به گزارش پارس نیوز، 

 مشاور آیت الله هاشمی در کانال اختصاصی اش نوشته است:

نکته ای که برای اولین بارمن برای  رسوایی دروغگویان مدعی اصولگرایی امروز باانتشاراین عکس افشامی کنم اینکه اساسا این استخرکوچک درگوشه ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته ای دوبار به آن مراجعه داشته اساسا درزمان طاغوت وجودخارجی نداشته چه برسدبه اینکه استخراختصاصی فرح باشد!

اما ماجرای این محوطه تبدیل به استخر شده  هم شنیدنی است که من از قول دکترغلامرضاجوادی که اجراکننده این طرح بوده نقل می کنم.

ایشان درهمان روزهای درگذشت هاشمی به من می گفت  آقای هاشمی  از استخری که در ریاست جمهوری  بود استفاده می کرد بعد ازاینکه احمدی نژاد رییس جمهور شد عملا دسترسی آقای هاشمی به آنجا مشکل شد و ما این محوطه کوچک را در سعدآبادآماده کردیم .

عمادنوه آقای هاشمی هم می گفت مردم از پشت این محوطه استخر شده رد می شدند ونمی دانستندحاج آقا پشت این دیوارمشغول شناست.عمادمی گفت اگرکسی ازپشت دیوار سنگی پرت می کرد به سقف این محوطه می افتاد!

وی افزوده است:اینقدرجاعلان این خبردروغ کوتاه عقلندکه باساخت این خبردروغ وپخش آن فکرمی کنند استخر فرح از استخر شاه جدابوده ! و لابد فرح اینقدر زورش به شاه نمی رسیده که بتواند در استخر او شنا کند ولذا درگوشه ای ازکاخ سعدآباددستورداده برایش استخراختصاصی بسازند!