بازیگر نقش سعید در سریال «بیگانه ای با من است» را سامرند معروفی بازی می کند.  سامرند معروفی نقش سعید همسر نسا با نقش آفرینی شبنم قلی خانی بازی کرده است.

بازیگر نقش سعید در سریال بیگانه ای با من است

سامرند معروفی متولد 21 اردیبهشت  1359 در تهران، بازیگر و دستیار کارگردان و دانش آموخته کارشناسی گرافیک است که فعالیت بازیگری خود را در سال 1379 با نمایش فریدون به کارگردانی مرتضی طباطبایی آغاز کرد.

بازیگر نقش سعید در سریال بیگانه ای با من است

این بازیگر دی ماه 97 از ازدواج خود  با مهدیه نساج خبر داد و  یک دختر نوجوان بنام ملینا دارند.

مهدیه نساج متولد 21 آبان 1360 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

سامرند معروفی و همسرش

سریال مینو، خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه ، عقاب صحرا، خماری، چشم های بارانی، شانه دوست، پنهان، در میان خاکستر و پرده نشین از جمله آثاری است که این بازیگر تاکنون در آنها ایفای نقش کرده است.

سامرند معروفی به تازگی در سریال « بیگانه ای با من است » در نقش سعید حضور یافته است. این سریال  به کارگردانی احمد امینی به تازگی از شبکه دو سیما در حال پخش است.

این سریال هر شب ساعت 9:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، مهشید جوادی،  پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.