به گزارش پارس نیوز، 

اگر عروسی شما قرار است در فصل بهار برگزار شود به شما پیشنهاد می کنیم که از دکوراسیون بهاری استفاده کنید .پینترست در گزارشی از مدل‌های رسمی ۲۰۱۷، اطلاعات مفیدی از بهترین‌های این فصل برای خانه را به ما ارائه می‌دهد؛ بنابراین به دنبال آن، چیدمان و دکوراسیونی که به آن نگاهی می‌اندازید بسیار دلپذیرتر خواهد بود. به نقاط عطف اکرلیک مدرن، نور اندک چراغ‌های مسی و روش‌های دانمارکی برای راحت و دنج ماندن فضای خانه خود حتی در زمانی که دمای بیرون بالا می‌رود و گرم می‌شود فکر کنید. (به‌عبارت‌دیگر روندهای قدیمی را پنهان خواهید کرد)

با دنبال کردن مد و مدل‌های بهاری، این فصل زیبا را در آغوش بگیرید و روشنایی و درخشش فضای داخلی تان را که به اندازه زیبایی بیرون است، احساس کنید.

 

مس در دکوراسیون بهاری امسال

با جا دادن نقاط عطف و وسایل شیک و جذابی از جنس مس در فضایتان فراتر از نقره و طلا بروید ( و از لوازم برنجی به درد نخور 2016 اجتناب کنید). علاقه به مس در پینترست 90 درصد بالا رفته است. استفاده از این فلز بسیار گسترده و متنوع است؛ بنابراین می توانید جادوی کوچکی از گلدان مسی را بر روی میز خود امتحان کنید، گفتگویی زیر نور چراغ مسی داشته باشید و یا ظروفی مسی بر روی میز خود قرار دهید.

با جا دادن نقاط عطف و وسایل شیک و جذابی از جنس مس در فضایتان فراتر از نقره و طلا بروید.

 

کاغذدیواری مرمری در دکوراسیون بهاری

اگر لوازم مرمری کلید شخصیت عاشقِ طراحی شماست ولی حساب بانکی تان رو به سقوط است، کاغذدیواری مرمری را امتحان کنید که در پینترست با انفجار علاقه مندی 303 درصدی دیده شده است. زمانی که سنگ مرمر طلایی بیش از اندازه گران است، دیواری با کاغذدیواری مرمری اثری شیک، غیرمنتظره و همچنین معقولی برای شما به حساب می آید.

 

ترکیب رنگی سفید و فیلی، ترکیبی زیبا و جذاب

چه رنگی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ این سوال برای هرکسی که می خواد به خانه ای نو برود و مخصوصا نو عروس ها پیش می آید. اما پیشنهادات ما رسیدن به جواب را برای شما آسان تر می کند. می توانید دکوراسیون داخلی مدرن را با جذابیت رنگ سفید و ترکب آن با رنگ فیلی تجربه کنید. این ترکیب جذابیت خاصی به فضای حانه شما می بخشد، فضای خانه شما با این ترکیب رنگی هم حالت رسمی پیدا می کند و هم حس دوستانه و صمیمی خود را حفظ می کند. 

 

رنگ های ملایم در دکوراسیون خانه عروس

یکی از ترکیب رنگهایی که در خانه عروس بیشتر استفاده می شود ترکیب رنگ قهوه ای، کرم و صورتی ملایم است که بسیار محبوب و پر استفاده می باشد. در دکوراسیون خانه عروس اولین رنگی که بیشتر ذهن آدم به سمت آن می رود همین ترکیب رنگ است. این ترکیب رنگ فضای خانه را بسیار رومانتیک و زیبا می کند. سعی کنید از رنگ های دیگر نیز در ترکیب رنگ خانه استفاده کنید. در صورتی که علاقه به این ترکیب رنگ ها هستید عکس بالا میتواند ایده مناسب به شما بدهد تا سبک و سیاق چیدمان و رنگ بندی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

چگونه چیدمان رنگ پرده، مبل، فرش خود را با هم هماهنگ کنیم؟

نشیمن! فضای عمومی که کنتراست رنگ آن برای همه مهم است، چرا که نشیمن جایی است که تمام اعضا حتی برای یک ساعت نیز در آن جا دور هم جمع می شوند.

برای عناصر این فضا باید رنگ ها را طوری انتخاب کرد که جذب نور بیشتری داشته باشد، خصوصا برای نشیمن های کوچک استفاده از رنگ های تند و تیره پیشنهاد نمی شود چرا که فضای شما را کوچکتر جلوه می دهد، بنابر این اگر نشیمن کوچک دارید از ترکیب رنگ های روشن تر استفاده کنید، و اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری را دارید سعی کنید کاغذ دیواری با رنگ روشن و طرح های ساده تر باشد چرا که کاغذ دیواری های شلوغ دیوار های شما را نزدیک تر نشان می دهد، بنابراین به اصلاح خانه تان نفس نمی تواند بکشد!

اگر از کاغذ دیواری طرح دار استفاده می کنید برای پارچه ی مبلی خود طرح ساده تری  را انتخاب کنید، و اگر برای یک دیوار به طور مثال دیوار پشت تلویزیون کاغذ دیواری شلوغ یا با رنگ تند انتخاب کردید پس برای پرده ی خود از رنگی ملایم و ساده استفاده کنید. اگر پرده ی انتخابی شما والان دار است پیشنهاد می کنیم زمینه ی والان و تشک های مبل شما از یک طرح و یا طیف رنگ باشند و زمینه ی اصلی پرده ی شما ساده باشد. برای فرش ها باید به مبلمان خود توجه کنید اگر مبلمان شما زمینه ی شلوغی دارند پس باید سراغ فرش های تک رنگ و زمینه ی ساده تر بروید، و اگر زمینه ی فرش تان شلوغ پر نقش و رنگ است برای تعادل در فضا بهتر است مبلمان خود از رنگ های خنثی انتخاب کنید.