به گزارش پارس نیوز، سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا تابستان سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد و مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان تلویزیون واقع شد.سریال پدر

 

بازی ریحانه پارسا در نقش لیلا و سینا مهراد در نقش حامد به دل بسیاری از دوستداران این سریال نشست و بعد از پایان پخش به دلیل استقبال مخاطبان خبرهایی از ساخت فصل دوم به گوش میرسید که ریحانه پارسا بر آن صحه گذاشت.

خبر تازه ریحانه پارسا از ساخت فصل دوم سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگری جوانی که برای اولین بار با بازی در نقش لیلا در سریال پدر شناخته شد با انتشار پستی خبر از بازپخش و ساخت فصل دوم این سریال به زودی داد.

ریحانه-پارسا

 

بازپخش سریال پدر با بازی ریحانه پارساریحانه پارسا با انتشار عکسی از بازی در سریال پدر نوشت :لیلا .... بازپخش سریال پدر از جمعه 13 اردیبهشت 98 از شبکه ی تلویزیونی آی فیلم ....

فصل دوم به زوودی.....

 

ریحانه-پارسا (1)

ریحانه پارسا در نمایی از سریال پدر

سریال پدر روایتی از دلدادگی حامد تنها پسر حاج علی تهرانی است که نام پدرش برای همه یادآور مردانی و بزرگی است. حامد دلباخته لیلا دختر همکلاسی دانشگاهش میشود که تفاوت زیادی در پوشش ، تربیت و رفتار با خانواده او دارد اما این عشق به سرانجام میرسد و عاشق در کنار معشوق آرام میگرد اما دست تقدیر سرنوشت دیگری را برای این زوج جوان رقم میزند....

ریحانه-پارسا-و-مهدی-سلطانی

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی در سریال پدر

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران سریال پدر را تشکیل میدادند.

ریحانه-پارسا-و-سینا-مهراد (1)

عکسی از ریحانه پارسا و سینا مهراد در سریال پدر

فصل دوم سریال پدر

بسیاری از طرفداران سریال پدر منتظر زمان پخش سریال پدر فصل دوم هستند. فصل اول این سریال درحالی تمام شد که هنوز سرنوشت حامد و لیلا برای مخاطبان آن مشخص نشد! گویا قرار است بینندگان این سریال ادامه ماجرا را در فصل دوم سریال پدر تماشا کنند.

آیا سریال پدر فصل دوم دارد ؟

شایعاتی در مورد زنده بودن کارکتر حامد در سریال در فضای مجازی مطرح بود که این موضوع و پایان مشکوک سریال این گمانه زنی ها را بین مردم بوجود آورده است که احتمالا فصل دوم سریال پدر نیز ساخته خواهد شد و داستان آن هنوز به پایان نرسیده است.

در قسمت آخر سریال پدر دیدیم که بعد از رضایت مسعود پسر عموی لیلا و دستگیری توفیق و اعتراف به قتل ناصر ، لیلا از زندان آزاد شد و پیش خانواده اش برگشت.

همچنین حاج علی سهم الارث دخترش عاطفه را نیز بهش میده و کارخانه رو به لیلا و دخترش عاطفه و دامادش محسن می سپاره و شریفه نیز مدیریت خیریه را به لیلا می سپاره.

سکانس بحث برانگیز قسمت آخر این سریال زمانی هست که گوشی محل کار لیلا زنگ میخوره و گوشی را برداشت و گفت بله ، ـ سلام من حامدم ـ واین آخرین جمله سریال پدر بود و این سریال با چهره حیرت زده لیلا به پایان رسید .

لیلا بعد از جواب دادن به شدت تعجب میکنه و حالت عجیبی پیدا میکنه و در همان حین سریال تموم میشه و همین سکانس و همچنین جمله پایانی سریال که نوشته و این پایان نیست … باعث بوجود آمدن این سوال میشه که آیا فصل دوم سریال نیز ساخته خواهد شد یا نه که احتمالا بزودی دست اندرکاران و سازندگان سریال پدر به این سوال پاسخ خواهند داد.

سریال پدر 2

پس از پخش فصل اول سریال پدر در سال 97 ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر با انتشار پستی خبر از زمان بازپخش این سریال و ساخت فصل دوم آن در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا تابستان سال 97 از شبکه دو سیما پخش شد و مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان تلویزیون واقع شد. سریالی که کمی خط قرمز‌ های تلویزیون را بازتر کرده و باعث شده کلیپ های کوتاه این سریال سر از شبکه های اجتماعی پیدا کند و مردم بیش از گذشته سریال‌ های تلویزیون را تماشا کنند.

بازی ریحانه پارسا در نقش لیلا و سینا مهراد در نقش حامد به دل بسیاری از دوستداران این سریال نشست و بعد از پایان پخش به دلیل استقبال مخاطبان خبرهایی از ساخت فصل دوم به گوش میرسید که ریحانه پارسا بر آن صحه گذاشت.

خبر ریحانه پارسا از ساخت فصل دوم پدر

ریحانه پارسا بازیگری جوانی که برای اولین بار با بازی در نقش لیلا در سریال پدر شناخته شد با انتشار پستی خبر از بازپخش و ساخت فصل ۲ سریال پدر به زودی داد.

ریحانه پارسا با انتشار عکسی از بازی در سریال پدر نوشت :لیلا .... بازپخش سریال پدر از جمعه 13 اردیبهشت 98 از شبکه ی تلویزیونی آی فیلم ....

فصل دوم به زوودی.....

سریال پدر روایتی از دلدادگی حامد تنها پسر حاج علی تهرانی است که نام پدرش برای همه یادآور مردانی و بزرگی است. حامد دلباخته لیلا دختر همکلاسی دانشگاهش میشود که تفاوت زیادی در پوشش ، تربیت و رفتار با خانواده او دارد اما این عشق به سرانجام میرسد و عاشق در کنار معشوق آرام میگرد اما دست تقدیر سرنوشت دیگری را برای این زوج جوان رقم میزند....

نظر ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا، درباره سریال پدر :

قسمت اول سریال پدر به شکلی است که گویی قسمت آخر است یعنی قصه از آخر به اول روایت شده است. نمی‌ توان گفت : قسمت اخر مخاطب را غافلگیر نخواهد کرد، اما از قسمت ۱۸ سریال پدر به بعد مخاطب با داستان‌های متفاوتی روبرو خواهدشد.

پیام هایی که دریافت کرده‌ام مثبت بوده، کسانی هم که حتی تیزر کار را دیدند دوست داشتند. فرم قصه سریال “پدر” به گونه ای است که در قسمت ابتدایی سریال آخر آن مشخص است اما با سیر روند داستان که قسمت به قسمت طی می‌شود، مخاطبان با سوالات و جذابیت هایی احاطه می شوند که باعث دنبال کردن آنها برای رسیدن به جواب هایشان است.

اولین سکانسی که برای بعد از مرگ حامد داشتم سر نماز بودم و بچه در حال گریه است و من به او توجهی نمی‌کنم. خدا را شکر تا امروز مرگ هیچ کدام از عزیزانم را تجربه نکرده ام یعنی در شرایطی نبوده ام که ببینم یکی از آدم‌ های نزدیکم فوت کنند به همین خاطر خیلی برایم این صحنه سخت بود. این که چگونه باور کنم کسی که خیلی دوستتش داشته ام و پدر و مادرم و همسرم را از دست بدهم. این سکانس سخت‌ ترین سکانس بود.

سریال پدر فصل ۲

تاکنون درباره ادامه دار بودن سریال پدر و فصل دوم آن حرفی به میان نیامده است اما این موضوع بعید نیست و ادامه دار بودن آن محتمل است چون قصه سریال پدر قابلیت ادامه دار بودن را دارد.

سریال پدر قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، بنابراین به شکل سخت و طاقت فرسا کار می کردیم یعنی روزی ۱۸ ساعت فیلمبرداری انجام می‌شد برای این که سریال را به ماه رمضان برسانیم، این روند تا دو روز قبل از ماه رمضان ادامه داشت.

شرایط سخت فیلمبرداری برای عوامل به دلیل این که تجربه کار در گذشته را داشتند عادت بود اما برای من که اولین تجربه بازیگری ام بود استرس زا و سخت بود. در چنین شرایطی اما همه عوامل دلسوزانه و گرم و صمیمی در کنار هم کار می‌کردند. یعنی خستگی وجود داشت اما به دلیل انرژی جمع همه حال خوبی داشتند.

شخصیت لیلا در سریال پدر آرامش را در خانواده حامد می‌بیند، در حالی که این آرامش در خانه خودش نبود. این شخصیت پیش از این که تغییر کند و در جریان زندگی قرار گیرد حال و هوای خانواده حامد را دوست دارد. وجود خانواده‌ای مثل خانواده حامد در دنیای امروز کم است.

اگر خانواده حامد را معیار قرار دهیم با نگاهی به جامعه کنونی می بینیم که هر کس برای خودش زندگی می کند، همسران در یک خانه زندگی می کنند اما از هم دور هستند و حواسشان نیست که خانواده هستند و باید به هم محبت کرده و توجه داشته باشند.

سینا مهراد از سنین کودکی تا کنون تجربه بازی دارد و این تجربه به او در اجرای نقش کمک می کند. مهراد بازیگر خوبی در بازی است به شکلی که هر انرژی که بین من و او در اجرای نقشهایمان رد و بدل می شد دوطرفه بود. یعنی اگر من به او در اجرای نقش انرژی می دادم او نیز این انرژی را به من منتقل می کرد. هر دو هوای هم را در بازی داشتیم و فضای همکاری بسیار خوب بود.

سری دوم سریال پدر

با توجه به حواشی بازیگر سریال ریحانه پارسا این سریال برای همیشه در لیست سریال های تحریم شده و در بایگانی صدا و سیما قرار گرفت .

فصل دوم سریال پدر چه میشود؟

فصل دو سریال پدر ساخته خواهد شد

سریال پدر ۲ به کارگردانی بهرنگ توفیقی و کارگردانی حامد عنقا پس از پخش از شبکه دوم سیما به یکی از سریال‌های جنجالی تلویزیون ایران تبدیل شد. این سریال تلویزیونی به تازگی به پایان رسیده است اما طبق اعلام حامد عنقا، نویسنده سریال، فیلم پدر فصل دوم ساخته خواهد شد. عنقا نویسنده سریال در این باره می‌گوید :

خوشبختانه سریال پدر با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۷ شهریور خیلی زود به یکی از سریالهای پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

حامد عنقا در ادامه گفت :

پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه «پدر» با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

تغییرات و بازیگران سریال پدر ۲

حامد فصل دوم سریال پدر حضور دارد ؟

حامد عنقا که علاوه بر نگارش، تهیه‌کنندگی این سریال را هم برعهده داشت، گفت :

فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.

سریال پدر فصل دوم کی پخش میشه ؟

البته در پی انتشار خبرهایی مبنی بر ادامه ساخت سریال «پدر»، مهدی سلطانی بازیگر این سریال با انتشار پستی اعلام کرد که فصل دوم «پدر» ساخته نمی شود و در این باره نوشت:

«سپاس از مهربانیتان و عذر تقصیر بابت عاجز بودن به پاسوخگویی تک تک شما عزیزان. دوستان عزیزم، سریال «پدر» فصل دو ندارد. امیدوارم بتوانم با کار بهتری در خدمتتان باشم.»

سریال پدر فصل دوم چه زمانی پخش می شود ؟

در برخی خبر ها آمده است فصل جدید این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا قرار است بعد از سریال آقازاده ساخته شود. گفته می شود پخش فصل دوم سریال پدر  در تابستان ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما انجام خواهد شد. این خبر را کسی تائید و یا رد نکرده است.