روح انسان پس از مرگ هوشیار است و بر حوادث درک دارد.


تاکنون تعداد زیادی از مستندات در زمینه وجود یا عدم وجود روح دیده ایم. اما تا به حال تصاویر یک بچه روح سرگردان و در حال بازی را دیده اید؟!

جولان بچه روح بازیگوش در یک خانه! +عکس

به گزارش منیبان؛ همواره یکی از مهم ترین سوالاتی که انسان از گذشته تا هم اکنون داشته است، وجود یا عدم وجود روح در کنار ما می باشد که این یکی از سوالاتی است که شاید پاسخ دقیقی برای آن کشف نشود. با این حال برخی با وجود مستنداتی که منتشر می شوند، بر این باور هستند که ارواح وجود دارند و برخی دیگر آنها را کاملا ساختگی تصور می کنند.

اما نظر شما درباره ارواح چیست؟! آیا آنها در کنار ما هستند و ما می توانیم ببینیم؟! با این وجود اخیرا تصاویری در صفحات مجازی توسط یکی از کاربران منتشر شد که توانست با حواشی و واکنش های مختلفی روبرو شود که در آن یک بچه روح سرگردن در خانه وجود داشت و در حال بازی و گشت و گذار در خانه بود.

این واقعا شوکه کننده است! همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، یک گربه در اتاق نشیمن نشسته است و بجزء گربه شخص دومی در کار نیست! اما اگر کمی بیشتر دقت کنید می توانید هاله سفید رنگی را در سمت راست تصویر مشاهده کنید که نشانه ای از یک بچه روح بازیگوش است که در حال بازی می باشد.