امیرحسین رستمی بازیگر سریال لیسانسه ها یکی از بازیگران خوب ایرانی است.امیرحسین رستمی بیشتر در حوزه فیلم و سریال فعالیت دارد.امیر حسین رستمی در سریال شهرزاد نیز ایفای نقش کرده است.در ادامه با زندگینامه امیرحسین رستمی بیشتر آشنا خواهیم شد.

پیام تسلیت برای درگذشت پدر دوست صمیمی

امیر حسین رستمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود فوت پدر یکی از بهترین دوستانش را تسلیت گفت. او چنین مینویسد:
"رفیقم ،برادرجانم،در غمت شریکم.چه گلی بود مهندس یوسفی نازنین.برای تو و خانواده ی مهربونت صبر آرزو میکنم
جای بابا سبز و غرق آرامش"

امیرحسین رستمی در دفتر جوکویچ مشهور + عکس

 

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد 12 بهمن 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد که بصورت حرفه ای از مدلینگ شروع و با سریال «دودکش» مشهور شد.

یک خواهر بزرگتر از خود دارد و در کنار بازیگری، ورزشکار حرفه ای رشته تنیس است.

رستمی

امیرحسین رستمی و مدلینگ

سال 1384 قید بازیگری را زد و مشغول مدلینگ شد تا اینکه دوباره یکسال بعد با فیلم «فقط چشم‌هاتو ببند» به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین بازی کرد.

با این حال این فیلم هم با حضور حمیدرضا هدایتی و بیتا سحرخیز مجوز پخش نگرفت.

تبریک امیرحسین رستمی به رفیق درجه یک بازیگرش+عکس

 

زندگی هنری امیرحسین رستمی

نخستین کار تصویری‌اش را در سال 78-77 با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کرد. نخستین فیلم سینمایی‌اش «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بود که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد.
امیرحسین رستمی به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت  امین تارخ ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. و در سال 88 با بازی در سریال شمس العماره دیده شد.

رستمی

ازدواج امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی از طریق یکی از دوستانش پوراندخت الستی آشنا شدند و در سال 1378 وقتی 24 ساله بود با هم ازدواج کردند، ثمره این زندگی یک پسر بنام ارشیا می باشد.

در زن فوق لیسانسه امیرحسین رستمی در حال سیگار کشیدن + عکس