به گزارش پارس نیوز، 
علیرضا مسعودی نویسنده و کارگردان سریال «آخر خط» درباره این مجموعه و حضور استعدادهای جدید در آن گفت: ما سال‌هاست از بازیگران طنزپردازی مثل مجید صالحی، علی صادقی، جواد رضویان و... استفاده می‌کنیم و لازم است که سراغ نسل جدیدی از بازیگران برویم و به آن‌ها هم میدان بدهیم.

وی با اشاره به حضور کمدین «خندوانه» در سریال «آخر خط» بیان کرد: ما بازیگر کمدی کم داریم و باید این استعدادهای تازه را حمایت کنیم خیلی از این‌ها که در استندآپ کمدی‌ها دیده شدند به دلیل اینکه دیگر سراغ کاری نمی‌روند افسرده می‌شوند.

مسعودی درباره برخی انتقادات به انتخاب بازیگر از میان کمدین‌های استنداپ‌ها و شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: من از علی صبوری چندین بار تست گرفتم و او چند بار به دفتر ما آمد و دورخوانی داشتیم و با طی این مراحل او را برای بازی در این نقش انتخاب کردیم و اینگونه نیست که هرکسی در هر جایی معروف و چهره شود ما هم او از او بهره بگیریم چراکه باید استعداد بازیگری وجود داشته باشد.

وی درباره کمبود نویسنده در حوزه طنز نیز توضیح داد: متاسفانه اغلب شهرت تصویری را دوست دارند و جوانان کمی به نویسندگی یا حتی حرفه‌های دیگر علاقه دارند. به طور مثال من یک کارگاه نویسندگی برگزار کردم که افراد کمی در آن شرکت کردند اما روزانه عده زیادی از من سوال می‌کنند که چطور می‌توانند بازیگر شوند.  

این نویسنده در پایان اظهار کرد: نسل جوان ما دوست دارد دیده شود و البته همین افراد هم که علاقه به بازیگری دارند کمتر اهل مطالعه و فیلم دیدن هستند.