سرویس پخش آنلاین آمازون اعلام کرد فیلمی با بازی دواین جانسون را در دست ساخت دارد. در این فیلم جانسون بار دیگر با کریس مورگان نویسنده «سریع و خشمگین» همراه می‌شود. این ۲ پیشتر برای ساخت اسپین آف «هابر و شاو» نیز همکاری کرده بودند.

 

رسیدن به قرارداد ساخت این فیلم که پس از یک رقابت سنگین برای دادن بالاترین پیشنهاد انجام می‌شود نشانه دیگری است مبنی بر اینکه آمازون همه تلاشش را برای ساخت فیلم‌های مردم‌پسند آنلاین متمرکز کرده است.

 

تداوم ساخت فیلم‌های سرگرم‌کننده در حالی ادامه دارد که اچ‌بی‌او مکس، پارامونت پلاس و دیزنی پلاس نیز رقبای قدری در این میدان هستند.

 

آمازون ابتدا بر فیلم‌های مدعی برای کسب جوایز تمرکز کرد و فیلم‌هایی چون «منچستر کنار دریا» را ساخت اما با روی کار آمدن جنیفر سالکی به عنوان رییس این کمپانی در سال ۲۰۱۸ این کمپانی ساحت فیلم‌هایی چون «بورات ۲»، «بدون پشیمانی» مایکل بی جوردن و «آمدن به آمریکا» را در دستور کار قرار داد و در دوران پاندمی موفق ظاهر شد.

 

اکنون همکاری با دواین جانسون به این کمپانی اجازه می‌دهد تا یکی از پرطرفدارترین بازیگران این روزها را در اختیار داشته باشد.

 

از «یک قرمز» به عنوان فیلمی کمدی اکشن و ماجراجویی با یک جهان‌بینی کاملاً جدید برای ایام تعطیلات یاد شده است.

 

 

جانسون این پروژه را هیجان‌انگیز خواند و از همکاری با آمازون استودیوز به عنوان یک کمپانی با نوآوری و حضور پیشگامان پرانرژی و مشتاق یاد کرد و گفت «یک قرمز» برای لذت بردن خانواده‌ها در سراسر جهان ساخته می‌شود.

 

این فیلم قرار است سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری شود و سال ۲۰۲۳ در ایام تعطیلات راهی سینماها شود.

 

این فیلم را جانسون، دنی گارسیا و هیرم گارسیا می‌سازند و بخشی از تولید آن در اختیار کمپانی جانسون است.