به گزارش پارس نیوز، 

.مهران مدیری بعد از مدت‌ها دوباره با یک سریال طنز به نمایش‌خانگی می‌آید. اما این بار با گروه متفاوتی متشکل از فرهاد اصلانی، شیلا خداداد، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز،  میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی‌مرادی یک 15 قسمتی آماده می‌شود.

میرطاهر مظلومی که پیش از این با مهران مدیری همکاری داشته درباره "هیولا" به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: نامش "هیولاست" اما یک طنز تأثیرگذار است. چون بسیار دقیق به موضوعات می‌پردازد و آنقدر قصه آن تعلیق‌های به موقعی دارد مخاطب را بعد از مدت‌ها که درگیر آثار نمایشی نمی‌شوند،‌ با خودش تا به آخر داستان می‌کشاند. پیمان‌قاسم‌خانی و گروه نویسندگان آنقدر دقیق نوشته‌اند که در بستر زیرین کار هم لایه‌های عجیبی وجود دارد.

وی با اشاره به انتشار اولین عکس این سریال که به مخاطب القاء می‌کند که "هیولا" تاریخی است، افزود: من نقش جد خانواده داستان را برعهده دارم و بسیار نقش جذابی است. "هیولا" تاریخی نیست و داستان به روزی دارد. ولی به دلیل اتفاقات داستان مجبور می‌شود یک یادآوری به گذشته و تاریخ داشته باشد. مهران مدیری خوشبختانه با یک وسواس و ظرافتی کار را پیش می‌برد تا مثل برخی از سریال‌ها، مضمون تکراری و غیردلچسبی بیرون نیاید.

بیشتر بخوانید

مظلومی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری در جاهای مختلفی انجام می‌شود، لوکیشن ثابت ندارد. ولی الان در شهرک غزالی تصویربرداری ادامه دارد تا پیش‌بینی که انجام شده، "هیولا" سریال نوروزی نمایش خانگی باشد.

گفتنی است، سریال "هیولا" در 15 قسمت از 17 آذرماه کلید خورده و به تعبیر مهران مدیری یک کمدی اجتماعی است.