رپورتاژ آگهی یا خبری میتواند در چند نوع مقاله ، مصاحبه و ... باشد و میتواند توصیف کسب و کار شما به طور مستقیم یا غیر مستقیم را ارائه دهد . امروز برای بازاریابی محتوایی سایتها بسته به نوع فعالیت روشهای مختلفی وجود دارد که مکمل یکدیگر هستند مثل سئو وبسایت برای بیشتر شدن ورودی از موتورهای جستجو یا برندیگ در فضای مجازی ( تبلیغات در اینستاگرام یا تلگرام ) برای افزایش فروش یا بازدید در گوشی های موبایل و .... یا استفاده از تبلیغات محتوایی یا بنری .

 

رپورتاژ آگهی به مطلبی عنوان میشود که در محدوده 2-3 صفحه از کسب و کار خود تولید کرده و به عنوان آگهی منتشر میکنید . البته رپورتاژ میتواند قالب خبری به خود بگیرد یا میتواند توصیف مکانی باشد که مرتبط با کسب و کار شماست یا مشکلی را هدف بگیرد که منجر به جلب مخاطب و تبلیغات تقریبا غیر مستقیم شود .

امروزه پایه و اساس سایتها را مقالات و محتوای تولیدی آنها تشکیل میدهد و رقابت در بسیاری از کسب و کارها در این مورد نزدیک و تنگاتنگ است . شما میتوانید برای نشر رپورتاژ در سایتهای خبری اقدام به تولید محتوا نمایید ، یا از یک تیم متخصص برای آن استفاده نمایید . سایتهای خبری با توجه به اینکه شامل تمام مقالات میباشند میتوانند گزینه مناسبی برای نشر رپورتاژ آگهی باشند . جامع بودن سایتهای خبری میتواند موجب بالا رفتن ارزش لینکهای فالوو در آنها باشد . این امر تاثیر مستقیم بر صفحات لندیگ لینکها دارد . روش دیگر برای گرفتن بک لینک تبلیغات متنی در سایتهای خبری است که با توجه به موارد ذکر شده از ارزش سئو بالایی برخوردار بوده و باعث رشد سریع رتبه در موتورهای جستجو میشود .

رپورتاژ آگهی در یک جمله برداشت شما از کسب و کارتان خودتان و برقرار کردن یک ارتباط میان محصول یا خدمات و نیاز بالقوه مشتری است .

کانون نقشینه پارس در ضمینه تولید و نشر محتوا فعالیت گسترده دارد . امکان درج اخبار در بیش از هفتاد سایت معتبر از امکانات کانون میباشد . در ضمینه تولید محتوا ، بسته به نوع محتوا کانون میتواند بخشی یا همه نیاز تولید محتوای کسب و کار شما را برطرف نماید .