به گزارش پارس نیوز، 

   درست کردن پوشک با تیشرت

اولا از تیشرت صد در صد  نخ استفاده کنید چون پارچه های نخی قدرت جذب بالایی دارند. همچنین از تیشرت آستین کوتاه یا آستین سه ربع استفاده کنید. تیشرت آستین سه ربع برای نوزادهای درشت تر مناسب است اما برای نوزادهای با جثه کوچک تر اضافه می آید. اندازه تیشرت را بر اساس اندازه کودک انتخاب کنید.

   مرحله اول: تیشرت را صاف روی زمین قرار دهید.

   مرحله دوم: یک طرف تیشرت را تا کنید. تیشرت را طوری تا کنید که قسمت درز حلقه آستین درست زیر وسط یقه لباس قرار بگیرد. آستین ها باید به سمت بیرون قرار بگیرد.

   مرحله سوم: طرف دیگر تیشرت را درست مثل مرحله قبل به شکل سه طبقه تا کنید و آستین را به سمت بیرون قرار دهید. در انتها باید تیشرت به شکل حرف "T" در بیاید.

   مرحله چهارم: قسمت بالای تیشرت را تا کنید به طوری که آستین ها روی هم تا بخورند.

   مرحله پنجم: قسمت پایین تیشرت را هم از وسط تا کنید. به این صورت پایین تیشرت را بردارید و تا پایین خط آستین ها بالا ببرید. با این کار می خواهیم ارتفاع تیشرت را نصف کنیم.

   مرحله ششم: کودک را روی تیشرت درست پایین آستین بنشانید. قسمت پایین تیشرت را روی کودک تا کنید و آستین ها را روی آن بپیچانید و در انتها با یک سنجاق محکم کنید. در آخر هم روی پوشک را با محافظ پوشک پلاستیکی بپوشانید. محافظ ضد آب برای جلوگیری از نم دادن پوشک بچه لازم است. این محافظ ها را می توانید زود به زود تعویض کنید.