به گزارش پارس نیوز، 

 برنامه میزانسن عنوان یک برنامه با موضوع هنر در شبکه «شما» است که هفته گذشته موضوع خود را به تئاتر تجاری اختصاص داده بود. در این برنامه حسین پارسایی، کارگردان پرحاشیه «بینوایان» نیز در یک بخش پلی‌بک حضور پیدا کرده است و برخی اتفاقات رخ داده حول نمایش خود و البته آثار پیشینش پاسخ داده است.

آقای پارسایی در این برنامه رسماً اعلام می‌کند دستمزد شایع شده 30میلیون برای هر شب مهناز افشار یک شایعه بی‌اساس است، شایعه‌ای که پیشتر توسط یک سایت سینمایی منتسب به یک منتقد سینما منتشر شد و با واکنش مهناز افشار نیز مواجه شد.

البته حسین پارسایی در ادامه به شکل تلویحی اعلام می‌کند دستمزد مهناز افشار به چه میزان بوده است. او می‌گوید «خانم مهناز افشار شش ماه با ما همکار بودند و در طول این شش ماه که در واقع شبانه‌روزی در پروژه ما بودند، ایشان ماهیانه کمتر از 30 میلیون تومان دریافت کرده است.»

با این احتساب می‌توان گفت مهناز افشار مبلغی نزدیک به  180 میلیون تومان بابت حضور در پروژه اولیورتوئیست، آن هم برای یک نقش جنبی دریافت کرده است. مهمتر آنکه با وجود ادعای حسین پارسایی مبنی بر حضور 24 ساعته مهناز افشار در پروژه، مهناز افشار در زمان تمرین و بازی در نمایش «اولیورتوئیست» در حال بازی برای سریال «گلشیفته» بهروز شعیبی بوده است.

مهمتر آنکه مهناز افشار به شکل کامل در «اولیورتوئیست» ایفای نقش نکرد و بخش مهمی از اجراها توسط ستاره پسیانی در تالار وحدت روی صحنه رفته است. به نظر می‌رسد حسین پارسایی تمایلی به دادن پاسخ‌های منطقی به پرسش‌های بی‌شمار جامعه تئاتری ندارد.