با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و زندگی در آپارتمانهای کوچک استفاده از وسایل گرمایشی پرمصرف مانند بخاری و شومینه تا اندازهای غیر منطقی به نظر میرسد؛ زیرا این وسایل گرمایشی نیاز به فضای زیادی جهت قرار گرفتن دارند و به صورت تک کاربره هستند. این بدین معنا است که بخاری و شوفاژ تنها جهت گرمتر ساختن محیط ساختمان استفاده میشوند و سودمندی دیگری ندارند. به همین دلیل تدابیری در نظر گرفته شده است که وسایل پر کاربردتر و کم مصرفتری مانند پکیج دیواری در آپارتمانها استفاده شود. این وسایل قابلیت اتصال به گاز شهری، برق و آب را دار هستند. همچنین با وجود قابلیت اتصال پکیج به دیوار از فضای منزل نیز ، به صورت بهتر استفاده میشود. پکیج دیواری آب گرم مورد نیاز جهت سرویسهای بهداشتی آشپزخانه و شوفاژ را تأمین میکند تا دیگر نیازی به استفاده از چندین وسیله مانند بخاری، آب گرمکن و… نباشد.

اهالی منزل ، با توجه به کاربردی بودن این وسیله در صورتی که عملکرد دستگاه با مشکل مواجه گردد با مشکل جدی مواجه میشوند؛ زیرا دیگر نه آب گرمی جهت حمام کردن و شستشوی ظروف وجود دارد و نه گرمای منزل در حد متعادل حفظ میشود. از این رو بهتر است قبل از حادتر شدن موضوع نسبت به دریافت سرویس پکیج و تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. تا مجبور نباشید در یک خانه سرد زندگی کنید!

اما چیزی که در اینجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد انتخاب یک تعمیرکار با تجربه و متخصص برای عیب یابی و تعمیر دستگاه می باشد .

باتوجه به کاربرد فراوان دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات  در واقع همه گیری شدن این دستگاه و متقابلا نیاز این بازار به نیروی تعمیرکار متاسفانه بارها شاهد این موضوع بوده ای که افراد اماتور و کم تجربه خود را به عنوان نیروی متخصص اعلام کرده اند که در صورت نیاز خانواده ها به تعمیر پکیج نه تنها عیب دستگاه را برطرف نکرده اند بلکه گاهی باعث خسارات سنگین تر و یا حتی جبران ناپذیر تر هم شده اند

به گزارش سرویس خبرنامه دانشجویان  فدک تهویه یک مرکز مجاز فوق تخصصی  تعمیر پکیج در تهران است که دارای متخصص ترین و متبحرترین تعمیرکاران پکیج می باشد .

کلیه تعمیرکاران فدک تهویه با گذراندن دوره آموزش نصب ، سرویس و تعمیر پکیج در مراکز فنی حرفه‌ای و اخذ مدرک از اتحادیه صنایع حرارتی می‌تواند عیب یابی و تعمیر پکیج را با کمترین هزینه برای شما انجام بدهند.علاوه بر این این مجموعه در سراسر تهران دارای شعب مختلفی می باشد که بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند

 

545454

 

از سرویس پکیج دیواری خود غافل نشوید.

با شروع فصل سرما ، پکیج ها هم کار مداوم خود را از سر می گیرند . پکیج ها مرتبا کار می کنند تا گرمای مطلوب منزل ما را فراهم کنند. به همین دلیل برای بالا بردن راندمان کاری پکیج دیواری و در نتیجه حفظ سلامتی خود و خانواده لازم است که پکیج ها به صورت سالیانه سرویس شوند.

متاسفانه عده ی زیادی از مردم تصور می کنند که رسوب زدایی دوره ای پکیج های گرمایشی هزینه اضافی یا کاری بیهوده می باشد در حالی که سرویس پکیج ها راهی پیشگیری از ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا تعمیرات پکیج با هزینه های بالا می باشد.

  • با انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
  • با سرویس پکیج در صورت وجود عیب درونی در دستگاه متوجه آن شده و با باز کردن دستگاه آن را شناسایی می کنیم، برای آشنایی با تعمیر می توانید به مقاله آموزش تعمیر پکیج رجوع کنید.
  • با صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
  • پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
  • در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود

پکیج دیواری دستگاهی کاربردی و در عین حال بسیار خطر آفرین است و همین ضرورت سرویس پکیج توسط یک متخصص را برای ما روشن می کند .اگر به دنبال تأمین امنیت خانواده هستید، این مسئله بسیار اهمیت دارد که سرویس پکیج دیواری و تعمیر پکیج دیواری را به هیچ وجه به سرویس کار غیر مجاز پکیج دیواری نسپارید. تعمیر برندهای خارجی از جمله تعمیر پکیج ایساتیس ، تعمیر پکیج آریستون ، تعمیر پکیج بوش ، تعمیر پکیج دیواری تاچی و ... همینطور تعمیر برندهای ایرانی شامل تعمیر پکیج ایران رادیاتور و همینطور تعمیر پکیج بوتان و ... کاری است که ما به صورت حرفه ای و تخصصی به شما ارائه می دهیم.

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری

شما می‌توانید درخواست خدمات پکیج دیواری خود را (برای مثال تعمیر پکیج دیواری ، سرویس پکیج دیواری ، نصب پکیج دیواری ، رسوبزدایی پکیج دیواری…) از طریق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …) را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات پکیج دیواری شما، پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.