کیش جزیره ای زیبا در خلیج فارس است که سالانه بسیاری از گردشگران ایرانی و غیر ایرانی را به خود میبیند. این جزیره در زمان گذشته نیز به عنوان یک منطقه تجاری بین چین، ایران و اروپا بوده است. این جزیره با امکانات فراوان از جمله طبیعت زیبا، سواحل مرجانی و بازارهای مختلف یکی از مقاصد گردشگران بوده است. جزیرهٔ کیش یکی از بزرگترین جزیره های خلیج  همیشه فارس است و از بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می خواندند. شکل این جزیره بیضی مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می کند و از این نظر یکی از مناطق گردشگر پذیر ایران است.  تور کیش نه تنها برای مسافران داخلی یکی از جاذبه های مسافرتی است بلکه همواره مسافران زیادی از کشورهای دیگر به این جزیره سفر میکنند. کیش از آنجا که منطقه آزاد است مسافران نمایشگاهی، تجاری و تفریحی را به خود میبیند. اما اخیرا دیده شده است که مسافرانی برای انجام عمل‌های زیبایی در بیمارستان کیش به این منطقه از کشورمان سفر کرده اند.

05

تور کیش و گردشگران سلامت

دکتر محمد خلخالی، مدیر بیمارستان کیش گفت : توانایی پزشکان ایران، امکانات کافی بیمارستان کیش، ارزان بودن عمل جراحی زیبایی در ایران به نسبت کشورهای خارجی، عدم نیاز به ویزا و شرایط خوب آب و هوایی جزیره را از مزایای عمل جراحی زیبایی در کیش خواند.

رئیس بیمارستان کیش درباره انجام جراحی برای گردشگران سلامت عنوان کرد: تاکنون بیماران متعددی از چند کشور برای انجام عمل جراحی و خدمات زیبایی مثل کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این بیمارستان آمده اند.

 وی در ادامه افزود : عمل‌های جراحی مشابهی که سابق بر این در این مرکز انجام شده بود از راه سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است؛ بسیاری از گردشگران خارجی از این شبکه‌ها، اطلاعات پزشکی را در خصوص این عمل‌های جراحی در این مرکز کسب می‌کنند.

02

هتلهای کیش

یکی دیگر از دلایلی که سفر به کیش را برای مسافران تسهیل میکند وجود هتل‌های خوب در این جزیره است. هتل‌ کیش از سوییتهای مسافرتی گرفته تا هتلهای سه ستاره تا پنج ستاره با امکانات خوب میزبان مسافران تور کیش هستند. هتل ترنج کیش که از لحاظ ساخت خاص ترین هتل خاورمیانه است در این منطقه قرار گرفته است. وبسایت آناهیتاگشت به تفصیل به معرفی هتل‌های کیش پرداخته است. هتل ترنج ، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. این هتل یک هتل پنج ستاره از ویلاهای بهم پیوسته تشکیل شده است که نمایی شبیه به بته‌جقه به وجود آورده است.

03

جشنواره تابستانی کیش :

تابستان هر سال در کیش جشنواره‌ای برگزار می‌شود که به جشنواره تابستانی کیش معروف است که در آن برنامه‌های شبانه سرگرم کننده، موسیقی‌های زنده سبک پاپ و سنتی برای تمامی سلیقه‌ها، کارناوال‌های شاد و هزاران جوایز دیگر بخشی از جشنواره تابستانی کیش است. جشنواره تابستانی کیش ۹۶ برنامه‌های فرهنگی و هنری فراوانی را برای گردشگرانی که به آنجا سفر می‌کنند دارد که معمولاً در تالار شهر کیش آغاز می‌شود. تور های کیش در این جشنواره به اوج خود می رسد و علاقه مندان در سرتاسر دنیا مشتاق دیدن جشنواره کیش هستند. جشنواره تابستانی کیش هر سال با آغاز فصل گرما یعنی فصل تابستان با پذیرایی از صدها هزارتن از میهمانان درجزیره کیش شروع می شود. برنامه های دیگر این جشنواره جنگ شبانه، برنامه‌‌های مختلف ورزشی، نمایشنامه سینمایی، نمایش فیلم و اهدای هزاران جوایز به توریست ها و… می باشد. ارزانی کالاها جشنواره در بازارها و افزایش گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، جذابیت خیابان‌‌ ها و معابر حس خاصی در این ایام به جزیره می‌دهد.

04