به گزارش پارس نیوز، 

فرزند کارگردان سریال "کلاه پهلوی" درباره وضعیت جسمانی این کارگردان سینما اضافه کرد: هم اکنون حال پدرم چندان خوب نیست. من، خانواده و در کنار ما پزشکان تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت پدر و بازگشت وی به وضعیت عادی انجام می دهیم.  وی با نقد عدم حمایت اکثر نهادهای مرتبط با وضعیت فعلی ضیاالدین دری افزود: ما در حال حاضر به جز خانه سینما از هیچ نهاد دیگری حمایت نمی شویم. تهیه یک داروی چهار میلیون تومانی از بازار آزاد به ازای هر روز برای خانواده ای که پدر کارگردانش همچنان معوقات هفت ساله خود را دریافت نکرده بسیار سخت است.

نوید دری با تاکید بر تهیه داروی مورد نیاز کارگردان کلاه پهلوی از بازار آزاد ادامه داد: این دارو باعث می شود تا گردش خون تنظیم شده و به نوعی خون به خوبی به مغز برسد و در آخر از وضعیت فعلی خارج شوند. خانه سینما با امکانات محدود خود تنها حامی پدر بوده و نهاد ریاست جمهوری هم به صورت معنوی به ما کمک کرده است.

فرزند کارگردان پیشکسوت سینما درباره نیاز شدید پدرش به داروهای ذکر شده خاطرنشان کرد: در سن و سالی که پدر من دارد با توجه به عمل سنگینی که انجام داده هر لحظه ممکن است اتفاق بدی بیفتد. در این چهارده روز ما هم حال خوبش را دیده ایم و در این هفت روز هم حال بدش را دیده ایم زیرا وضعیت فعلی پدر بسیار ناپایدار و وابسته به داروهایی است که ما مجبوریم با قیمت های چند برابر از بازار آزاد تهیه کنیم.