به گزارش پارس نیوز، 

بهروز مفید: تلویزیون در هجمه بی‌اخلاقی‌های ماهواره، دنبال اخلاق است

این روزها فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محکومین» تصویربرداری می‌شود و هر روز خبری از پیوستن بازیگران به گوش می‌رسد. همین چندی پیش نگار عابدی به این گروه پیوست و امروز هم بیژن بنفشه‌خواه و حسین محب‌اهری در جمع بازیگران این سریال قرار گرفتند.  محب اهری بعد از «معمای شاه» فقط جلوی دوربین سعید آقاخانی قرار گرفت و «شب عید» را بازی کرد و در گفتگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم هم به این نکته اشاره کرد دوست دارم با تلویزیون کار کنم اما به لحاظ جسمی توان بازی در کارهای سخت و دشوار تلویزیونی را ندارد و ترجیح می‌داد در تئاتر و رادیو فعالیت کند. خوشبختانه سریال «محکومین» شروع دوباره‌ای برای حضور این بازیگر توانمند در تلویزیون ایجاد کرد.

*بیشتر بخوانید: مهران رجبی و شهره لرستانی به محکومین پیوستند

بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی به خبرنگار فرهنگی تسنیم، گفـت:  فصل دوم سریال «محکومین» این روزها در احمدآباد مستوفی تصویربرداری می‌شود و تا آخر سال مراحل تصویربرداری و با به پایان رسیدن کارهای فنی‌ در بهار 98، آماده پخش از شبکه یک سیما خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سریال‌های امروز تلویزیون دلچسبی سابق را ندارند، تأکید کرد: با تمام مشکلات اقتصادی صداوسیما امروز سه چهار سریال در هر فصلی روی آنتن می‌روند و هرکدام نقاط قوت و ضعفی دارند همچون گذشته که این اتفاق می‌افتاد. ولی طبیعت مخاطب این است سریال‌هایی که با قوت ساخته می‌شوند بیشتر در ذهن مخاطب می‌ماند. البته قبول هم دارم امروز یکی از مشکلات برخی از سریال‌ها که به ضعف فیلمنامه و کم‌کاری‌ بر مبنای عدم خلاقیت و نوآوری برمی‌گردد را نادیده بگیریم.

*بیشتر بخوانید: سیما تیرانداز کاراکتر اصلی سریال "محکومین" شد

مفید با اشاره به اینکه ما در هجمه بی‌اخلاقی‌ برخی از رسانه‌ها قرار داریم، افزود: اگر تولیدات ما را با دیگر کشورها مقایسه کنید می‌بینید برخی با جلوه‌های بصری آلوده به ابتذال و فیلمنامه‌های غیرانسانی و غیراخلاقی، جذب مخاطب می‌کنند و ما کماکان اصرار به بسته پاک و اخلاقی برای خانواده‌ها هستیم. باور کنید ما هم می‌توانیم خارج از این مدار بهتر از کشورهای دیگر کار غیراخلاقی بسازیم که مخاطبین بیشتری هم جذب کنیم اما رسالت ما اشاعه دین‌مداری و محتوای اسلامی خانوادگی است. ما هیچ‌گاه نخواسته‌ایم و نمی‌خواهیم به مضامین منحوسی چون خیانت بپردازیم.

*بیشتر بخوانید: "محکومین2" در احمدآباد مستوفی جلوی دوربین رفت

گفتنی است،‌ مجموعه تلویزیونی «محکومین2» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که موضوعات مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق را در 40 قسمت روایت می‌کند.