به گزارش پارس نیوز، 

وی با اشاره به بالابودن آمار افراد معتاد متاهل گفت: این امر روند افزایشی داشته و بروز آسیب های اجتماعی برای خانواده ها را بویژه کودکان در پی دارد.

مولاوردی، توسعه متوازن و تقسیم عادلانه منابع و فرصت ها را در حوزه زنان و خانواده بویژه در مناطق و استان های کمتر برخوردار، از رویکردهای مهم دولت یازدهم و معاونت اعلام کرد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، از مهمترین برنامه ها و شعارهای راهبردی دولت یازدهم را تامین و ارتقا سرمایه اجتماعی، تحقق امنیت و اخلاق در حوزه فرهنگی و ثبات و آرامش اقتصادی و سیاسی در جامعه ذکر کرد.

مولاوردی یادآور شد: در دولت گذشته توجه چندانی به سمن ها (تشکل های مردم نهاد) به عنوان کانون های مهم مدنی و اجتماعی نمی شد و تا حدودی دچار بحران هویتی شده بودند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: اکنون هویت یابی و استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد یکی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید در حوزه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی است.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم در شرایطی روی کار آمد که کشور به مشکلات متعدد و چالش های اساسی در ابعاد مختلف دچار شده بود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بی ثباتی و ناآرامی در فضای سیاسی و اقتصادی کشور و رکود بی سابقه از جمله مهمترین مشکلات و آسیب های مهم کشور در قبل از شروع دولت یازدهم بود.

مولاوردی افزود: تمامی برنامه ها، شعارها و اهداف تعیین شده از سوی رئیس جمهوری و دولت یازدهم یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است.