مرگ دردناک جوان خبر ساز شد. مرگ دردناک جوان بر اثر سقوط اتفاق افتاد. سقوط از دستگاه بتن ریزی علت مرگ دردناک جوان بود.


به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی قم از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۱۰ هزار قلم کالای قاچاق به‌ارزش ۹۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سید محمود میر فیضی اظهار کرد: به دنبال کسب خبری از فرماندهی دریابانی استان بوشهر مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلی تانکردار از مبدا استان‌های جنوبی به‌تهران، بلافاصله شناسایی خودرو مذکور در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی به‌محور مواصلاتی استان اعزام و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری، تریلی موصوف را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: راننده طی تحقیق‌ها عنوان کرد تانکر خودرو خالی بوده و عازم حسن آباد تهران است.

وی تصریح کرد: اما با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در زیر خودرو یک محفظه به‌طرز ماهرانه تعبیه شده که با برش کاری تانکر، ۱۰ هزار قلم کالای قاچاق شامل نوشیدنی، خوراکی، ابزارآلات، لوازم رایانه، لوازم یدکی و تجهیزات پزشکی کشف و راننده دستگیر شد.

میر فیضی ارزش محموله کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در نهایت متهم به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل به‌مرجع قضائی استان تحویل داده شد.

مرگ دردناک جوانی در دستگاه بتن‌ریزی

فرمانده انتظامی لارستان از فوت جوانی ۲۶ ساله بر اثر سقوط از دستگاه بتن‌ریزی در این شهرستان خبر داد.

داود امجدی اظهار کرد: روز گذشته برابر گزارش ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک واقع در یک کارگاه بلوک زنی در اطراف شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی اولیه مطلع شدند جوانی ۲۶ ساله بر روی یک دستگاه بتن‌ریزی مشغول کار بوده که بنا به دلایل نامعلومی به پایین سقوط و منجر به فوت وی شده است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، گفت: کارهای ساختمانی دارای مشکلات خاص خود است و بایستی کارگران هنگام کار از تجهیزات ایمنی استفاده کنند تا شاهد حوادث این چنین ناگواری نباشیم.

خودسوزی جلوی چشم همه در خیابان

شهروند جوان رشتی که با خودسوزی قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد، با تلاش سریع مأموران آتش نشانی، نجات یافت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: با گزارش مردمی، مبنی بر قصد خودکشی مرد جوانی در رشت با ریختن بنزین بر خودروی شخصی و بدن خودش، ۱۶ آتش نشان با دو خودروی اطفای حریق، فوری به محل حادثه واقع در ابتدای بلوار لاکان، کوچه زمانی، اعزام شدند.

شهرام مؤمنی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای جلوگیری از تجمع شهروندان در محل حادثه و دادن مشاوره به مرد جوان، اظهار کرد: خوشبختانه، تلاش مأموران مجرب آتش نشان برای منصرف کردن این شهروند از خودکشی موفقیت‌آمیز بود.

وی اضافه کرد: این مرد علت این کار خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

۱ کشته و ۴ مصدوم در انفجار مرگبار

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در اثر نشتی و ریزش آوار در یک واحد مسکونی باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت چهار نفر در شهرک منتظری شهرستان شادگان شد.

سید نادر نقیبی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۱۵ انفجار یک منزل مسکونی واقع در شهرک منتظری شهرستان شادگان گزارش شد و در پی آن سریعاً چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از نزدیکترین محل به حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به دنبال حادثه انفجار سیلندر گاز، چهار مصدوم این حادثه دچار سوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که پس از اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان‌های شهید معرفی شادگان، طالقانی اهواز و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان ادامه داد: به دنبال انفجار یک پسربچه سه ساله در این حادثه از زیر آوار بدون علائم حیاتی رهاسازی شد و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

وی علت انفجار و حادثه طبق اظهار نظر شاهدان عینی در محل حادثه را نشتی گاز مایع اعلام کرد و گفت: نشتی از سیلندر گاز مایع و بلافاصله انفجار باعث ریزش آوار شد که مصدومیت هم به دلیل ریزش آوار و سوختگی ناشی از انفجار بوده است.

قتل دوست صمیمی با چاقو

قاتلی که دوست ۴۰ ساله خود را به علت اختلافات قبلی در یکی از محله‌های شهرستان ساوه با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی بعد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: گزارشی از وقوع قتل یک مرد ۴۰ ساله، در یکی از محله‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: با حضور تیم‌های انتظامی در محل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص آغاز و در تحقیقات اولیه، هویت قاتل که از دوستان قبلی مقتول بود، شناسایی شد.

وی گفت: با بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند پلیس، قاتل که از محل متواری و در حاشیه شهر مخفی شده بود، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی تحویل شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از فرد قاتل ادامه دارد.