به گزارش پارس نیوز، 

هنگام خرید می بایست لباس و کفش های مختلف را امتحان کنید و اگر در آوردن لباس و کفشی که به تن دارید سخت باشد، خرید کردن اعصاب خرد کن می شود و ممکن است به دلیل بی حوصلگی خیلی از لباس ها و کفش هایی که برای تان مناسب است را نخرید و یک فرصت استثنایی مانند تخفیف و یا قیمت مناسب را از دست بدهید. در این مقاله راهنمایی و نکته هایی برای پوشیدن لباس مناسب برای خرید را مطالعه کنید.

 

کفش

سعی کنید کفشی به پا کنید که راحت باشد و پاهایتان را اذیت نکند. با این کار هم می توانید مدت طولانی راه بروید، بدون اینکه پاهایتان درد بگیرد و عصبی و ناراحت هم نمی شوید. بسته به نوع فصل، آب و هوا و سلیقه‌ی شخصی می توانید از صندل، کفش کتانی و یا کفش راحتی استفاده کنید.

 

لباس

سعی کنید لباس هایی به تن کنید که، ۱) راحت و آزاد باشند و ۲) در آوردنشان آسان باشد.

 

راحت و آزاد به این دلیل که می خواهید مدت طولانی بیرون از منزل و لباس های راحتی داخل منزل باشید و مطمئنا دوست ندارید که مثلا کمر شلوار یا آستین مانتو بدنتان را اذیت کند.

 

 

سعی کنید هنگام خرید لباس هایی به تن می کنید راحت و آزاد باشند

 

شال و روسری راحتی

درآوردن لباس ها به این دلیل باید آسان باشد که می‌خواهید لباس‌های مختلف را امتحان کنید. مخصوصا اینکه مطمئنا نمی خواهید ۲ ساعت در اتاق پرو مشغول درآوردن پیراهن یا مانتویتان برای امتحان کردن دیگر لباس ها، باشید.

 

زیورآلات

پیشنهاد من این است که حدالمقدور از زیورآلات استفاده نکنید. اما اگر حتما دوست دارید که زیورآلات داشته باشید، از تکه های کوچک استفاده کنید. مثلا از گوشواره های میخی، انگشترهای ساده و بی نگین، زنجیرهای سبک و ساده استفاده کنید، چرا؟ فرض کنید یک گوشواره ی بلند نگین دار به گوش دارید و می خواهید یک مانتوی ساتن یا شال ابریشمی امتحان کنید و از بد واقعه زیورآلات تان پارچه را نخ کش کنند!!!

 

لباس همراه

اگر یک شلوار جین خریده اید و پی یافتن مانتو، کت، پیراهن، تی شرت و یا حتی کفش هماهنگ با آن هستید، به تخیل تان اعتماد نکنید، آن لباس یا کفش را با خود به خرید ببرید و با دقت انتخاب کنید.