لباس خنک تابستانی شیک و راحت مردانه و زنانه را با ترفند هایی که به شما یاد می دهیم تهیه نمایید. اصولی که برای انتخاب نوع پارچه، رنگ و جنس باید به آن توجه کنید به همراه نکات کلیدی برای خرید لباس را یاد بگیرید.

نکاتی که برای خرید لباس خنک تابستانی باید رعایت کنید

انتخاب و خرید هر لباسی با توجه به سلیقه افراد می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. اما وقتی صحبت از خرید لباس تابستانی می‌شود، توجه به یک سری از نکات که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد به شما کمک خواهد کرد که لباس تابستانی مناسب‌تری برای خود یا دیگران خرید کنید.

لباس تابستانی جدید - لباس خنک تابستانی

بهترین پارچه برای لباس تابستانی

فرقی نمی‌کند که هدف شما خرید لباس تابستانی مردانه است یا زنانه، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید جنس لباس است. این نکته مهم است که لباسی با جنس مناسب را انتخاب کنید که تا حد امکان شما را خنک نگه داشته و همچنین قابلیت جذب عرق را داشته باشد. پوشیدن لباس‌هایی از جنس نخ، کتان، ابریشم و شمبری در تابستان توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت را بشناسید

لباس خنک تابستانی نخ

لباس نخی مردانه - لباس خنک تابستانی

جنس نخ که به تنفس بالا و خنکی مشهور است بهترین انتخاب برای روزهای داغ تابستان است. فرقی نمی‌کند که قصد انتخاب و خرید مانتو زنانه داشته باشید یا تیشرت و پیراهن مردانه، همه نوع از لباس‌های نخی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انتخابی مناسب برای خرید لباس تابستانی برای همه سنین به حساب می‌آیند.

لباس تابستانی کتان

بلوز لی مردانه - لباس خنک تابستانی

اگر قصد خرید یک لباس تابستانی کمی رسمی‌تر را دارید که در عین حال به شما برای مقابله با گرما کمک کند، بهتر است به سراغ پارچه کتان بروید. کتان یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس به حساب می‌آید. از این پارچه امروزه در لباس‌های مد روز به طرز گسترده‌ای استفاده شده و مدل‌های متنوعی از آن ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تأثیر شگفت انگیز سیر برای پرپشت شدن مو

لباس خنک تابستانی ابریشم

ابریشم یک پارچه بسیار سبک و خنک است که قابلیت جذب عرق را دارد. این پارچه در دسته پارچه‌های گران قیمت و مجلسی قرار گرفته، اما استفاده از آن در لباس‌های مردانه زیاد مرسوم نیست. بنابراین، بدون در نظر گرفتن قیمت خرید بالا، لباس ابریشمی یک گزینه بسیار مناسب برای خرید لباس تابستانه زنانه مجلسی به حساب می‌آید.

پارچه شمبری

یک انتخاب مناسب دیگر برای خرید لباس تابستانه، پارچه شمبری است. این نوع پارچه از نوع پارچه‌های طبیعی بوده و با توجه به سبک بودن و قابلیت جذب عرق، استفاده از آن در لباس‌های تابستانی بسیار مرسوم است. شمبری معمولا تعداد ریسمان بیشتری را شامل شده و به همین دلیل بافت آن ظریف‌تر از خیلی پارچه‌ها است و جریان هوا را بهتر عبور می‌دهد.

استایل شیک مردانه - لباس خنک تابستانی

بدترین پارچه برای لباس تابستانی

اگر تشخیص بهترین پارچه برای لباس تابستانی برایتان دشوار است، حداقل بهتر است از خرید بدترین پارچه‌هایی که می‌توانند هر روز شما را در تابستان به یک روز تلخ تبدیل کنند خودداری کنید. پلی استر، ریون، جین و چرم از پارچه‌هایی هستند که توصیه می‌شود آن‌ها را در تابستان به تن نکنید.

پلی استر

درحالی که پارچه پلی استر به سبب دوام بالا و مقاومت در مقابل لکه بسیار محبوب است، اما یک کابوس برای کسانی خواهد بود که زیاد عرق می‌کنند. این پارچه مقاومت زیادی در مقابل آب از خود نشان می‌دهد و این بدان معناست که اگر در یک روز گرم تابستانی لباسی از جنس پلی استیر بپوشید، به احتمال زیاد در عرق خود غرق خواهید شد!

پارچه ی ریون - لباس خنک تابستانی

ریون

ریون پارچه‌ای است که شاید ظاهر آن کمی گول زننده باشد. این پارچه که از الیاف مصنوعی حاصل از پنبه، خمیر چوب و سایر ترکیبات طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شود، به سبب مصنوعی بودن می‌تواند به شکل‌های مختلف در بیاید، اما این نوع نازک و سبک آن است که به سبب ظاهر فریب دهنده به اشتباه برای فصل تابستان مناسب تلقی می‌شود. ریون نیز همانند پلی استر نمی‌تواند به راحتی مایعات را از خود عبور دهد و به همین دلیل اصلا مناسب تابستان نیست.

جین

همه ما جین پوشیدن را دوست داریم، اما حتی تصور پوشیدن یک پیراهن یا مانتو جین در تابستان سخت است. پارچه جین توانایی جذب تعریق را دارد، اما به سبب کلفتی الیاف آن، این پارچه می‌تواند گرمای تابستان را دو چندان کرده و شما را به یک دستگاه تولید عرق متحرک تبدیل کند. بنابراین، هنگام خرید لباس تابستانی زنانه یا مردانه بهتر است آخرین اولویت شما با پارچه جین باشد.

لباس چرم - لباس خنک تابستانی

چرم

اگر از طرفداران هوی متال یا استایل موتورسواران هارلی دیویدسون هستید، توصیه می‌کنیم که فصلی به غیر از تابستان را برای نشان دادن عشق خود نشان دهید. چرم تنفس پذیری خیلی کمی داشته و به شدت عرق کردن شما در تابستان را افزایش می‌دهد. بعلاوه، لباس‌های چرم معمولا در مدل‌های جذب دوخته می‌شوند که همین مسئله نیز باعث خواهد شد گرمای هوا را نسبت به کسی که یک لباس نخی گشاد به تن دارد چندین برابر احساس کنید.

اندازه لباس خنک تابستانی

انتخاب اندازه لباس تابستانی نیز به اندازه جنس آن مهم است. به طور کلی، بهتر است که برای خرید لباس تابستانی، یک سایز بزرگ‌تر از سایز خود خرید کنید؛ اما این قاعده تا حدی به نوع لباسی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد خرید تیشرت یا مانتویی را برای استفاده روزمره دارید، شما می‌توانید یک سایز یا حتی دو سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی خود خرید کنید. اما اگر هدف شما خرید یک لباس مجلسی یا لباسی رسمی برای محیط کار است، بهتر است اندازه لباس را نزدیک به اندازه اصلی اما همچنان گشاد انتخاب کنید.

تیشرت مردانه - لباس خنک تابستانی

اما زمانی که صحبت از خرید لباس تابستانی بچه گانه می‌شود، بهتر است حتما یک سایز بزرگ‌تر خرید کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، حتی گرمای هوا نیز حریف انرژی و انگیزه بالا کودکان برای بازی کردن نمی‌شود. بنابراین یک لباس گشاد می‌تواند به آن‌ها کمک کند که گرمای هوا را خیلی راحت‌تر تحمل کنند.

رنگ لباس خنک تابستانی

رنگ لباس تابستانی یکی دیگر از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ‌های تیره‌تر، گرمای بیشتری را جذب می‌کنند و به همین دلیل بهتر است فصلی به غیر از تابستان را برای پوشیدن لباس‌های تیره انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل مشکی، سبز پررنگ و بنفش زمانی که در معرض نور شدید آفتاب قرار می‌گیرند انرژی حرارتی تولید کرده و باعث می‌شوند که شما بیشتر احساس گرما کنید.

تیشرت سفید مردانه - لباس خنک تابستانی

لباس‌های رنگ روشن اما به نور خورشید متفاوت واکنش نشان می‌دهند و مقدار جذب و انعکاس نور آن‌ها با رنگ‌های تیره فرق دارد. درحالی که رنگ مشکی بیشتر حرارت نور خورشید را جذب کرده و بخش کمی از آن را منعکس می‌کند، رنگ سفید بیشتر این حرارت و نور را منعکس کرده و بخش کمی از آن را جذب می‌کند. بنابراین، صرف نظر از اینکه قصد خرید لباس تابستانی دخترانه را دارید یا پسرانه، انتخاب از بین رنگ‌های سفید، آبی روشن، خاکستری، صورتی، زرد یا ترکیبی از این رنگ‌ها به شما توصیه می‌شود.

مدل لباس خنک تابستانی

بدیهی است که هر فردی با توجه به سلیقه خود مدل لباس مورد علاقه‌اش را انتخاب می‌کند، اما مسئله دیگر این است که سبک زندگی خیلی از افراد با شروع گرما و فصل تابستان تغییر می‌کند. بسیاری از افراد پیاده روی، دوچرخه سواری و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در تابستان به ماشین شخصی خود ترجیح می‌دهند. ساعت‌های رفت و آمد مردم نیز تغییر کرده و کیف‌های بزرگ‌تر جای خود را به کوله پشتی‌ها و رودوشی‌های کوچک می‌دهند. بنابراین، گرمای هوا تنها عاملی نخواهد بود که بر روی انتخاب و خرید لباس تابستانی تاثیر می‌گذارد.

تیشرت اسپرت گشاد - لباس خنک تابستانی

پوشیدن لباس های گشاد

با فرا رسیدن فصل تابستان انواع لباس ها وارد بازار می شوند که برخی از آن ها تنگ و برخی دیگر از آن ها گشاد هستند. ما باید بدانیم که انتخاب لباس های گشاد منجر به راحتی بیشتر ما می شود چرا که این لباس ها کمتر به بدن می چسبند و از این رو تعریق و احساس گرما را کاهش می دهند.

همچنین باید به این نکته توجه کنیم که پوشیدن لباس های تنگ در تابستان فرد را در معرض انواع بیماری های میکروبی و قارچی قرار می دهد.

پیراهن سفید بلند - لباس خنک تابستانی

پوشیدن لباس های بلند

در راهنمای خرید لباس تابستانی یکی از محبوب ترین استایل هایی که در فصل تابستان توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، پوشیدن مانتو و پیراهن های بلندی است که تا روی کفش فرد را می پوشانند. این لباس ها بسیار راحت و زیبا هستند اما باید سعی کنید لباس هماهنگی در زیر آن ها بپوشید تا زیباتر به نظر برسید.

لباس مناسب تابستان برای خانم ها

مانتوی خنک جدید - لباس خنک تابستانی

مانتوی تابستانه

فصل تابستان فصل رنگ‌های شاد است که گرمی و انرژی به انسان می بخشند. اگر در این فصل به دنبال خرید یک مانتوی تابستانه هستید، حتما رنگ روشن‌ را انتخاب کنید. رنگ‌های روشن رسمی‌تر که شما می‌توانید در محل کارتان هم از آنها استفاده کنید، مانتوهای کرم، سفید و قهوه‌ای روشن هستند. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می‌کند که درجه حرارت این گرما از درجه حرارت هوای محیط کمتر است. در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به بیرون بدن منتقل می‌شود.

سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های نازک دوخته شده‌اند و بدون چین و لایه هستند. جنس مانتو هم خیلی‌خیلی مهم است. الیاف مصنوعی (پلاستیکی) که در بافت پارچه مانتو به کار می‌روند برای این فصل مناسب نیستند، ولی الیاف نخی، پنبه‌ای و کتانی، مانتوهای خوبی برای این فصل هستند.

مدل صندل زنانه - لباس خنک تابستانی

کفش‌های تابستانه

تابستان فصل کفش‌های عروسکی و صندل برای بانوان است که از پشت ویترین فروشگاه‌ها چشمک می‌زنند. در کفش‌های عروسکی روباز به خصوص اگر با جنس پارچه‌ای انتخاب شوند، پاهایتان در تابستان کمتر عرق می‌کند. صندل روباز که در آن پا به آسانی هوا می‌خورد، انتخاب‌ مناسبی برای یک مهمانی عصرانه زنانه است.

پیراهن دخترانه - لباس خنک تابستانی

پیراهن‌ های نخی

در فصل تابستان، پوشیدن پیراهن نخی گشاد در منزل، حسابی شما را خنک می‌کند. فراموش نکنید که به سراغ پارچه‌های شاد با نقش گل‌ها و یا طرح‌های هندسی رنگارنگ بروید که برای این فصل مناسب‌ترند. رنگ‌های زرد، صورتی و نارنجی و حتی فسفری جلوه تابستانی به شما در منزل می‌بخشند. یقه گرد ساده و یقه هفت برای لباس های تابستانی مناسب‌اند.

شال خنک - لباس خنک تابستانی

شال‌ها و روسری‌های فصل گرم

در این فصل باید روسری‌های شرمن، ابریشمی و لیز را کنار بگذارید و به سراغ شال‌ها و روسری‌های نخی بروید. تنوع رنگ این شال‌ها و روسری‌ها در تابستان فوق‌العاده است.

مدل لباس خنک تابستانی برای آقایان

شلوار جین تعطیل

شلوار جین مردانه - لباس خنک تابستانی

فصل تابستان فصل پوشیدن پیراهن‌ها و شلوارهای تنگ و چسبان نیست، چون حسابی گرم تان می‌شود و احتمال عرق‌سوز شدن هم افزایش می‌یابد. شلوارهای جین را در این فصل کنار بگذارید و شلوارهای گشادتر و با پارچه‌های خنک را دم دست قرار دهید. در لباس‌های گشادتر احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و با عبور هوا از ‌آن خنک‌تر می‌شوید.

نخی و لنین پارچه فصل گرما

مرد خوش استایل - لباس خنک تابستانی

پارچه نخی، پارچه این فصل است، بنابراین بلوزها، پیراهن‌ها و شلوارهای نخی، انتخاب نخست شما در این فصل خواهند بود. لباس‌هایی را که الیاف مصنوعی دارند، کنار بگذارید. در لباس‌های نخی احساس خنکی می‌کنید، در ضمن، پوست‌تان هم در اثر گرما و عرق به خارش و التهاب نمی‌افتد. اگر با چروکی پارچه مشکلی ندارید، لنین هم پارچه خنکی است.

کلاه و عینک آفتابی

عینک آفتابی - لباس خنک تابستانی

شاید برای خانم‌ها گذاشتن کلاه لبه‌دار در جامعه ما اندکی غیرمتعارف باشد، ولی برای آقایان چندان اشکالی ندارد. اگر کارتان به گونه‌ای است که دایم زیر آفتاب هستید، یک کلاه حصیری لبه‌دار بخرید. این کلاه‌ها دو فایده دارند: یکی این که لبه آن صورت شما را از تابش آفتاب محافظت می‌کند و دیگر این که با عبور هوا از شیارهای بین بافت‌های حصیری، خنک خواهید شد. عینک آفتابی هم فراموش نشود.

لباس مناسب تابستان در خانه

بسیاری از آقایان ایرانی عادت دارند در منزل پیژامه بپوشند. اگر شما هم این عادت را دارید، برای این فصل نوع نخی و با رنگ روشن‌ را برگزینید. پیراهن‌های نخی رکابی و آستین کوتاه، لباس‌های تابستانه مناسبی برای آقایان در منزل است.

صندل جدید مردانه - لباس خنک تابستانی

صندل‌های مردانه وارد می‌شوند

لطفا به سراغ جاکفشی بروید. کفش‌های اسپرت و بسته را بردارید و برای فصل سرما کنار بگذارید. در این فصل باید کفش‌هایی بپوشید که دارای منافذی برای عبور هوا و خنک شدن پاها باشند، چون در این فصل پا زیادتر از فصول دیگر در کفش عرق می‌کند. صندل‌هایی که با بندهایی روی پا محکم می‌شوند، گزینه‌های مناسبی برای مردان درتابستان هستند. اگر به صندل عادت ندارید، دست‌کم به جای کفش چرمی، کفشی پارچه‌ای انتخاب کنید.

سفید به جای سیاه

اگر شما در یک روز گرم تابستان، آقایی را با پیراهن مشکی ببینید، احساس گرما می‌کنید، ولی اگر یک پیراهن سفید پوشیده باشد، احساس خنکی می‌کنید، چون رنگ‌ها اثر روانی بر مخاطب دارند. در این فصل تا می‌توانید رنگ‌های روشن بپوشید، چون رنگ‌های روشن بخش زیادی از نور خورشید را به اطراف منعکس می‌کنند، ولی برعکس رنگ‌های تیره نور خورشید را جذب می کنند و شما احساس گرما خواهید کرد.

نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب لباس‌ خنک تابستانی در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

تیشرت نخی پسرانه - لباس خنک تابستانیلباس‌های فعلی خود را بررسی کنید

قبل از اینکه کمد خود را با لباس‌های جدید پر کنید، لباس‌هایی که از قبل دارید را بررسی کنید. همان‌طور که انتخاب‌های خود را بررسی می‌کنید، می‌توانید متوجه نبود برخی لباس‌های مهم در کمد لباس خود شوید و برعکس می‎توانید لباس‌هایی که موجود دارید را در دسترس قرار داده تا در هنگام تابستان از آنها استفاده کنید. با بررسی این موارد می‎توانید بودجه خاصی را به جهت خرید لباس‌هایی که ندارید اختصاص دهید.

جواهرات خود را در نظر بگیرید

امروزه جواهرات بخش مهمی از هر لباس هستند. مردم اغلب به دو روش مختلف از جواهرات استفاده می‌کنند. گاهی اوقات افراد جواهرات مد روزی دارند که به طور منظم از آنها استفاده می‌کنند. برخی اوقات نیز مردم جواهراتی ساده دارند که دائما آنها را می‌پوشند. اگر تقریبا هر روز از جواهراتی یکسان استفاده می‌کنید به همین دلیل پیدا کردن لباس‌هایی که متناسب با سبک اکسسوری‌ های شما باشند مهم خواهد بود. اکسسوری‌های رایج روزانه شامل حلقه‌های نامزدی، گوشواره‌های میخی، دستبندها و گردنبندهای ساده هستند.

تعیین بودجه

بدون بودجه می‎توان به راحتی پول زیادی را برای خرید لباس خرج کرد. متاسفانه این عادت‌های خرج کردن زیاد می‌تواند عوارض جانبی بدی را در پی داشته باشد. بسیاری از مردم برای اینکه خود را با مد روز تطابق دهند ممکن است بدهکار برخی فروشگاه‌ها شوند.

به جای قرار گرفتن در این شرایط سخت بهتر است میزان پولی که در دسترس بوده را بررسی کنید. پس از آن می‌توانید متناسب با بودجه خود خرید کرده و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. حتی اگر این مبلغ کمتر از آن چیزی باشد که انتظار داشتید باز هم می‌توانید راه‌های خلاقانه‌ای را بیابید تا بتوانید هر تومان آن را در راستای اهداف مد خود خرج کنید.

پیراهن سفید مردانه - لباس خنک تابستانی

تهیه یک برنامه خرید

برای بسیاری از افراد، خرید لباس می‎تواند طاقت فرسا باشد. در صورتی که در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، محدود کردن مراکز خریدی که بهترین انتخاب‌ها را به شما ارائه می‌دهد اغلب کار دشواری خواهد بود. در مقابل در صورتی که در یک شهر کوچک سکونت داشته باشید اغلب مجبور هستید برای خرید لباس مورد نظر خود به شهرهای بزرگ‌تر که در مجاورت شما هستند سفر کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

با این حال سایر افراد خرید آنلاین را انتخاب می‌کنند و از آنجایی که گزینه‌های مناسب بیشتری در دسترس بوده و طیف وسیعی از لباس‌ها ارائه می‎شود یکی از بهترین گزینه‌ها خرید اینترنتی است. با این حال خرید لباس به صورت آنلاین همیشه هم بی دردسر نیست زیرا نمی‌توانید ببینید که لباس‌ها واقعا مناسب شما هستند یا خیر، به همین دلیل بسیاری از افراد مجبور به بازگرداندن اقلام خود خواهند شد. با تمام این تفاسیر مهم است که تمام نکات ظریف را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی درست را انجام دهید.

انتخاب لباس مناسب برای خود

داشتن حس مد فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا احساسات خود را به صورت بیرونی بیان کنید. با وجود تنوع لباس‌هایی که در بازار وجود دارد این فرصت را دارید تا لباس‌هایی را انتخاب کنید که مناسب شما هستند. در ماه‌های تابستان چند مورد مهم وجود دارد که باید آنها را در کمد لباس‌های خود جای دهید.

اول اینکه بسیاری از مردم در طول ماه‌های تابستان باید لباس‌های سبک وزن و راحت بپوشند. استفاده از لباس‌های بلند یک تکه یا انواع تاپ‌ها می‎توانند احساس راحتی بدون دردسری را ارائه دهند. بسیاری از افراد نیز در ماه‌های تابستان ظاهری بسیار زنانه دارند و لباس‌هایی با طرح‌های گل‌دار و سفارشی شده‎ای را می‌پوشند به گونه‌ای که انگار برای مناسبتی خاص لباس پوشیده‌اند.

استایل خیابانی مردانه - لباس خنک تابستانی

نظرخواهی از دیگران برای لباس خنک تابستانی

درست است که خریدهای شما یک انتخاب شخصی بوده اما گاهی اوقات برای تایید تصمیم خود به داشتن نظر دوم هم نیاز خواهید داشت. این نظرات هم مفید بوده و هم خرید با شخصی دیگر سرگرم کننده خواهد بود. برای این امر باید فردی را انتخاب کنید که دارای نظرات یا انتقادات شدید نباشد.

باید شخصی را انتخاب کنید که درک کند مد یک تصمیم بسیار شخصی بوده و باید فردی باشد که حس مد داشته باشد و شما به استایل و حس مد او احترام بگذارید. وقتی با کسی که سلیقه‌ای عالی در خرید دارید به خرید لباس می‎روید می‌توانید ترفندها و نکاتی را که هنگام پیدا کردن لباس‌های جدید استفاده می‌کنند فرا گیرید.

نکات شیک پوشی در لباس خنک تابستانی برای مردان و زنان شاغل

  • اگر فردی شاغل هستید باید در تابستان از لباس‌هایی استفاده کنید که علاوه بر راحتی منجر به شیک پوشی شما شوند. برخی از این نکات شامل موارد زیر هستند:
  • اگر فردی هستید که مرتبا با مدیران اجرایی ملاقات می‌کنید باید لباس‌های رسمی داشته باشید همچون کت و شلوار یا لباس فرم با رنگ خنثی و یکدست مانند مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای.
  • برای کسانی که مجاز به پوشیدن لباس‎های غیر رسمی در محل کار هستند ذکر این نکته مهم است که نباید در پوشش لباس‌های خود زیاده روی کنید اما می‎توانید لباس‎هایی را بپوشید که در آنها احساس راحتی دارید.
  • برای بانوان پوشیدن کفش‌های تخت راحت‌تر و کاربردی‌تر از کفش‌های پاشنه‌دار در حین کار بوده اما کفش‌های پاشنه بلند برای خانم‌های شاغل بهترین عملکرد را دارند زیرا در عین شیک بودن راحت هستند.
  • انتخاب کیف‌های کار نیز اغلب به دو دسته جذاب و مفید تقسیم می‎شوند و باید فضای کافی را برای حمل چیزهایی که در طول روز به آن نیاز دارید داشته باشند. برای خانم‌ها انتخاب کیف‌های کلاسیک با اندازه‌ای بزرگ که بتوانند یک روز کاری را پشت سر بگذارند مناسب خواهد بود. برای آقایان نیز کوله پشتی‌های کلاسیک یا کیف‌های سامسونت از جنس چرم در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود بوده که علاوه بر شیک بودن به راحتی بیشتر آنها نیز کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری

لباس مناسب تابستان بهتر است از پارچه‌های نخی و خنک با رنگ های روشن و گشاد باشد.

در تابستان بهتر است از لباس ‌های آستین کوتاه کمتر استفاده کنیم.

بهتر است در فصل تابستان از عینک ‌های دودی با قاب بزرگ استفاده کنید

در تابستان بهتر است کمتر از مواد آرایشی استفاده کنید.

کفش های پارچه ای یا کفشهای بند دار که دارای منافذ هستند بپوشید.

کلاه های لبه دار به سر کنید.

لباس مناسب تابستان برای خانم ها مانتو و شالهای نخی هستند.