مارگو رابی می‌گوید نمی‌داند که پس از ریبوت "جوخه انتحار" جیمز گان چه زمانی برای بازی در نقش "هارلی کویین" بازخواهد گشت. رابی اولین بار در سال ۲۰۱۶ با "جوخه انتحار" به کارگردانی "دیوید آیر" در این نقش بازی کرد و سپس در "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) برادران وارنر و دی‌سی به تکرار آن پرداخت. او حالا آماده دوری موقتی از این نقش شده و اعتراف می‌کند که پابه‌پای انرژی هارلی پیش آمدن دشوار است. پیش‌تر گزارش شده بود که رابی در فیلم "باربی" (Barbie) به کارگردانی "گرتا گرویگ" نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 

رابی به "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: ""پرندگان شکاری" و این فلیم را تقریباً پشت سر هم فیلمبرداری کردیم، بنابرانی کمی، اوف، به دوری کوتاهی از هارلی احتیاج دارم چون او بازیگر را خسته می‌کند. نمی‌دانم چه زمانی او را دوباره خواهیم دید. من هم مثل دیگران مشتاقم."

 

با توجه به این اظهارات به نظر نمی‌رسد که دنباله "پرندگان شکاری" یا فیلم دیگری با تمرکز بر شخصیت "هارلی کویین" تا چند سال آینده ساخته شود. علاوه بر این، فیلم "سیرن‌های شهر گاتهام" (Gotham City Sirens) که داستانی در مورد "زن گربه‌ای"، "پویزن آیوی" و "هارلی کویین" بازگو می‌کند، تا مدتی پیشرفت نخواهد کرد، هرچند رابی پیش‌تر گفته بود که تردیدی ندارد آیوی و هارلی را هواداران در کنار هم خواهند دید.

 

رابی در بخشی از این مصاحبه از کشته شدن شخصیت "هارلی کویین" در فیلم "لیگ عدالت زک اسنایدر" اظهار شگفتی می‌کند و می‌گوید: "چه؟ نمی‌دانستم. متشکرم که این را به من گفتید." در یکی از صحنه‌های این فیلم در "نایتمر" وقتی "بتمن" با بازی "بن افلک" در حال رؤیا دیدن است، گفتگویی میان او و "جوکر" با بازی "جرد لتو" شکل می‌گیرد و فاش می‌شود که "هارلی کویین" در آغوش "بتمن" جان داده است. هرچند دی‌سی به زودی با فیلم "فلش"  دنیاهای موازی را معرفی می‌کند، اما نقش "هالی کویین" در خط زمانی "بتمن" و "جوکر" افلک و لتو را رابی بازی می‌کند.

 

"اینترتینمنت ویکلی" گزارش می‌دهد که رابی از این موضوع کاملاً شگفت‌زده شده است. رابی اضافه می‌کند: "به گمانم در کتاب‌های کامیک این‌گونه باشد. نسخه سینمایی "دنیای دی‌سی" شباهت‌های زیادی به کامیک‌ها دارد. یک کامیک را برمی‌داری و می‌بینی اتفاقی افتاده و بعد یکی دیگر را برمی‌داری و می‌بینی که آن شخصیت شاید زنده نباشد، یا در کنار آن شخصیت دیگر نباشد، و ظاهر متفاوت باشد. هر فیلم دنیای خودش را می‌سازد."

 

رابی ادامه می‌دهد: "مثل مارول نیست که همه چیز به صورت خطی به هم متصل باشد. به نظر می‌رسد که داستان‌ها و دنیاهای مجاور بسیار بیشتری وجود دارند، و فیلم‌ها مثل کامیک‌ها همزمان اتفاق می‌افتند. بنابراین بله، این موضوع را نمی‌دانستم، اما این لزوماً باعث نمی‌شود که سایرین کارهایی که می‌خواهند را نتوانند انجام دهند. تصمیمی که یک کارگردان می‌گیرد فکر نمی‌کنم بر کارگردان دیگری که شاید بخواهد با همان شخصیت‌ها و دنیا کار دیگری بکند دیکته نمی‌شود و این جالب است. این جنبه جذابی برای کارگردانان دنیای دی‌سی است که می‌توانند فیلم خودشان را بسازند، همان‌گونه که "جیمز گان" ساخت. او لازم نبود به نسخه "دیوید آیر" پایبند باشد."