به گزارش پارس نیوز، 
ده نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی در انگلیس که در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند با فداکاری یک مرد جوان نجات یافتند. "مایک اوبرین" 38 ساله، که از محل کارش عازم منزل بود پس از مشاهده این صحنه به کمک افراد گرفتار شده در آتش شتافت و جان آنها را نجات داد. در این حادثه مایک توانست جان یک مرد، همسرش و نوزاد سه ماهه آنها را از خطر مرگ نجات دهد.

پدر فداکار، ناجی جان سه نفر در آتش سوزی شد + تصاویر//

او که یک موزیسین حرفه ای در گروهی محلی است در راه خانه اش در منطقه "هاروو" در شمال غربی شهر لندن بود که شعله های آتش را مشاهده کرد. مایک درباره این حادثه گفت : " شنبه شب قرار بود بعد از رسیدن به منزل برای تماشای مسابقه بوکس به بیرون بروم. اما در راه بازگشت ناگهان با صحنه آتش سوزی در یک منزل مسکونی مواجه شدم. بلافاصله توانستم با کمک یک مرد رومانیایی و شکستن درب، خودم را به داخل خانه برسانم و یک مرد، یک زن و یک نوزاد را که در اتاق خواب بودند از خانه خارج کنم."

پس از این حادثه ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند و توانستند از ادامه پیشروی حریق جلوگیری کنند. سرگروه اکیپ آتش نشانی در این باره گفت : " اگر این عمل فداکارانه انجام نمی شد، این حادثه به شکل دیگری به پیان می رسید."