قیمت رنو ساندرو یک هاچبک کوچک و اقتصادی فرانسوی است که از سال 94 تاکنون توسط پارس خودرو تولید و عرضه می‌شود. ساندرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که دارد و به دلیل اینکه خودرو قابل اعتمادی است، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه می‌کند.مقایسه خودرو

ساندرو در بازار جهانی با نام داچیا ساندرو شناخته می‌شود که داچیا زیرشاخه رومانیایی رنو محسوب می‌شود و به نوعی ساندرو را باید محصول همکاری داچیا و رنو بدانیم. چندی قبل نسل جدید رنو ساندرو هم معرفی شد که البته مدلی که در ایران تولید می‌شود، همان نسل اول است که بر اساس پلتفرم تندر 90 یا داچیا لوگان ساخته شده. نسل دوم ساندرو در طراحی ظاهری و داخلی تغییراتی را تجربه کرده و کمی از آن حالت خسته کننده بیرون آمده است. طراحی خارجی آن شباهت زیادی به نس دو لوگان یا همان رنو سیمبل دارد.

ساندرو از نظر قوای محرکه و ویژگی‌های فنی اشتراکات فراوانی با تندر 90 دارد و از همان موتور 1.6 لیتری 4 سیلندری بهره می‌برد که در تندر 90 مود استفاده قرار گرفته. این موتور می‌تواند 105 اسب بخار قدرت و 175 نیوتن متر گشتاور تولید کند که آن را به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

رنو ساندرو در بازار ایران رقبایی همچون برلیانس H320، پژو 207i و ام وی ام 315 را در مقابل دارد که پژو 207i را باید جدی ترین رقیب آن بدانیم. ساندرو در حال حاضر با قیمت 65 میلیون تومان در نسخه اتوماتیک و 57 میلیون تومان در نسخه دستی به فروش می‌رسد.

 

2222

 

 یکی از مفیدترین بخشهای این وب سایت ، انجام مشاوره های تخصصی برای خریداران و فروشندگان است . شما با مشورت با کارشناسان ما می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و از مشورت یک کارشناس خبرۀ بی طرف که هیچ سود یا زیانی از معاملۀ شما نمی برد برخوردار شوید. جهت مشاهده قیمت خودرو  و قیمت محصولات  و  فروش پارس خودرو کلیک کنید

 

جهت اطلاع از قیمت های کابین دوش های حمام لاریس بر روی لینک کلیک کنید