یکی از نیاز های اصلی انسان ، امنیت میباشد که در طول تاریخ بشر برای ارتقای سطح امنیت خود تلاش های زیادی انجام داده است . یکی از این تلاش ها در راستای حفظ امنیت محل زندگی خود بوده است یکی از عواملی که در بالا بردن امنیت محل زندگی تاثیر گذار میباشد درب ضد سرقت می باشد .

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت تلفیقی از فلز و چوب میباشد که از آهن برای بالا بردن امنیت و از چوب برای زیبایی استفاده میشود . درب های ضد سرقت از لحاظ ساختار کاملا با درب های قدیمی آپارتمان متفاوت است و ساختار آنها از فلز ، چوب ،لولا و یراق آلات به کار رفته است که همه آنها به بالا بردن سطح ایمنی این درب ها کمک می کند .

photo_2018-07-08_15-42-45

جنس رویه های درب ضد سرقت :

درب های ضد سرقت داری دو نوع رویه میباشد البته باید به این نکته توجه کرد که زیر سازی روکش های درب های ضد سرقت همگی از چوب ام دی اف میباشد روکش های درب های ضد سرقت به دو نوع تقسیم بندی میشود اول روکش پی وی سی و نوع دوم روکش چوب های طبیعی میباشد که معمولا از روکش های راش و گردو استفاده میشود روکش های پی وی سی از رو کش های چوب طبیعی از نظر هزینه پایین تر هستند .

به طور کلی جنس درب ضد سرقت تاثیر بسزایی در قیمت درب ضد سرقت دارد به طور مثال، در نمونه های درب ضد سرقت چینی که از فلز تشکیل شده است قیمت بسیار پایین تر از نمونه های ایرانی و ترکی می باشد که از تلفیقی از چوب و فلز می باشد به همین خاطر درب های ضد سرقت چینی را در برخی از موارد به عنوان درب ضد سرقت ارزان نیز معرفی می کنند.