به گزارش پارس نیوز، 

 - گردشگری,جهان گردی,اماکن دیدنی,هتل و کمپینگ

مهاجران اولیه در غارهای طبیعی از دیواره های تنگه زندگی می کردند و به همین علت هزاران غار در این شهر وجود داشت که امروزه به عنوان بهترین هتل های مترا برای گردشگران است. یونسکو، قدیمی ترین اقامتگاه های دائم ایتالیا را و هتل های زیبای مترا را مهمترین نمونه ای از زیستگاه غارنشینان در مدیترانه" می نامد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای سفری هیجان انگیز به شهر مترا ایتالیا...

معرفی بهترین هتل های مترا

اگرچه امروزه مترا، یکی از چشمگیر ترین شهرهای ایتالیا محسوب می شود اما در گذشته این شهر مایه شرمسازی بوده است. در شهر فقر بسیاری حاکم بود و میزان مبتلایان به مالاریا و مرگ و میر نوزادان بسیار بالا بود. ساکنان در غارها بدون آب، برق و فاضلاب زندگی می کردند. هنگامی که کتابی درباره مترا نوشته شد و سطح آگاهی از اتفاقات رخ داده را بالا برد، مردم شروع به ترک آن شهر کردند. مردم بین دهه های 1950 و 1960 تمام غارهای را رها کردند، اما فقط چند دهه بعد، غارها به عنوان نگاهی اجمالی به گذشته در نظر گرفته شدند. بعد از آن، برخی از ساکنان ثروتمند سابق به خانه های قدیمی بازگشتند و آن ها را بازسازی کردند. در نهایت، در سال 1993 این مکان، به عنوان میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته شد.

مترا در حال تبدیل شدن به جاذبه توریستی محبوب برای بازدید کنندگان است و بسیاری از غارها به رستوران ها و هتل های شیکی تبدیل شده اند که برای اقامت بسیار منحصر به فرد هستند و امروزه به عنوان هتل های زیبای مترا از آن ها یاد می شود.

هتل چهار ستاره Il Belvedere از بهترین هتل های مترا، تنها یکی از هتل های زیبا این شهر است. شما می توانید در هنگام خوردن صبحانه و... در تراس از چشم انداز منطقه تاریخی Sassi لذت ببرید. این تصویر بسیارخیره کننده است. این هتل نتیجه بازسازی بی عیب و نقص خانه های قدیمی Sassi است و با داشتن جزئیاتی از قبیل غارهای قدیمی، انبارها و منابع آب، بسیار منحصر به فرد است. این هتل دارای اتاق های متنوعی است که برخی از آن ها در غار و بقیه در طبقه های بالا هستند.

رستوران های برجسته بسیاری در این شهر وجود دارد که غذاهای اصیل ایتالیایی را آماده می کنند. به عنوان مثال، رستوران Oi Mari که در مرکز منطقه تاریخی Sassi قرار گرفته و بسیار فضای زیبا و صمیمی دارد، غذاهای متنوعی مانند پیتزاهای معتبر ناپلی ، غذاهای دریایی و پاستاهای گوناگون ارائه می دهد.

مترای قدیمی به دو بخش تقسیم شده است که شامل Sasso Barisano و Sasso Caveoso است و توسط کلیسای زیبا مترا، که در قرن 13 به سبک رومی پولیا ساخته شده و دارای گچ کاری ها، آثار هنری، سقف نقاشی شده و حتی دو کلیسای کوچک است، جدا شده است.

کل منطقه با ساختمان های باشکوه پر شده است و آن را یک مکان فوق العاده برای پیاده روی تبدیل کرده است و شما می توانید مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و دسرهای گوناگونی را در آن پیدا کنید.