مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال بعدی که پس از سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی به پخش شبکه سه می‌رسد، گفت: از نیمه‌های شهریور و پس از دهه ابتدایی محرم سریالی با نام موقت «نیمروز تا تهران» روی آنتن شبکه سه می‌رود.

او افزود: کارگردانی این کار به عهده حسین غضنفری و تهیه‌کنندگی آن بر عهده علی پورکیانی است و نویسندگان این سریال ارسلان امیری و تهمینه بهرام علیان هستند که هر دو نفر آن‌ها سال گذشته برای فیلمنامه فیلم سینمایی «تی تی» سیمرغ گرفته‌اند.

به گفته این مدیر فرهنگی این سریال تقریبا ۳۲ قسمت است و بازیگرانی از جمله پیام دهکردی، شقایق فراهانی، فرید سجادی حسینی، مجید مظفری، مائده طهماسبی، شیدا خلیق، اسماعیل خلج، مریم کاظمی و تعدادی دیگر از هنرمندان نام آشنا در این ملودرام حضور دارند و نقش‌های اصلی این سریال بر عهده بازیگران جوانی است که تازه وارد این عرصه شده‌اند.

آذرپندار در ادامه از شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی خبر داد و عنوان کرد: این سریال از ماه گذشته تصویربرداری خود را آغاز کرده و تقریبا ۱۵ درصد از سکانس‌های آن مقابل دوربین رفته‌ است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در پایان بیان کرد: این سریال قصه‌ای عاشقانه را در فضای آغاز جنگ روایت می‌کند و متناسب با فضای قصه قرار است بازیگران جدیدی نیز به پروژه اضافه شوند.

«نجلا» سال گذشته در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران فصل اول این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.