به گزارش پارس نیوز، 

پیراهن یا کاور مبل یکی از گزینه هایی است که با استفاده از آنها می توانید تا حد زیادی مبلمان تان را بهتر نگهداری کنید؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان را در رابطه با بایدها و نبایدهای استفاده از کاور مبل در دکوراسیون منزل را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.

می توانید از پیراهن مبل و یا رویه های زیپ دار قابل شست و شو استفاده کنید

سوال: ما به تازگی مبل استیل با پارچه سفید خریدیم می خواستم برای جلوگیری از کثیف شدن مبل از کاور مبل استیل استفاده کنیم به نظر شما استفاده از کاور مبل خوب است یا بد، پیشنهاد شما چه نوع کاور مبلی هست لطفا راهنمایی کنید؟

پاسخ: به طور کلی استفاده از کاور مبل در دکوراسیون منزل به خصوص برای مبلمان کلاسیک و استیل از نظر زیبایی شناختی چندان مناسب نیست و بهتر است از پارچه های نانو و زیبایی خود مبلمان برای دکوراسیون فضای داخلی تان استفاده کنید، اما اگر به هر دلیلی امکان محافظت از پارچه رو مبلی تان برای شما مقدور نیست می توانید از پیراهن مبل و یا رویه های زیپ دار قابل شست و شو استفاده کنید.

رویه های زیپ دار برای مبلمان راحتی بسیار مناسب هستند و این امکان را به شما می دهند که به سادگی آنها را تعویض کنید. روش دیگر دوخت پیراهن مبل است، دوخت کاور مبل یا پارچه رومبلی یکی از روش هایی است که برای حفاظت از مبلمان منزل استفاده می شود، این کاور روی مبلمان کشیده می شود و وظیفه محافظت از پارچه و یا چرم روی مبلمان را دارد.

پیراهن مبل ژله ای

انتخاب کاور مبل مناسب به عوامل مختلفی مثل نوع مبلمان، جنس پارچه رو مبلی و سلیقه ی هر فرد بستگی دارد، اما به طور معمول در دوخت کاور مبل استیل و پیراهن مبل معمولی می توان از کاور مبل پارچه ای و یا کاور مبل ژلاتینی استفاده کرد.