دارای طرحی چین‌دار روی آستین‌ها است. این پیراهن کوتاه را می‌توان روی پلیور یقه اسکی پوشید و از جذابیت آن نهایت لذت را برد.شال و روسریاستفاده از شال و روسری های بزرگ یکی دیگر از ترند های محبوب امسال است از سویی دیگر امسال اکثر مانتو ها با طرح هایی ساده هستند پس می توانید از شال یا روسری های طرح دار برای روح بخشیدن به استایلتان می توانید استفاده کرده و از آن لذت ببرید سعی کنید از شال یا روسری به رنگ زرد و طوسی استفاده کنید هم چنین ترکیب بنفش نیز‌ با این‌ رنگ ها می تواند گرمی‌ خاصی به استایلتان ببخشد. اگر جزو آن دسته ای هستید که همیشه شال مشکی استفاده می‌ کنید پیشنهاد ما این است که از مشکی هایی که طرح های برجسته یا رنگی‌ دارند استفاده کنید و از استایل یکنواختی که همیشه انتخاب می کردید فاصله بگیرید.کیفبرای انتخاب کیف مناسب با استایلتان یکی از ترند های امسال استفاده ازکیف های زنجیر دار کوچک و متوسط است که با هر نوع پوششی می توان استفاده کرد. هم چنین برای مکان هایی که نیاز به بگ های بزرگ‌ تر دارید می توانید از کیف های ساده بزرگ‌ استفاده کنید در مجموع در انتخاب کیف می توانید آزادنه تر عمل کنید.

عینک مناسب برای استایل های مخصوص عید نوروز

بعضی افراد تصور می کنند عینک آفتابی تنها مختص تابستان است. اما باید بدانید هوای ابری و زیبای بهار نیز نیازمند عینک آفتابی می باشد. اگرچه عینک آفتابی را در خارج از مهمانی ها استفاده می کنید، اما وجود آنها برای تکمیل کردن استایل تان کاملا ضروری خواهد بود. برای انتخاب عینک آفتابی مناسب بهار، بهتر است عینک هایی که رنگ های روشن دارند را مورد استفاده قرار دهید. این عینک های شیشه رنگی که مدتی است بسیار ترند شده اند، استایل شما را بسیار خاص و کلاسیک خواهند کرد.

ست کت و شلوار زنانه

کت و شلوار یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها است که استایلی شیک را برای شما مهیا می‌کند.انتخاب کفش مخصوص شب عیددر مورد کفش ها ، مدلهای رنگی یک سبک خیلی خاص اسـت. مدلهای از کفش وجوددارد کـه نه پاشنۀ بسیار بلندی دارند و نه بطور کامل تخت« فلت» هستند. دفعه ی بعد کـه شلوار جین پوشیدید نه از کفش های تخت و نه پاشنه های خیلی بلند استفاده نکنید بلکه یک کفش پاشنه بلند معمولی را امتحان کنید تا ببنید کـه چـه تغییر بزرگی در استایل تان ایجاد میکند.

استایل های مخصوص عید نوروز

لباس عید نوروز پسرانه

برای انتخاب یک استایل پسرانه برای عید نوروز باید سبک‌ اسپرت و مجلسی را به طور جداگانه بررسی کنیم. برای استایل اسپرت در سال جدید اکثر پسر ها از هودی های گشاد و شلوار های اسلش استفاده می کنند حال اگر از سبک لباس های گشاد خوشتان نمی آید می توانید از شلوار اسلش به همراه بلوز و تیشرت های هم‌ سایز خودتان نیز استفاده کنید اما به طور کلی بهتر است پوشیدن شلوار پارچه ای را فراموش کنید. هم چنین برای انتخاب کفش با استایل گفته شده می توانید از انواع کتونی ساقدار و یا معمولی نیز استفاده کنید اگر می خواهید از اکسسوری نیز استفاده کنید می توانید یک ساعت مچی زیبا متناسب با خودتان انتخاب کنید.