به گزارش پارس نیوز، 

اسپانیا هم یک زندگی کلیشه ای است و هم با آنچه که شما فکر می کنید، کاملا متفاوت است.  

زمانی که شما به اسپانیا فکر می کنید، تصاویری از مبارزه گاو نر، رقص فلامینگو و فستیوال مذهبی Fiestas بدون شک به ذهن شما می رسد. اما واقعا اسپانیا همین است؟ پاسخ خیر است، اسپانیا چیزی بیشتر از این تصورات و آفتاب و ساحل های شبک و زیبا و مدرن است.

سالانه تعداد زیادی از مسافران برای تعطیلات به تور اسپانیا می روند، ولی تعداد کمی از آنها واقعا این کشور را می بینند. این کشور پر از فرودگاه ها، برج هتل های مدرن، خانه های مسکونی، زمین های گلف، شهرها، بزرگراه ها، پارک های تفریحی، بارها، کلاب، رستوران ها، استخرهای شنا است. در این اسپانیا، درخت اصلی نخل است، Paella غذای اصلی است، فعالیت فقط استراحت کردن است و بوی اصلی هم لوسیون های حمام آفتاب است است.

اسپانیا، یک بابل مدرن است که مردم به زبان و لهجه های زیادی صحبت می کنند، از جمله اسپانیایی و کاتالان که رایج تر از بقیه هستند. در این اسپانیا می توانید غذا را در هر زمانی از روز و حتی شبانه نیز دریافت کنید، بار ها همیشه پر است، خورشید قرار است تمام روز را بدرخشد (هر چند که اینطور نیست)، هرگز هم قصد نداره که باران بیاید، و زندگی به دور این سه کلمه می چرخد: خورشید، شن و دریا. 

خرابه های باقی مانده از رومیان باستان، قلعه های افسانه ای و شگفت آور، کلیساهای بزرگ، موزه ها، میراث Moorish (اهالی شمال آفریقا)، شهر و روستاهای قرون وسطایی، طبیعت غنی و افسانه ای آن و … از اسپانیا کشوری ساخته است که نیاز گردشگران واقعی و پر سوال را برطرف می کند.

در حالی که جمعیت توریست ها در سواحل مدیترانه از خود مردم محلی بیشتر است، در بقیه نقاط اسپانیا اینچنین نیست. در مناطق داخلی اسپانیا، به اندازه یک دنیا، مکان برای کشف و دیدن دارد.

به غیر از اطراف مادرید، مناطق داخلی اسپانیا بسیار کم جمعیت است و با دوجین شهر تاریخی و دورتر از آن زمین های کشاورزی بسیار بزرگ، چمنزارها و چراگاه ها، به علاوه تپه ها و کوه ها با رودخانه هایشان، جوی ها و برکه قرار دارد.

تور ایتالیا

ایتالیا La Dolce Vita

مناظر زیبا، غذاهای خوشمزه و لذیذ، مد، هنر و تاریخ، فرهنگ، و La Dolce Vita – زندگی شیرین یا زندگی خوب … ایتالیا – کشور دلربا – همه را دارد! برای سالها این کشور زیبا یا BelPaese مقصد همگان بود، آرزو گردشگران و مسافران در سراسر جهان، و جواهر زیبایی که شاعران و هنرمندان در آثار خود نام این کشور را بارها برده اند. در اینجا، با ما همراه باشید تا 10 نقل قول برتر در مورد ایتالیا، زیبایی و ارزش آن ارائه دهیم. بنابراین هر کدوم از این 10 مورد رو که دوست داشتید انتخاب کنید، چشمانتون رو ببندید و با تصورات خودتون به این کشور سفر کنید… 

ونیز، همانند خوردن یک جعبه شکلات آغشته به الکل در یک زمان است – ترومن کاپوتی

کاپوتی، نویسنده مشهور که با کتاب صبحانه در تیفانی شناخته شده است، درباره ونیز اینگونه توضیح می دهد: شهری که تمام احساسات شما رو برانگیخته می کنه … عطر بازار Rialto و محصولات منطقه ای، عطر و مزه غذاهای لذیذ ونیزی، صدای آب، توریست ها، لهجه ها، و منظره قصر های فریبنده و کلیساها. همانطور که نویسنده توضیح می دهد، بودن در ونیز همان تاثیر را دارد که یک جعبه شکلات که نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید و در دست شما است، را دارد: وقتی در تور ایتالیا بیشتر به داخل شهر می روید، بیشتر به آن معتاد می شوید!

اگر ممکن باشه که ایتالیا را داشته باشم، ممکن است جهان رو هم داشته باشم – جوزپه وردی

جذابیت تور ایتالیا برای جوزپه وردی خیلی زیاد بود که، ایتالیا را در کل جهان انتخاب کرد. این همان چیزی است که او در متن اپرا Attila نوشت. این گفته ها، بیان واضحی از وطن پرستی و احساسات وردی نسبت به ایتالیا، به همه ایتالیایی های وطن پرست منتقل شد.

ایتالیا، فصل بهار و اولین عشق باید کافی باشه تا یک فرد غمگین رو به یک فرد شاد تبدیل کنه – برتراند راسل

برتراند راسل – فیلسوف تحلیل گر – بعد از دیدار خود از ایتالیا، در پایان قرن 19 ، عاشق این کشور شد. او BelPaese یا کشور زیبا را یک مکان عالی دانست که بهار و عشق و ایتالیا با هم می توانند، حتی غمگین ترین انسان ها را به شادترین انسان ها تبدیل می کند.

تور استرالیا

«استرالیا بهترین مکان برای کشف است.»

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک مکان ناشناخته، هیجان انگیز و بسیار دیدنی هستید و می خواهید برای تعطیلات خود به همین جایی بروید، تور استرالیا را امتحان کنید.

ما در اینجا سعی می کنیم که اطلاعات، دانستی ها و حقایق های بسیار جالب درباره استرالیا به شما بدهیم، تا کاملا بدانید به چه جایی می خواهید سفر کنید! اگر می خواهید درباره هتل ها، غذاها و یا جاذبه های محلی این سرزمین پهناور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید…

شیوه زندگی آسی / آزی / Aussie واقعا حسادت برانگیز است و این چنین تنوعی واقعا باعث می شود، در استرالیا برای هر سلیقه و تفکری چیزی برای سرگرمی و لذت باشد. این کشور پهناور، بزرگترین کشور-جزیره دنیا و ششمین کشور از لحاظ جمعیت در دنیا می باشد. خیلی از شماها، پهناوری این کشور را دست کم می گیرید و حتی نمی دانید که بین شهرهای مدرن و پر جمعیت آن چقدر فاصله است. آب و هوای متنوع آن از گرمسیری تا مناطق دور افتاده بسیار خشک که در بین این دو آب و هوا، شما همه جور پوشش طبیعی را می بینید.

همان قدر که به خاطر سواحل بکر و طبیعی بی نظیر، جزایر گرمسیری و بیابان های بسیار خشک اش مشهور است، به خاطر شهرهایش هم بسیار در جهان شناخته شده است، که هر کدام به خاطر هویت و فرهنگ منحصر بفرد آن می باشد. تور استرالیا باید در لیست کشورهای مورد علاقه برای دیدار از آن، برای خیلی از توریست ها باشد.

برای شروع، یک ایالت را انتخاب کنید و یا از یکی از تجربه های مسافران قبل و یا حتی یک مقصد محبوب را امتحان کنید. حتی می تونید از یک نقشه استفاده کنید تا متوجه بشید کجا رو در این کشور دوست دارید، بازدید کنید.

کوئینزلند (Queensland آب و هوای گرمسیری شگفت انگیزی با سواحل شگفت انگیز و جنگل های بارانی سرسبز دارد. اگر شما به دنبال یک آب و هوای گرم یا یک جزیره گرمسیری هستید، پس دیواره مرجانی Queensland در بالای لیست شما باید قرار گیرد.

نیو ساوت ولز (New South Wales)، دارای مقاصد شگفت انگیز ساحلی و برخی از شهرهای معروف دور افتاده است که واقعا ارزش بازدید را دارند. البته سیدنی محلی بسیار عالی برای زندگی شبانه یا Night Life و خریدهای بسیار دوست داشتنی است.

ویکتوریا (Victoria پایتخت فرهنگی استرالیا، که مسلما یکی از بهترین های غذا و نوشیدنی است که منظره های بسیار منحصر بفردی دارد.

ملبورن (Melbourneیک شهر فوق العاده چند فرهنگی است.