محمد جواد طاهری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در این برنامه حضور خواهد داشت.

مصطفی قوامی گفت: وی از بازیگران سریال تلویزیونی حضرت یوسف (ع) (در نقش مالک  بن زعر، نجات دهنده حضرت یوسف از چاه و تحویل آن به عزیز مصر) است که به تازگی از کانال کردی شبکه سحر پخش شده و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان کردزبان قرار گرفته است.  

  سید محمد جواد طاهری نویسنده،کارگردان و بازیگر اهل استان قم است. او فیلمسازی حرفه‌ای را سال ۱۳۵۰ با فیلم عزیز قرقی به عنوان نویسنده و کارگردان آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) و فیلم سینمایی ملک سلیمانی نبی (ع)به شهرت رسید.

عبور از میدان مین، چنگک، فرار از حجله، عروس و مادرشوهر، قصه ماهان و نواب از جمله فیلم ها و سریال هایی است که وی کارگردانی کرده و گاندو ۲، برادر، نوشدارو، زیباتر از زندگی، ملک سلیمان و ... نیز از مجموعه های تلویزیونی است که در آن ایفای نقش کرده است.

 پخش قسمت هایی از فیلم حضرت یوسف(ع)  با بازی محمد جواد طاهری، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل، گزارش هایی از نظرات مردمی در خصوص سریال های پخش شده، ویدئو کلیپ های درخواستی مخاطبان از آیتم های دیگر این برنامه است که قوامی به آن اشاره کرد.

 «ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و با اجرای آزاد ابراهیمی، 27تیرماه ساعت 23 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.