به گزارش پارس نیوز، 

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان با تایید این خبر گفت: صبح امروز صدای انفجاری در مقابل یک بیمارستان در شهرستان سراوان شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی وارد صحنه شدند.

 

وی افزود: تاکنون هیچ مطلبی از تلفات جانی ناشی از این انفجار گزارش نشده است.

درویش نارویی فرماندار سراوان هم با اشاره به تهدید های انجام شده از سوی گروهک های ضد انقلاب، گفت: احتمال می رود این حادثه Incident توسط گروه های تکفیری و ضد انقلاب رخ داده باشد و نیروهای مربوطه در حال پیگیری عامل و یا عاملان حادثه هستند.

وی افزود: این حادثه ناشی از انفجار یک بمب صوتی بوده که تنها به دو خودروی نزدیک انفجار و شیشه برخی منازل خسارت وارده کرده است.

نارویی یکی از راهبرد ها و تکنیک های دشمنان نظام و انقلاب را ایجاد رعب و وحشت در جامعه عنوان و گفت: دشمنان نظام گمان می برند که با چنین اقدامات کوری می توانند اندیشه نا امنی را در جامعه ترویج دهند، اما مردم با هوشیاری کامل از این مرز و بوم مواظبت و چنین اقداماتی را محکوم می کنند.

وی با بیان اینکه گروهک های ضد انقلاب در مرزها خسارت های جبران ناپذیری را از سوی نیروهای نظام متحمل شده اند و همواره با شکست مواجه شدند، افزود: نیروهای نظام تمامی رفت و آمد های عوامل ضد انقلاب را رصد خواهند کرد و با عوامل این حادثه برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس Police سراوان دراین باره گفت: انفجار صوتی صبح امروز در سراوان امنیتی نبوده بلکه پرتاب یک ترقه دست ساز از سوی قاچاقچیان مواد مخدر Drugs بوده است.

وی ادامه داد: در پی این درگیری مسلحانه 900 کیلوگرم انواع مواد مخدرو مقادیر زیادی سلاح و مهمات از قاچاقاچیان کشف شد.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.