حجم ویدیو: ۶.۸۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹

اولین قسمت از مجموعه مصاحبه‌های گروه «مشق هنر» با بازیگران به کارگردانی «سید مهران قریشی» و با حضور «مهران رجبی» منتشر شد. هدف از انتشار این ویدئو کلیپ‌ها انتقال تجارب بازیگری‌ است.

گروه «مشق هنر» استارت‌آپی آموزشی-هنری است که با هدف انتقال تجارب هنرمندان به جوانان، در اولین گام با برگزاری جشنواره سایه روشن، گفت‌ و گوهایی با بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر انجام داده تا برای علاقه‌مندان به بازیگری فرصتی کوتاه برای یادگیری به وجود بیاورد.

 مدیریت رسانه‌ای این پروژه به عهده «فرنوش آباء» است، فیلمبرداری آن را «پوریا نوری» انجام داده، صدابرداری به عهده «محمد مهدی نقوی» و تدوین کار به عهده «محمدامین فراهانی» بوده است.

«مشق هنر» فعالیت خود را از بهمن سال ۹۹ با مدیریت «فرناز شیراز میهن» و «فاطمه محسنی» آغاز کرده و این روزها با برگزاری «#جشنوارهسایهروشن» با همکاری «کانون تئاتر دانشگاه صنعتی شریف» به کشف استعداد جوانان در زمینه‌های مختلف هنری مثل بازیگری، موسیقی و نویسندگی می‌پردازد.

گفتنی‌‌ است با توجه به استقبال گسترده مخاطبان نسبت به مسابقه «استندآپ بازیگری» جشنواره «سایه روشن» مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مرداد تمدید شده است.

علاقه‌مندان به #بازیگری می‌توانند برای اطلاع از شرایط کامل کلاس‌های آموزشی و دیدن مجموعه ویدیوهای مصاحبه‌ها به سایت mashghehonar.com مراجعه کنند یا به آیدی Mashghehonaracademyدر تلگرام پیام دهند.