به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه با عادت های روزانه ای که همه افراد ثروتمند دارند آشنا می شویم.

ورزش

یکی از عادت های افراد ثروتمند ورزش کردن است. آن ها روزانه ۳۰ دقیقه ورزش می کنند. ورزش های هوازی مثل دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری. این ورزش ها هم برای ذهن و هم برای جسم مفید هستند. روی نورون ها تاثیر مثبت می گذارند و تولید گلوکز که سوخت اصلی مغز است را تحریک می کنند. بسیاری از آن ها از دوران کودکی به ورزش عادت داشتند. به عنوان مثال بیل گیتس از کودکی به ورزش تنیس علاقه زیادی داشت

افراد ثروتمند روزانه ۳۰ دقیقه ورزش می کنند

مطالعه

همه می دانیم که میلیونرها بسیار پرمشغله هستند و وقت مطالعه ندارند. پس آن ها نه برای سرگرمی بلکه برای کسب دانش و اطلاعات مطالعه می کنند. انسان های موفق علاقه زیادی به مطالعه کتاب های تاریخی، موفقیت و بیوگرافی افراد مشهور دارند. بون جووی یکی از افراد موفقی است که علاقه زیادی به مطالعه بیوگرافی افراد مشهور دارد.

 

سبک لباس پوشیدن

بسیاری از افراد موفق سبک لباس پوشیدن خاص خودشان را دارند و سال ها به یک شکل لباس می پوشیدند. به عنوان مثال مارک زاکربرگ زیرا دوست ندارد در زندگی اش کارها و تصمیمات اضافی داشته باشد.

افراد موفق سبک لباس پوشیدن خاص خودشان را دارند و سال ها به یک شکل لباس می پوشیدند

 

ذخیره پول

افراد ثروتمند می دانند چگونه پول جمع کنند. آن ها همیشه می دانند که چقدر پول دارند، چقدر هزینه می کنند و چقدر پول در می آورند. آن ها علیرغم پول زیادی که دارند پولشان را برای چیزهایی که نیاز دارند خرج نمی کنند.

 

 

افراد ثروتمند پول زیادی که دارند پولشان را برای چیزهایی که نیاز دارند خرج نمی کنند

وسایل نقلیه عمومی

بسیاری از انسان های ثروتمند خودستایی نمی کنند. آن ها از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند و پیاده روی و دوچرخه سواری دوست دارند. بیل د بلاسیو شهردار نیویورک یکی از این دسته افراد ثروتمند است.

 

 

افراد ثروتمند از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند و پیاده روی و دوچرخه سواری دوست دارند

آن ها جدیدترین ماشین ها را نمی خرند

افراد ثروتمند هرگز برای خودنمایی ماشین نمی خرند و هر سال ماشین شان را عوض نمی کنند. آن ها حداقل ۱۰ سال از ماشین خود استفاده می کنند و نهایت استفاده بهینه را از یک ماشین می برند. به عنوان مثال اتومبیل لئوناردو دیکاپریو (تویوتا پریوس) در مقایسه با ثروتی که دارد ماشین بی ارزشی است.

 

افراد ثروتمند هرگز برای خودنمایی ماشین نمی خرند و هر سال ماشین شان را عوض نمی کنند

 

سحرحیزی

همه افراد ثروتمند سحرخیز هستند و دوست دارند ۳ ساعت قبل از شروع کار بیدار باشند تا به تمام کارهای روزانه شخصی و خانوادگی خود برسند.

مدیتیشن

مدیتیشن بهترین راه برای کاهش فشار است. روی روحیه و رفتار تاثیر مثبت می گذارد و با ایجاد احساس آرامش کمک می کند به ایده های جدید برسیم. مدیتیشن یکی از تمرین هایی است که تمام افراد ثروتمند از جمله اپرا وینفری آن را انجام می دهند.

مدیتیشن بهترین راه برای کاهش فشار است

زبان بدن

میلیونرها می دانند که چگونه اعتماد دیگران را جلب کنند، آن ها را متقاعد کنند و از طریق ارتباط برقرار کردن به موفقیت برسند. آن ها از زبان بدنی استفاده می کنند که شنونده را جذب می کند

 

افراد ثروتمند از زبان بدنی استفاده می کنند که شنونده را جذب می کند

تماشا نکردن تلویزیون

افراد ثروتمند از وقت شان استفاده سازنده می برند. به همین دلیل ترجیح می دهند کتاب مطالعه کنند، ورزش و پیاده روی کنند و با افراد موثری ارتباط برقرر کنند.

برنامه ریزی

به اعتقاد یک انسان ثروتمند مهم نیست چقدر پول از دست می دهید مهم این است که دوباره آن پول را به دست می آورید. اما وقت از دست رفته را هیچ وقت نمی تواند دوباره به دست آورد. اگر برنامه مشخصی نداشته باشید موفق نمی شوید. به همین دلیل تمام افراد ثروتمند وقت شان را برنامه ریزی می کنند لیست کارهایی که باید انجام دهند می نویسند و اهداف روزانه دارند. به گفته استیو جابز صبر و برنامه ریزی لازمه های موفقیت هستند.

برای ثروتمندان مهم نیست چقدر پول از دست می دهند دوباره آن پول را به دست آوردن مهم است