به گزارش پارس نیوز، 

وضعیت کارگران کارخانه هپکو اراک در چند سال اخیر به‌دلیل عدم ثبات در حوزه مدیریت دچار مشکلات فراوانی است. این نابسامانی در حدی است که از حدود ۲ هزار کارگر این کارخانه مونتاژ ماشین آلات راه‌سازی اکنون نزدیک ۸۶۰ کارگر باقی مانده است. طبق گفته و . ح، یکی از کارگران این کارخانه مسئولان هپکو بدون اینکه حقوق تیر ماه و مرداد ماه را بپردازند کارگران را اجبارا به تعطیلات تابستانی فرستاده‌اند.

و.ح، یکی از کارگران هپکو در مورد آخرین وضعیت کارخانه هپکو که در سال جاری و سال گذشته اعتراضات آنها حاشیه‌های بسیاری را به همراه داشت به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: اواخر هفته گذشته به کارگران اعلام کردند که از(۲۴ مردادماه) تا تاریخ سوم شهریور ماه به اجبار باید به تعطیلات تابستانی برویم.

وی در مورد علت این تعطیلات تابستانی ادامه داد: در این چند سالی که در هپکو مشغول به کار ه ستم ندیده بودم که کارگران را به تعطیلات تابستانی بفرستند. یکی از دلایلی که مسئولان هیات مدیره تصمیم گرفتند ما را به تعطیلات بفرستند کاهش تولیدات کارخانه است. باید بگویم که تولیدات هپکو در روزهای اخیر به کمتر از ۵ درصد رسیده است.

حسنی در پایان گفت: اینکه ما بتوانیم روز ۴ شهریور و با پایان یافتن تعطیلات تابستانی به سرکار بازگردیم اصلا مشخص نیست. از همین حالا برخی از دوستان برای بازگشت به کار ناامید هستند.