روابط میان دختر صدام و ولیعهد سعودی که در رسانه‌های عربی نیز به آن پرداخته شده، به حدی قوی بود که "رغد صدام" مجبور شد در اکتبر 2020 طی توییتی در صفحه کاربری خود در توییتر، آن را انکار کند.

او گفته است: "چند بار به همراه فرزندانم برای ادای مناسک عمره به عربستان رفتم و با برادرم محمد بن سلمان در هیچ یک از این سفرها دیدار نداشته‌ام." دختر صدام مدعی شده این اخبار برای بدنام کردن وجهه اشخاص شایعه شده است.

چهار ماه بعد از این توییت رغد صدام یعنی در ماه فوریه، تلویزیون سعودی "العربیه" نیز در اقدامی بی‌سابقه بخش‌های طولانی از مصاحبه‌ها با او را منتشر کرد که همین امر، اعتبار و صحت رابطه میان رغد و بن‌سلمان را تقویت کرد.

حکومت سعودی در هر مناسبتی از سیاست "مدبرانه و حکیمانه" رهبران ریاض تعریف و تمجید می‌کند حتی اگر آن مناسبت قضیه "اعدام" اندیشمند بزرگی مانند "حسن فرحان المالکی" باشد که بسیاری از نهادهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر درباره احتمال اجرای حکم اعدام او ابراز نگرانی کرده‌اند.

بدیهی است روابط میان دختر صدام و ولیعهد سعودی، که برخی‌ها درباره آن می‌گویند، رابطه‌ای یک‌طرفه است؛ زیرا ولیعهد سعودی در راستای اجرای طرح و نقشه آمریکایی- صهیونیستی، تلاش می‌کند با کارت دختر صدام و بعثی‌ها در عراق بازی کند به‌ویژه اینکه این عناصر موفق شدند باندهای جوکری و بعثی را وارد تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی در عراق کنند که در اعتراض به وخامت اوضاع اقتصادی و خدمات‌رسانی برگزار می‌شود تا این تظاهرات را از مسیر و اهداف اصلی خود منحرف کنند.

دختر صدام به خاطر عطش فراوانی که به قدرت دارد، در تله بزرگی گرفتار شده و از آن به سلامت بیرون نخواهد آمد گرچه او گمان می‌کند که بعثی‌ها و ایتام صدام بازیچه او شده‌اند ولی همچون پدرش فراموش کرده که چیزی جز عروسک خیمه شب‌بازی برای آمریکا، اسرائیل و رژیم‌های مرتجع عربی نیست.

 

منبع:العالم