طبق اعلام روابط عمومی برنامه «جایزه موسیقی جم» بیش از یک سال است که پروژه تحقیقات آن در حال انجام است و تا به امروز شهرداد روحانی، تهمورس پورناظری، علیرضا قربانی به این پروژه پیوسته‌اند و طی روزهای آینده اسامی دیگر داوران و اساتید این پروژه اعلام خواهد شد.

این پروژه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در همه حوزه‌ها و سبک‌ها باشد که داوری و پرورش استعدادها توسط خبره‌ترین اساتید موسیقی ایران انجام خواهد شد.

فراخوان ثبت نام استعدادهای برنامه «جایزه بزرگ جم» از ۷ مرداد آغاز و نحوه ارسال آثار متقاضیان طی روزهای آینده از طریق صفحه رسمی، سایت و رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

در توضیحات تکمیلی‌تر این پروژه آمده است:

برنامه استعدادیابی جایزه موسیقی جم کاری از تهمورس پورناظری با تهیه کنندگی سهراب پورناظری، از هفتم مرداد سال جاری با فراخوان رسمی ارسال ویدیو آغاز به کار خواهد کرد.

چهره جهانی موسیقی شهرداد روحانی رهبر ارکستر و آهنگساز و علیرضا قربانی خواننده سرشناس موسیقی ایرانی و برادران پورناظری و تنی چند از هنرمندان برجسته در سبک‌های گوناگون که اسامی آنان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، هنرمندان جوان را در این پروژه همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

حسن معجونی کارگردان هنری و مصطفی شریفی تهیه کننده اجرایی در کنار گروه تولید این پروژه را همراهی می‌کنند.

این برنامه با حمایت یک مجموعه از حوزه هتلداری و آکادمی موسیقی پورناظری تولید می‌شود در چند مرحله بر روی صحنه اجرا خواهد رفت.

این پروژه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در رشته‌های موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی کلاسیک بدون هیچ محدودیت جنسیتی سنی و زبانی باشد.

دریافت تصاویر ارسالی شرکت کنندگان از تاریخ هفتم مرداد تا هفتم شهریور در صفحات مجازی این رویداد صورت خواهد پذیرفت.